Gå til innhold

måle bryststørrelse hos change?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg bare lurer på om noen har fått målt bryststørrelsen sin hos Change?

Jeg trenger å måles, men liker ikke å vise meg så avkledd for noen.

Hvordan foregår det? Og koster det noe?

Anonymous poster hash: 43954...7c7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer kanskje litt an på hvordan du føler det.. Jeg synes det er OK å vise meg naken for noen, mens andre ikke.

De jeg har handla hos på Change har vært veldig flinke til å "lese" hvor langt de kan gå med tanke på å være nærgående, så jeg mener at du ikke trenger å bekymre deg. Ble målt av ei jeg ikke hadde "kjemi" med og hun holdt seg på grei avstand, målte meg raskt og enkelt med BH på, under toppen. Veldig flink dame med masse kunnskap, men jeg tror det hadde blitt ubehagelig om hun hadde vært mer nærgående. Fikk hjelp av ei jeg hadde fin kjemi med og hun grafsa nedi BH'en/hjalp til å bytte og var formelig i prøverommet hele tiden - absolutt ikke noe ubehag, whatsoever.

Koster ingenting. :)

Skrevet (endret)

Jepp, gjorde det rundt jul. Kostet ikke noe, du trenger ikke være avkledd.Brukte målebånd og øyemål. Så prøver man bher og sjekker om det stemmer.

Endret av CathFoto
Skrevet

Sist gang jeg ble målt, hadde jeg bh på og en stram topp.

Damene på Change rundt om, er av min erfaring veldig hyggelige damer som er utrolig dyktige.

Free of charge! :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hos Change trenger du ikke å kle av deg for å bli målt. Som det blir sagt over her så fikser de alt ved hjelp av målebånd og øyemål. De ansatte hos Change er utrolig flinke og hyggelige så det skal nok gå bra

Endret av Makeupgeek
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg bare lurer på om noen har fått målt bryststørrelsen sin hos Change?

Jeg trenger å måles, men liker ikke å vise meg så avkledd for noen.

Hvordan foregår det? Og koster det noe?

Anonymous poster hash: 43954...7c7

Jeg har fått den målt der, men er ikke særlig imponert over deres anbefalinger på bh. Jeg kjøpte den de anbefalte selv om den var utrolig dyrt, men har aldri hatt den på meg. Grunnen til det er at puppene ser veldig rart ut, nesten som at de peker mot armene mine (så det blir en stor mellomrom mellom dem og selve puppene ser rart ut). Tror ikke det er sexy, tror ikke det er godt og jeg føler meg stygt. BH-en minner meg på en modell min bestemor ville brukt. Best for meg er balconette, men bh-en de anbefalte var helt utenfor min comfort zone. Jeg kjøpte den fordi jeg trodde at kanskje senere kommer jeg til å skjønne ideen bak den, men nei, modellen var utrolig stygt og ikke tilpasset mine pupper og min kropp.

Anonymous poster hash: 8396e...8f2

• Liker 2
Skrevet

Du kan måle deg selv. På nettsiden har de en kalkulator som beregner størrelsen din utfra målene du oppgir. Jeg har planer om å gjøre det selv, må bare få tak i målebånd først.

Skrevet

Jeg har fått målt der og det var ikke skummelt i det hele tatt. Jeg trengte bare å ta av jakka, så ble målt med t-skjorte og BH under. Tok bare noen sekund så var hun ferdig. Hun var veldig flink og jeg opplevde det ikke som ubehagelig. Selve målingen kostet ingenting, men siden størrelsen jeg fikk ikke selges hos Lindex, HM og slike butikker endte jeg opp med å kjøpe noen BHer der :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble målt der, og fikk oppgitt feil størrelse. Fant ikke den bh'n jeg lette etter, så jeg gikk videre til Triumph. Der ble jeg målt på nytt, og fikk en helt annen størrelse som passet perfekt. Kan hende det har noe med personen å gjøre, og ikke kjeden,

Anonymous poster hash: e3dc2...96d
Gjest Tekola
Skrevet

Som med vanlige klær så er det også litt variasjon i størrelsene på BHer, bare så du er advart ;)

Har hittil vært fornøyd med dem jeg har truffet på Change. Men du kan også gå innom andre undertøysbutikker. Så lenge du har en tynn overdel går det bra. Men det kan være en fordel at de får se deg i BHen så de ser at den sitter riktig og kan hjelpe deg med å justere. De har nok sett mye rart :P

Skrevet

Jeg målte meg der, tok av meg toppen så jeg sto i bh`en også målte hun rett under og akkurat over puppene mine. Så spurte hun om jeg hadde pushup o.l i bh`en før hun fastslo størrelsen min :)

Veldig glad for at jeg gjorde det, gikk fra strls 75b til 70d...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...