Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2002 #1 Skrevet 8. juni 2002 Hei! Noen som vet om selskapslokaler i Oslo til ca 60 stk til middag og 90 til kaffe, der man kan ta med seg mat og drikke selv, men de har service, bord, stoler ol.? På forhånd takk for svar!
Tusenfryd Skrevet 8. juni 2002 #2 Skrevet 8. juni 2002 Må du ha det i selve Oslo? Tror det er lettere med større velhus og sånn litt utenfor. Du skal jo ha plass til ganske mange. Om det er aktuelt kan jeg anbefale Frogner Grendehus - 10 min. å kjøre fra Vålerengatunnelen - det er ikke så langt som det høres ut. Der er det god plass, fine lokaler, oppdelt, stort kjøkken, med servise og alt, og helt ok uteområder på baksiden. Ikke er det så dyrt heller - 2500,- pr. døgn (tror jeg) _________________ Klem fra Tusenfryd 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-06-08 21:01 ]
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2002 #3 Skrevet 9. juni 2002 Ja, det går helt greit å ha det litt utenfor Oslo også.
Tusenfryd Skrevet 9. juni 2002 #4 Skrevet 9. juni 2002 Ja, da vil jeg som sagt anbefale Frogner Grendehus. 12
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2002 #5 Skrevet 10. juni 2002 Takk for forslaget Noen andre som har ideer eller erfaringer??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå