Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min ville en kjapp tur på byen og ta en øl. Jeg spurte om han skulle dra alene eller møte noen? Så sa han alene. Jeg sa da at jeg ville bli med ned en tur og ta en øl jeg også, og spurte om det var greit for han. Da fikk jeg til svar at det var samme for han, han likte egentlig og være alene? Så ble det en litt for stor fillekrangel ut av det hele og endte med at han dro i sinne alene og sa han ikke visste om han kom rett hjem etter byen. Jeg ble nå ganske lei meg da han dro.

Bør jeg bli bekymret?

Anonymous poster hash: 4cb78...503

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg bodde hjemme pleide ofte pappa og samboeren hans å krangle og endte med at samboeren stod ved døra med kofferter. Hun kom alltid tilbake og de er enda sammen idag.

Det kommer jo an på hvordan mannen din er da. Men tror han kommer sikkert tilbake til deg når han får tenkt litt.

Anonymous poster hash: a5910...1d0
Gjest Gjest
Skrevet

Samboeren min ville en kjapp tur på byen og ta en øl. Jeg spurte om han skulle dra alene eller møte noen? Så sa han alene. Jeg sa da at jeg ville bli med ned en tur og ta en øl jeg også, og spurte om det var greit for han. Da fikk jeg til svar at det var samme for han, han likte egentlig og være alene? Så ble det en litt for stor fillekrangel ut av det hele og endte med at han dro i sinne alene og sa han ikke visste om han kom rett hjem etter byen. Jeg ble nå ganske lei meg da han dro.

Bør jeg bli bekymret?

Hva mener du å fortelle i den setningen (uthevet)? Jeg finner ingen sammenheng

Hva kranglet dere om?

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg bodde hjemme pleide ofte pappa og samboeren hans å krangle og endte med at samboeren stod ved døra med kofferter. Hun kom alltid tilbake og de er enda sammen idag. Det kommer jo an på hvordan mannen din er da. Men tror han kommer sikkert tilbake til deg når han får tenkt litt. Anonymous poster hash: a5910...1d0

Ja det er ikke sånn at han skulle flytte ut. Men han var brisen da han dro, og liker dårlig kombinasjonen av det og sinne over meg på byen.

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du å fortelle i den setningen (uthevet)? Jeg finner ingen sammenheng

Hva kranglet dere om?

Jeg blåste det nok litt opp med at jeg syntes det var synd at han heller ville sitte alene på byen, enn og ha med seg meg. Hvertfall når jeg selv hadde lyst og ut en tur.

AnonymBruker
Skrevet

Han skulle nok møte noen. Hvorfor ellers skulle han bli sint for at du ville være med?

Varsellampene lyser hos meg iallefall

Anonymous poster hash: ffba9...d00

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...