AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Jeg har lest en del om candida dietten, men for meg virker det som om det står litt forskjellig av hva som er lov/ikke lov på de forskjellige sidene. Jeg har holdt meg til lavkarbo i 1,5 år, uten de helt store utskeielsene. Derfor tror jeg ikke det vil bli for vanskelig å gå over til denne dietten, Jeg tror dette blir løsningen for meg da jeg hele tiden sliter med tilbakevennende sopp de siste 5 årene : neglesopp, vaginalsopp, psoriasis i hodebunn og sopp på tunge/munn. Jeg vil derfor få vite hvilke eksakte bakterier som jeg har i kroppen og hvordan jeg skal ta fatt på denne dietten. Er det noen av dere som vet om en ernæringsfysiolog som spesialiserer seg på dette? Helst i Oslo-område Anonymous poster hash: 721de...9e0
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #3 Skrevet 25. juli 2013 Her er en informativ artikkel skrevet av en lege som har forsket på candida i 20 år. Se litt på den før du hopper på dietten. Mange bra tips å hente her: http://empoweredsustenance.com/candida-yeast-overgrowth-questions/ Anonymous poster hash: 141ed...539
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå