Gå til innhold

Støvletter - hva er galt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurte på en ting.. hva er galt med støvletter?

I vinter har alle damene/jentene jeg har sett gått i Uggs og millitærstøvler. Noen bruker til og med sneakers o.l.

Jeg synes støvletter er mye finere! Hvorfor har støvletter plutselig blitt så tabu?

Anonymous poster hash: 9affd...552

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det tabu da?

Har ikke merket at det har vært en voldsomt nedgang i støvlettbruken... Og uggs er vel noen år siden "alle" gikk med?

Greit med litt variasjon i motebildet synes jeg :-)

Anonymous poster hash: 66f15...f4c
AnonymBruker
Skrevet

Er det tabu da?

Har ikke merket at det har vært en voldsomt nedgang i støvlettbruken... Og uggs er vel noen år siden "alle" gikk med?

Greit med litt variasjon i motebildet synes jeg :-)

Anonymous poster hash: 66f15...f4c

Ser ikke akkurat mange brukere nei, uansett hvor jeg går. Spør du meg, har folk blitt alt for flinke til å kopiere hverandre, for når noen tar i bruk noe (f.eks uggs), skal plutselig alle andre bruke det også. Men samtidig er det få som tør å skille seg ut og faktisk skape forandring..

Anonymous poster hash: 9affd...552

Gjest Yellowrose
Skrevet

Tror det handler om alder og popularitet. Ifjor så jeg mest yngre jenter som gikk i UGGS, disse skoene har jo vært populære veldig lenge. jeg går selv med støvletter og synes det er veldig pent :) men det er vel kanskje litt mer voksent å bruke støvletter.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har for tykke legger.. I snøkav har jeg store vinterstøvler, ellers går det i skoletter.

Anonymous poster hash: b9ae6...8f1
Skrevet

Ser ikke mye støvletter i Norge, men kan ha en sammenheng med utvalget... Selv ELSKER jeg støvletter, og bruker det så og si hver eneste dag med mindre det er smellvarmt ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...