Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her fant jeg riktig forum tror jeg, tror jeg la inn dette innlegget i feil kategori istad. er ny her, så jeg prøver :)

jeg er en jente på 20 år som lurer litt på om jeg kan ha hatt en spontanabort. Jeg går ikke på p-piller og har hatt samleie rundt eggløsnings-dato ettersom vi prøver å bli gravide. var 14 dager over mens igår og tok en test, denne var negativ. Et par timer etterpå begynte jeg å blø og fikk utrolig magesmerter/kramper så jeg bare gråt og lå å vred meg. dagen etter, altså idag har jeg hatt utrolig dunkende/pressende smerter i underlivet, var på jobb og måtte bare sette meg ned. det hjalp litt med smertestillende også. i løpet av de årene jeg har hatt mensen har jeg aldri hatt slike smerter. Så nå er jeg usikker på om dette "bare" er mensen eller om det kan ha vært en spontanabort. Hadde jeg vært gravid så hadde jeg vel isåfall vært ca 4 uker på vei. Kan man da isåfall merker dette med så smerter så tidlig? noen som har erfaringer eller kjenner seg igjen? takknemlig for svar :)

Anonymous poster hash: 00cbc...058
Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvis det var en spontanabort, så burde testen likevel ha vist positiv, da hcg-et ikke forsvinner så raskt fra kroppen. Så jeg tror det er mensen du har fått.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...