AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Så har vi gått fra hverandre. Barnet vårt er ti mnd og vi flytter ut fra felles bolig. Men jeg er arbeidsledig. Foreløpig så er jeg sykemeldt i påvente av behandling, men de er ikke akkurat raske. Noen som vet hva jeg har krav på? Jeg har prøvd å Google det, men hjernen fungerer ikke akkurat nå. Og har dere noen gode råd for fremtiden?Anonymous poster hash: 7fe34...949
Gjest Bud Skrevet 25. juli 2013 #2 Skrevet 25. juli 2013 Hva du har krav på..? Eneste jeg har å bidra med er et råd: Samme om du har gått fra mannen, ikke bli uvenner da den verst skadelidende er barnet.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #3 Skrevet 25. juli 2013 Hva du har krav på..? Eneste jeg har å bidra med er et råd: Samme om du har gått fra mannen, ikke bli uvenner da den verst skadelidende er barnet. Ja, ser at det var en dårlig formulering. Hva jeg har krav på fra NAV. Jeg står nå uten jobb, uten bolig, og med en ti mnd gammel baby. Vi er gode venner så det er heldigvis ikke noe problem det viktigste er at vi klarer å fungere som gode foreldre for barnet vårt. Var ikke jeg som valgte å gå.Anonymous poster hash: 7fe34...949
Gjest Fdodod Skrevet 25. juli 2013 #4 Skrevet 25. juli 2013 http://www.ung.no/oss/lovogrett/85172.html håper det var til hjelp. Trøste klemmer til deg !
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #5 Skrevet 25. juli 2013 Misforstå meg rett, jeg er egentlig ikke interessert i å ha 'krav' på noe som helst. Vi har vært sammen i mange år og dette var egentlig utenkelig for oss begge. Jeg har jobbet i mange år, frem til arbeidsplassen ble lagt ned like etter jeg ble sykemeldt, så jeg er vant til å klare meg selv. Men må man så må man Anonymous poster hash: 7fe34...949
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #6 Skrevet 25. juli 2013 http://www.ung.no/oss/lovogrett/85172.html håper det var til hjelp. Trøste klemmer til deg ! Tusen takk for svar. Det var veldig enkelt og greit forklart, og det hjalp litt på et rimelig fortvilet hode Anonymous poster hash: 7fe34...949
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå