AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Hei! Jeg flyttet til en ny by i fjor, og kjenner veldig få der (har fått en del jentevenner for jeg er en person som er lett å komme inn på og jeg er godt likt, men har ikke møtt noen av det motsatte kjønn der som jeg har blitt interessert i) Så jeg vet egentlig ikke hvordan jeg kan finne en potensiell kjærestekandidat. Jeg har vært i et forhold frem til juni som ikke var så bra uten at jeg trenger å gå mer inn på det , så jeg har ikke akkurat tenkt på å finne meg en kjæreste, men jeg savner nærhet og det å elske noen, og denne gangen vil jeg finne meg noen som er snill med meg. Nettdating er prøvd nå allerede, og det funker virkelig ikke for meg. Jeg har gått på treningssenter da nå ett år, men det er egentlig ikke noe sted å finne kjæreste på. Jeg er interessert i politikk, men det er lite aktivitet innen det i den byen jeg bor i osv. Så jeg må kanskje finne meg en ny hobby da siden det er ett sted jeg kan møte folk på, men hvilken hobby da? Jeg kommer egentlig ikke på noe. Noen som har forslag? Anonymous poster hash: 1cf7b...e60
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #2 Skrevet 25. juli 2013 Isfiske? Anonymous poster hash: 977d8...8a7
challenger Skrevet 25. juli 2013 #3 Skrevet 25. juli 2013 Bli med noen av de nye vennene dine på fest? 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #4 Skrevet 25. juli 2013 Bli med noen av de nye vennene dine på fest? Mine nye venner er ikke sånn skjønner du.. De er veldig "skikkelige" om jeg skal si det sånn Isfiske? Anonymous poster hash: 977d8...8a7 Hehe. Tror det kanskje er litt vanskelig her jeg bor. Ser det finnes en sånn badmintonklubb da, og det hadde kanskje vært moro -TS Anonymous poster hash: 1cf7b...e60
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #5 Skrevet 25. juli 2013 Treningssenteret, gå på byen, gå en tur i parken, lån en hund og gå tur med den, sett deg på kafé, igjennom jobben din.. Det er mange muligheter! Anonymous poster hash: 9ca08...90e
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #6 Skrevet 25. juli 2013 Vær avslappet i forhold til det hele, nyt tilværelsen og ikke let aktivt. Gjør det DU har lyst til, som gir DEG noe. Da utstråler du en livsglede som ofte bidrar til å åpne dører for kjærlighet. Anonymous poster hash: 3db42...b9e 3
Nettinettet Skrevet 26. juli 2013 #7 Skrevet 26. juli 2013 Vær avslappet i forhold til det hele, nyt tilværelsen og ikke let aktivt. Gjør det DU har lyst til, som gir DEG noe. Da utstråler du en livsglede som ofte bidrar til å åpne dører for kjærlighet. Anonymous poster hash: 3db42...b9e Veldig enig i dette, og vær heller mer frempå hvis det dukker opp noen du faktisk liker.. Treffer du en på gata så prøv med litt smaltalk og fører det noe så spør om nummeret. Ta kontroll over situasjonen selv. Det verste som kan skje er at du får nei. 1
Gjest .-L-. Skrevet 26. juli 2013 #8 Skrevet 26. juli 2013 Tror det er lurt å være med på ting som også gir deg muligheten til å treffe nye folk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå