Gå til innhold

Fyr filmer siste krangel med (ex)kona.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Trodde først det var en 16 år gammel bortskjemt drittunge, men så leste jeg at hun er en 30 år gammel bortskjemt drittunge. Stakkars mann.

Endret av Armitage
  • Liker 4
Skrevet

for en tolmodig mann :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hva kranglet de om??

Ikke rart han var tålmodig..han visste han filmet det og visste nok hva han skulle si for å få henne til å klikke...

AnonymBruker
Skrevet

Det må da være lov å agere ut følelsene sine i privatlivet? Fyren er en tufs og hun blir frustrert fordi han bryr seg ikke om henne, han lytter ikke til henne, han eier ikke omtanke eller empati med henne. Skjønner henne godt jeg.

Anonymous poster hash: f9c6c...354
  • Liker 4
Gjest Snuppi
Skrevet (endret)

Hva kranglet de om??

Ikke rart han var tålmodig..han visste han filmet det og visste nok hva han skulle si for å få henne til å klikke...

Tenker litt det samme som deg.

Vi vet ikke hvordan han oppfører seg når han ikke vet at en krangel blir filmet.

Endret av Snuppi
Gjest Gjest
Skrevet

Herregud, for et kvinnemenneske. Han gjør det lurt i å slå opp. Hun er ikke helt i vater, nei. Kvinnetaktikk. Skriker, griner og oppfører seg ustabilt.

Gjest Evelynita
Skrevet

Hun må da ha et mer dyptliggende problem? Eller er det bare sånn noen damer oppfører seg? :ler:

Gjest Raindrops
Skrevet

Hun må da ha et mer dyptliggende problem? Eller er det bare sånn noen damer oppfører seg? :ler:

Noen er faktisk slik. Trist nok mange jenter på min egen alder. Det gjør meg flau.

Skrevet

Han er åpenbart en dust, men hvis hun holder på sånn der hver gang han ikke gjør som hun vil skjønner jeg godt hvorfor. På tide å bli voksen, kvinne.

• Liker 2
Skrevet

Stakkars mann. Fy faen for et kvinnfolk.

AnonymBruker
Skrevet

Umulig å vite.

Anonymous poster hash: f2ba3...473
Gjest Radowan
Skrevet

Det må da være lov å agere ut følelsene sine i privatlivet?

Du fikk det kanskje ikke med deg, men etterhvert satt hun og sendte rundt SMS'er og facebook-meldinger til felles bekjente om hvor grusom typen hennes er. Vil ikke akkurat kalle det å "utagere følelsene sine i privatlivet".

Hun: "That's why everyone at work makes comments about you."

Han: "They'll understand when they see this video."

:skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Hun: "That's why everyone at work makes comments about you."

Han: "They'll understand when they see this video."

Det hun egentlig sier med den kommentaren er, "du lytter ikke og bryr deg ikke om, derfor prater jeg med de på jobben for å få den støtte og varme som jeg trenger men som du ikke vil gi meg".

• Liker 1
Skrevet

Det hun egentlig sier med den kommentaren er, "du lytter ikke og bryr deg ikke om, derfor prater jeg med de på jobben for å få den støtte og varme som jeg trenger men som du ikke vil gi meg".

Eller så er hun en av de som konstant rakker ned på mannen sin i andres påhør. Slike damer har jeg møtt mange av.

• Liker 3
Gjest Radowan
Skrevet

Mhm...hun får sikkert mye støtte og varme på facebook-statusene sine også, men det er fortsatt like uprivat.

Gjest Eric of Hlathir
Skrevet

Nice. Flere psykoer du vil analysere for oss?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...