Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gang opplevd at han var din store kjærlighet, og vær en pore på huden hans var nydelig da dere var sammen? Og så dumper han deg og du tenker "nå er livet mitt over" - sorgen går over og han er plutselig en fremmed stygg mann for deg?

Eksen min, den første jeg hadde var en del år eldre enn meg. Jeg var 15 og han 23 (iknow, DRITThæslig) han var ikke pikenes jens, men han var i den gjengen med tresko, ikke akseptert av foreldrene mine, rullingsrøyk, sonet i fengsel, hjemmebrent og "øl, øl og mere øl!" musikk på fest. Jeg var så gla i han at bare han så på ei annen jente så kom det ti terapautnåler inn i magen min. 1 1/2 år gikk og jeg tok han i å være utro med ei på samme alder. De hadde vært fuckfriends i det siste halvåret i forholdet vårt. Mens han i tillegg pulte meg.. Men jeg fikk kjærlighetssorg, sa til mamma at nå ville jeg dø, kom til å savne moren hans så mye og grein i 1 uke. Så var sorgen 'borte' (ehe). Nå 4 år etterpå hender det seg at jeg møter på han på fest, og jeg får gåsehuuud! Han er så stygg, fæl, ekkel stemme, sprengt i hodet og mammaen hans - er like ille. For en jævla ekkel fyr som ville være sammen med en 15 åring? Mamma nektet meg å møte han men jeg fant altids måter å møte han på.. Æsj

Noen som har opplevd noe av det samme? Jeg høres kanskje ut som ei hurpe, men han er så... Ja

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du var "ung og dum" og forelsket deg. Nå har du kommet til fornuften, og har forhåpentligvis lært av dine feil. :fnise:

Da jeg var 13, ble jeg sammen med en på 15. Mens vi var sammen var han kjempesnill og søt, men dagen jeg dumpet han ble han sjalu og sint på meg. Jeg valgte å fortsette å møte han, som venner, fordi han hadde det så vondt uten meg. Da hans kjærlighetssorg tilsynelatende hadde gått over, tenkte jeg at jeg kunne fortelle om den nye gutten jeg holdt på med. Han reagerte med å banke meg opp, og prøve å voldta meg. Jeg fortsatte å møte han, ung og dum som jeg var, og ga han en ny sjanse. Etter hvert gjentok voldelighetene seg, og jeg sluttet å møte han. Jeg var livredd.

I dag, mange år senere, forstår jeg virkelig ikke hva jeg holdt på med. Så lav selvrespekt. Godt vi vokser opp!!!!

Anonymous poster hash: da770...56f
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Husker jeg var kjempeforelsket i min daværende som var 4 år eldre enn meg! Til tross for hans lave høyde, utrente kropp og manglende hake synes jeg han var sååå kjekk. Da det ble slutt mellom oss skjønte jeg hvor *kremt* stygg han faktisk var, og jeg skjemtes ennå i dag når jeg ser bilder av han. Jeg fatter ikke å begripe at jeg kunne være sammen med det vesenet der :S Selv om det er frekt av meg å si det, så har han ikke noe fint indre heller, så det har ikke så mye å si egentlig. Han fant seg en 10 år eldre støgg kjerring senere, så er bra noen vil ha ham :P

Anonymous poster hash: 475ad...53e
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Yupp. :)

Anonymous poster hash: fefdd...bf4
Skrevet

Haha, kunne ikke vært bedre!

• Liker 1
Skrevet

Du var "ung og dum" og forelsket deg. Nå har du kommet til fornuften, og har forhåpentligvis lært av dine feil. :fnise:

Da jeg var 13, ble jeg sammen med en på 15. Mens vi var sammen var han kjempesnill og søt, men dagen jeg dumpet han ble han sjalu og sint på meg. Jeg valgte å fortsette å møte han, som venner, fordi han hadde det så vondt uten meg. Da hans kjærlighetssorg tilsynelatende hadde gått over, tenkte jeg at jeg kunne fortelle om den nye gutten jeg holdt på med. Han reagerte med å banke meg opp, og prøve å voldta meg. Jeg fortsatte å møte han, ung og dum som jeg var, og ga han en ny sjanse. Etter hvert gjentok voldelighetene seg, og jeg sluttet å møte han. Jeg var livredd.

I dag, mange år senere, forstår jeg virkelig ikke hva jeg holdt på med. Så lav selvrespekt. Godt vi vokser opp!!!!

Omg!! Uff. Ikke bra! Bra du kom deg bort :-))

Skrevet

Vent... Lå du med ham før du var 16? Regnes som overgrep fra ham, i såfall.

AnonymBruker
Skrevet

Vent... Lå du med ham før du var 16? Regnes som overgrep fra ham, i såfall.

Ey. Mange jenter under 16 har sex med gutter som er 16-17. Jeg debuterte som 15-åring med en 17-åring, og det var frivillig fra begges side. Det kan ikke regnes som kriminelt.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ey. Mange jenter under 16 har sex med gutter som er 16-17. Jeg debuterte som 15-åring med en 17-åring, og det var frivillig fra begges side. Det kan ikke regnes som kriminelt.

Ts var 16 og han var 23.

Anonymous poster hash: 87ec0...127

• Liker 3
Skrevet

Leste du i det hele tatt hovedinnlegget jeg svarte på?

Skrevet

Politiet har lov til å se mellom fingrene når det er ikke er for stor aldersforskjell og partene er på et noenlunde likt modningsnivå, selv om den ene er over 16 og den andre under. 15 åring med en 17-åring anses som regel som greit, men ikke 15 åring med en 23 åring.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts var 16 og han var 23.

Anonymous poster hash: 87ec0...127

Leste du i det hele tatt hovedinnlegget jeg svarte på?

Politiet har lov til å se mellom fingrene når det er ikke er for stor aldersforskjell og partene er på et noenlunde likt modningsnivå, selv om den ene er over 16 og den andre under. 15 åring med en 17-åring anses som regel som greit, men ikke 15 åring med en 23 åring.

Ok, ok, beklager. :) Var litt rask der. 15 og 23 synes jeg selvfølgelig ikke er greit.

Skrevet

Ja det er rart med det.

Gjor det slutt med en fyr som jeg synes var verdens fineste mann, å mens jeg gjorde det slutt forandret han seg foran meg å jeg så bare det stygge!!

Nå 9 år etterpå har jeg jo sett han et par ganger men han er jo kjekk. Var bare akkurat der å da

• Liker 1
Skrevet

Ja,har opplevd det selv.Kanskje man aldri var forelsket i mannen?Bare han hadde "riktig"personlighet,væremåte etc som gjorde oss blindt betatte?

• Liker 1
Skrevet

Det kalles populært for psykologi.

Og består av en cocktail av ulike hormoner og kjemiske substanser i hjernen. Veldig romantisk ;) hehe

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det man sier..? Man vet ikke hva man har, før man eventuelt kaster det bort? På godt og vondt?

Anonymous poster hash: 059d8...2f5
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

AB #16 :fnise: :fnise:

Han første jeg var sammen med syntes jeg var såååå kjekk. Jeg var 14 og han var 18, vi var sammen i 6 år og hadde ikke sex før jeg var godt over 16. Jeg møtte ham som fetter av en kompis. Vi var en gjeng med drittunger som lekte med alt mulig dop, hjemmebrent og røyk. Idioter hele gjengen. Heldigvis hadde han jeg ble sammen med ingenting med det å gjøre og jeg ble ubevist trukket langt ut av den gruppen med mennesker. Det er jeg hysterisk glad for.

Men ellers når det ble slutt så må jeg si jeg ikke helt skjønner hva jeg så som var så kjekt med ham. De kvalitetene jeg trodde han hadde, hadde han jo IKKE! Jeg må jo ha vært blind.

Anonymous poster hash: 0d09b...e3a
Gjest Gjest
Skrevet

Sånn føler jeg med veldig mange av mine ekser. En gjeng kvalme tullinger.. Æsj...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 18 og fikk barn med krapylet. Jeg angrer ikke på at jeg fikk barnet, men hva i alle dager. Ølbriller har jeg i hvertfall hatt på meg. Heldighvis fikk jeg synet tilbake da barnet var født. Nå bare skammer jeg meg.

Anonymous poster hash: c7102...011
  • Liker 1
Skrevet

Ja, eksen min er ikke særlig pen. Dårlig hud, dårlige tenner, stygt hår, generelt ikke spesielt pene trekk. Formløs kropp som et lite barn, forferdelig klesstil og smak osv. Når vi var sammen så jeg jo ikke dette, var jo verdens peneste for meg.

Tror det er ganske vanlig å se det sånn når forelskelsen går over og man ikke føler noe lenger, mange som sitter igjen med følelsen "hva var det jeg tenkte på?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...