Wayah Skrevet 21. april 2004 #21 Del Skrevet 21. april 2004 Da jeg var liten fikk vi barna velge mange rare kattenavn Min nåværende pus heter Chilli Sofie(bruker bare Chilli), mens den ene søstra mi har en som heter Dille, og den andre har en som heter Cess(uttales sess). Vi har hatt utrolig mange kattunger, så jeg husker ikke navnene. Utrolig nok fikk vi gitt vekk nesten alle sammen også, unntatt to som endte opp med å beholde selv. Uansett: Forskjellige mer eller mindre snåle jentepusenavn følger: Lois(Lollo), Shivas, Sol, Sumo(litt fet), Lucy, Josefine, Bizkit, Jossi, Nonstop, Tulla, fru/frøken XXX(sett inn egnet etternavn)... The Sky is the limit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 21. april 2004 #22 Del Skrevet 21. april 2004 Hera: Dronningen på Olympen. Gifte kvinners beskytter (Kona til Zevs) Artemis: Jaktgudinnen (Romersk navn på samme guden er Diana) Afrodite: Kjærlighetsgudinnen (Romersk navn er Venus) Hestia: Jomfrugudinnen Eris: Gudinnen for krangel og disharmoni Musene: Clio (Muse for historie), Urania (Astronomi), Melpomene (Tragedie), Thalia (Komedie), Terpsichore (Dans), Calliope (Episk poesi), Erato (Kjærlighetspoesi), Polyhymnia (Sanger til Gudene), Euterpe (Lyrisk poesi). Rhea: Kone til en av titanene Themis: Hun var titan for lov og orden Metis: Titan over den fjerde dag og planeten Merkur Der var i allefall noen å tenke på... PS: I Disneyfilmen om Hercules heter Hercules kjære Meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kremtopp Skrevet 19. mai 2004 #23 Del Skrevet 19. mai 2004 Ja mange gode forslag her, ja Har 2 huskatter selv, og den ene heter John, oppkalt etter naboen, den andre Jan etter exen til min søster. Det verste er at de lyder navnet sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå