AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Jeg har en liten Pomeranian på over 6 år som for et par år siden sluttet å leke med lekene sine.. Han elsket å leke før den tid, og hentet leker fra lekekurven sin hele dagen - spesielt etter at jeg nettopp hadde ryddet dem på plass ;D Etter at jeg la merke til at han var sluttet å leke med dem, har jeg prøvd å hente noen leker selv og satt meg på gulvet med ham for å få ham med på leken, men han ser bare dumt på meg og går å legger seg lengst mulig unna... Jeg synes det er trist at han ikke vil leke mer, så er det noen triks jeg kan prøve for å få ham til å bli glad i det igjen? Jeg kjenner jo til flere hunder på hans alder som fortsatt leker.. Og han har bl.a en bamse som han elsket ekstra mye før, men han bryr seg rett og slett ikke lengre om den. Jeg blir glad for alle forslag Anonymous poster hash: 235c5...558
Black March Skrevet 25. juli 2013 #2 Skrevet 25. juli 2013 Høres nesten ut som om han begynner å bli deprimert? Får han nok trim?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #3 Skrevet 25. juli 2013 Har du sjekket at han er frisk? Kanskje han har vondt i munnen? Anonymous poster hash: dfb98...5f9
Gjest Belle Gunnes Skrevet 25. juli 2013 #4 Skrevet 25. juli 2013 Har du sjekket at han er frisk? Kanskje han har vondt i munnen? Anonymous poster hash: dfb98...5f9 Støtter denne. Pommer har jo ofte problemer med tennene sine.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #5 Skrevet 25. juli 2013 Han er ellers en veldig glad hund som elsker å dra på tur, elsker kos, spiser og drikker godt, og han får kontrollert tennene sine 2 ganger i året, så ingenting er galt der heller..Anonymous poster hash: 235c5...558
Sugerøret Skrevet 26. juli 2013 #6 Skrevet 26. juli 2013 Smerter? Varmen kan påvirke. Dehydrert? Om det ikke gir seg,burde du få det sjekket.Kan være mage /tarm, smerter et sted osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå