Purple Diamond Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Jeg har tidligere brukt Pink Grapefruit fra The Body Shop, men den har gått ut av produksjon :/ Etter det har jeg prøvd ulike dusjsåper uten å finne en jeg liker. De fleste har luktet for mye og kunstig. Noen som har tips til en dusjsåpe som lukter friskt og ikke for "krydrete"? Bruker for tiden EOS Refresh body lotion, som har en fantastisk frisk duft, og skulle gjerne hatt en dusjsåpe som var litt lik denne.
MilleVanille Skrevet 25. juli 2013 #2 Skrevet 25. juli 2013 Hvis du skal til utlandet senere, hvor de har Sephora, kjøp deres dusjsåper! Synes de er litt i samme gate som The Body Shop sine, lukter fantastisk og friskt.
Purple Diamond Skrevet 25. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2013 Hvis du skal til utlandet senere, hvor de har Sephora, kjøp deres dusjsåper! Synes de er litt i samme gate som The Body Shop sine, lukter fantastisk og friskt. Tusen takk for tips, de skal jeg sjekke ut! Noen som har andre tips?
Gjest BabyBlue Skrevet 25. juli 2013 #4 Skrevet 25. juli 2013 Har du prøvd Grapefruit og Neroli body washen fra REN? Den er ganske god og lukter herlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå