Gå til innhold

Zalando - Kurert fra nettshopping!? En forbrukeromtale!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har fjernet hele dette innlegget da det ble feil ift etikketten på forumet (jeg hadde skrevet tekst + lagt til lenke til mitt eget nettsted). Takk til de som kommenterte slik at jeg fikk ordnet opp i dette!

Endret av SmuleSkogen
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at du overreagerer. De gjorde en feil, sånn er det.

Anonymous poster hash: a8b4d...254

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg, eller virker dette som en skjult bloggreklame? Med mindre linken din er til noe annet.....

Anonymous poster hash: 3eb89...fd3
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at du overreagerer. De gjorde en feil, sånn er det.

greit å gjøre feil. men en beklagelse burde komme like naturlig som beskyldningene!

det er viktig og ta godt vare på sine kunder. og de gjorde ikke det. de trenger å få høre det.

Anonymous poster hash: fe52a...13c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også du overreagerer. Jeg er enig i at man ikke skal finne seg i hva som helst som kunde, men man får spare kampene til det virkelig er berettiget. Det er lov å gjøre feil, også for nettbutikker.

Anonymous poster hash: c1e40...233

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg, eller virker dette som en skjult bloggreklame? Med mindre linken din er til noe annet..... Anonymous poster hash: 3eb89...fd3

Jo brukeren driver aggressiv reklamevirksomhet. Har rapportert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

greit å gjøre feil. men en beklagelse burde komme like naturlig som beskyldningene! det er viktig og ta godt vare på sine kunder. og de gjorde ikke det. de trenger å få høre det. Anonymous poster hash: fe52a...13c

Joda, men de var jo på ingen måte utrivelig heller. En bommert her og der er sånn som skjer. Det som egentlig er greia er at ts ønsker treff på bloggen sin.

Skrevet

Alle kan gjøre en feil........

(sa piggsvinet og kravlet ned fra hårbørsten)

Neida; fra fleip til alvor;

Jeg ser ikke helt problemet her. Zalando gjorde en feil, og de hadde kluss i systemet, noe de rettet opp i.

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

Du overreagerer. De gjorde en feil, det ordnet seg. Sånt skjer noen ganger.

• Liker 1
Skrevet

Takk, Vampen!

Uansett så er det bra at noen som er kjent med nettetiketten påpeker slike ting til oss nye. Ser nå at dette innlegget helt klart ikke var nødvendig å starte (men brenner man litt for noe, så greier man ikke alltid å ligge unna ;-)

Ha en fin kveld og morgendag!

Skrevet

Æsj, dette ble dumt. Jeg sender prøver å kontakte moderator og ber de om slette dette innlegget. Beklager at jeg la ut dette feil... Det var altså ikke meningen.

Skrevet

Prøver å finne ut hvordan jeg sletter dette innlegget/tråden, men finner det ikke helt ut. Noen som vet???

AnonymBruker
Skrevet

Prøver å finne ut hvordan jeg sletter dette innlegget/tråden, men finner det ikke helt ut. Noen som vet???

Det går ikke. La moderator ta seg av det.

AnonymBruker
Skrevet

Helt greit at de gjør feil, men er enig med TS om at zalando skylder henne en unnskyldning. Hater også å bli "beskyldt" for å ikke å ha betalt

Anonymous poster hash: 15dde...ca4
Skrevet

Har fall fjernet url'er. Beklager at det ble feil.

Skrevet

Med fullt navn og greier. Skriker du til ansatte i butikken og kanskje?

Gjest Vampen
Skrevet

Du bør også fjerne navnet ditt, for identifisering er ikke lov. KG kan jo ikke vite om "du er deg". Men slapp av, det kan gå litt fort i svingene for noen og enhver.:)

Uansett, jeg har bare gode erfaringer med Zalando. Men jeg synes det ser ut som du fikk samme svar av dem et par ganger? Jeg opplevde nemlig noe lignende med Asos, de sendte feil vare og der fikk jeg også samme svar flere ganger på rad. Som ikke hjalp en døyt, og jeg holdt på å få mark. Jeg mistenker at de store butikkene til en viss grad kjører et slags autosvar på en del henvendelser. Pipa hos Asos fikk ihvertfall en helt annen lyd når jeg begynte å hyle ut misnøyen på FB-siden deres, og kom i kontakt med noen som svarte på det jeg faktisk spurte om.:fnise:

Uansett, nettbutikker kan gjøre feil. Stort sett går det fortsatt bra. Det viktigste er at ting ordner seg forholdsvis enkelt når det først oppstår en feil.:)

• Liker 1
Skrevet

Håper at alt ble bedre nå. Beklager til alle som følte seg støtt. Ser nå at det absolutt kunne virke som "reklame", men det var altså ikke meningen i det hele tatt. La også inn en kommentar på middager. Her la jeg inn lenker til oppskrifter direkte til min hjemmeside. Litt usikker på om de også må fjernes. Flott om Moderator kunne ha kontaktet meg om dette. Kan like så godt bare Copy-paste oppskriftene rett inn uten å legge inn lenke til min nettside.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...