Purple Diamond Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Hvordan er størrelsen på bh fra Marlies Dekkers, sånn i forhold til hva du vanligvis bruker? Har lyst å bestille fra Nelly.com, men er usikker på hvilken str jeg skal velge. Bruker vanligvis 85C. Og hvordan er kvaliteten på Marlies Dekkers? Kan jeg eventuelt bytte dersom bh-en ikke passer, eller går ikke det siden det er undertøy? Selges Marlies Dekkers andre steder?
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Har lyst på en BH fra Marlies Dekkers selv, men må dessverre legge om prioriteringene litt. Kan ikke si noe om størrelse, men har hørt kvaliteten er veldig bra. BH'er er jeg nesten helt sikker på man kan bytte inn igjen, dersom størrelsen ikke skulle passe. Marlies Dekkers har egen nettside, men jeg vet ikke om de sender til Norge. Anonymous poster hash: 49670...7be
Gjest Lille-pus Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 De sender til Norge. Jeg har handlet hos dem og kan bekrefte at de sender til Norge
Purple Diamond Skrevet 28. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2013 Har lyst på en BH fra Marlies Dekkers selv, men må dessverre legge om prioriteringene litt. Kan ikke si noe om størrelse, men har hørt kvaliteten er veldig bra. BH'er er jeg nesten helt sikker på man kan bytte inn igjen, dersom størrelsen ikke skulle passe. Marlies Dekkers har egen nettside, men jeg vet ikke om de sender til Norge. Anonymous poster hash: 49670...7be De er superfine, så det skjønner jeg godt! Men dyre, da... De sender til Norge. Jeg har handlet hos dem og kan bekrefte at de sender til Norge Da skal jeg sjekke den! Og størrelsen var noenlunde lik ellers? Går det an å bytte i tilfelle?
Gjest Lille-pus Skrevet 28. juli 2013 #5 Skrevet 28. juli 2013 De er superfine, så det skjønner jeg godt! Men dyre, da... Da skal jeg sjekke den! Og størrelsen var noenlunde lik ellers? Går det an å bytte i tilfelle? De er sånn omtrentlig like med standard PrimaDonna og/eller MarieJo. - mot andre merker kan jeg dårlig gi noen sammenlikning, men vil tro det betyr de er litt større enn standard Triumph?
Purple Diamond Skrevet 28. juli 2013 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2013 De er sånn omtrentlig like med standard PrimaDonna og/eller MarieJo. - mot andre merker kan jeg dårlig gi noen sammenlikning, men vil tro det betyr de er litt større enn standard Triumph? Takk for svar! De er i hvert fall superfine og har god passform (prøvde en gang), så jeg skal definitivt kjøpe!
Gjest Søgni Skrevet 28. juli 2013 #7 Skrevet 28. juli 2013 Jeg har kun en bh fra Marlies Dekkers, men jeg synes den er helt normal i størrelsen. Min ble kjøpt på nett ut fra hvilken størrelse jeg vanligvis bruker, uten at jeg hadde erfaring med merket fra før, og den satt som et skudd. Mitt inntrykk er at kvaliteten er veldig bra.
kills Skrevet 28. juli 2013 #8 Skrevet 28. juli 2013 Bruker samme størrelse i Marlies Dekkers som i alle andre BH'er. Kvaliteten er bra, har to stykk fra Dame De Paris serien. Den ene kjøpte jeg for snart to år siden, den er selvfølgelig noe slitt men absolutt brukbar enda. Har tenkt å bytte den ut til en lik da den ikke passer helt i størrelsen lengre.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #9 Skrevet 29. juli 2013 Jeg synes noen Marlies Dekkers bher er litt dypere i cupen enn andre.. Måtte selv ned en Str i cup Anonymous poster hash: ae7d3...502
Purple Diamond Skrevet 29. juli 2013 Forfatter #10 Skrevet 29. juli 2013 Jeg har kun en bh fra Marlies Dekkers, men jeg synes den er helt normal i størrelsen. Min ble kjøpt på nett ut fra hvilken størrelse jeg vanligvis bruker, uten at jeg hadde erfaring med merket fra før, og den satt som et skudd. Mitt inntrykk er at kvaliteten er veldig bra. Bruker samme størrelse i Marlies Dekkers som i alle andre BH'er. Kvaliteten er bra, har to stykk fra Dame De Paris serien. Den ene kjøpte jeg for snart to år siden, den er selvfølgelig noe slitt men absolutt brukbar enda. Har tenkt å bytte den ut til en lik da den ikke passer helt i størrelsen lengre. Jeg synes noen Marlies Dekkers bher er litt dypere i cupen enn andre.. Måtte selv ned en Str i cup Anonymous poster hash: ae7d3...502 Takk for svar! Jeg har funnet ut at jeg vil kjøpe bh-en i butikk, så får jeg prøvd skikkelig også. Det er jo tross alt en liten investering Gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå