AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 I helgen møtte jeg en gutt som jeg nå er helt betatt av! Utseendemessig er han langt i fra min type, men det var noe med han som fanget min oppmerksomhet. Vi møttes på en fest hos en venninne av meg og vi pratet litt. Jeg er ganske sjenert og liker ikke blikkkontakt, men han kunne jeg sett på i flere minutter uten å se bort. Dette er da helt ulikt meg. Han er morsom, kjekk og en skikkelig gentleman! Siden jeg er sjenert har jeg ikke turt å ta kontakt med han på facebook, men igår tok han kontakt(!!). Vi snakket sammen i noen timer til han skulle legge seg. Jeg har virkelig lyst til å bli bedre kjent med han, men han har bare vært hjemme hos familien på ferie og han studerer på andre siden av fylket og han reiste tilbake dit idag. What to do? Anonymous poster hash: 6833a...785
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Du bor vel ikke i Bergen? Anonymous poster hash: 8b1b1...358
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 Du bor vel ikke i Bergen? Anonymous poster hash: 8b1b1...358 Nei Anonymous poster hash: 6833a...785 Anonymous poster hash: 6833a...785 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 Du bor vel ikke i Bergen? Anonymous poster hash: 8b1b1...358 Neimen hellan dussen. Trodde du at ts var betatt av deg du da Anonymous poster hash: 467ee...417 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #6 Skrevet 26. juli 2013 Hihi. Hvem er betatt egentlig? Jeg også, føler meg litt betatt av noen i disse tider. Det kan være en skremmende følelse, fordi en kan bli så vanvittig sårbar ovenfor vedkommende. Men hvis det er en gjensidig interesse og begge sitter muligens litt pris på den andres interesse, så kan det jo fort bli svært koselig og fint.Anonymous poster hash: 8c1c8...6b8
Gjest Alekz Skrevet 26. juli 2013 #7 Skrevet 26. juli 2013 Hihi. Hvem er betatt egentlig? Jeg også, føler meg litt betatt av noen i disse tider. Det kan være en skremmende følelse, fordi en kan bli så vanvittig sårbar ovenfor vedkommende. Men hvis det er en gjensidig interesse og begge sitter muligens litt pris på den andres interesse, så kan det jo fort bli svært koselig og fint.Anonymous poster hash: 8c1c8...6b8 Akkurat som jeg skulle sagt det selv! TS! Snakk til han på facebook, bli kjent. Kanskje dere kan avtale å møtes? Dere er jo tross alt innenfor samme fylke. Alt er mulig så lenge man vil! Lykke til videre!
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #8 Skrevet 26. juli 2013 Akkurat som jeg skulle sagt det selv! TS! Snakk til han på facebook, bli kjent. Kanskje dere kan avtale å møtes? Dere er jo tross alt innenfor samme fylke. Alt er mulig så lenge man vil! Lykke til videre! Grrrrrreat minds, sherlock! TS, jeg vil anbefale deg til å bare ta kontakt og hilse litt på, så kan det jo kanskje gå fint likevel? En burde ikke være skremt av den slags. En åpner jo da selv for muligheten til å bli positivt overrasket og når enn er ikke det litt hyggelig da? Anonymous poster hash: 8c1c8...6b8
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #9 Skrevet 26. juli 2013 Ts her. Takk for svar alle Har snakket litt med han nå og vi finner tonen godt. Happy happy Anonymous poster hash: 6833a...785
Gjest Alekz Skrevet 26. juli 2013 #10 Skrevet 26. juli 2013 Ts her. Takk for svar alle Har snakket litt med han nå og vi finner tonen godt. Happy happy Anonymous poster hash: 6833a...785 Så bra for deg! ønsker deg alt vel og lykke til!
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #11 Skrevet 26. juli 2013 Neimen hellan dussen. Trodde du at ts var betatt av deg du da Anonymous poster hash: 467ee...417 Nei, må bare passe på at hun ikke er betatt av samme som meg! Jippi Anonymous poster hash: 8b1b1...358
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #12 Skrevet 28. juli 2013 Nei, må bare passe på at hun ikke er betatt av samme som meg! Jippi Anonymous poster hash: 8b1b1...358 Hva er sannsynligheten for at dere er betatt av samme person da? Anonymous poster hash: 6833a...785
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå