missyen Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Jeg har noen spørsmål til dere som er i et forhold Fortell gjerne status (kjærester,samboer,gift) og hvor lenge dere har vært sammen. 1. Stoler du på partneren din? (Utdyp gjerne hvorfor du stoler på eller ikke.) 2. Er du og partneren din åpen og ærlig mot hverandre? 3. Er dere flinke til å vise følelser for hverandre? (både fysisk og ved bruk av ord) 4. Krever du en viss oppmerksomhet fra partneren din? 5. Hvorfor er akkurat dere sammen? Hva gjør forholdet deres sterkt? Miss-y-1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #2 Skrevet 25. juli 2013 Fortell gjerne status (kjærester,samboer,gift) og hvor lenge dere har vært sammen. Samboere, 3 år sammen 1. Stoler du på partneren din? (Utdyp gjerne hvorfor du stoler på eller ikke.) - ja, jeg stoler på han han har aldri gitt meg en grunn til å ikke gjøre det 2. Er du og partneren din åpen og ærlig mot hverandre? - ja, forteller hverandre alt, med mindre det er noe folk har sagt som de har bedt oss holde hemmelig 3. Er dere flinke til å vise følelser for hverandre? (både fysisk og ved bruk av ord) - koser mye og sier ofte at vi elsker hverandre sier det alltid før vi drar på jobb og skole feks 4. Krever du en viss oppmerksomhet fra partneren din? - blir jo irritert om dataen blir viktigere enn meg en hel dag. Har sagt fra starten at om vi skal være ilag må han være klar over at jeg krever det av han. Alt med måte selvsagt. 5. Hvorfor er akkurat dere sammen? Hva gjør forholdet deres sterkt? - samme mål og ambisjoner i livene våres. Respekterer hverandre og våre ulikheter. Passer på å vise kjærlighet og respekt hver dag og selv om vi krangler. Vi gir og tar begge to Miss-y-1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #3 Skrevet 25. juli 2013 Jeg har noen spørsmål til dere som er i et forhold Fortell gjerne status (kjærester,samboer,gift) og hvor lenge dere har vært sammen. Kjærester i ca 2 år. 1. Stoler du på partneren din? (Utdyp gjerne hvorfor du stoler på eller ikke.) Jeg stoler på han, han har aldri brutt min tillitt eller sagt/gjort noe som skulle gi meg grunn til tvil. Han stoler stort sett på meg. selv om jeg har gjort noen feil som kan gi han grunn til skepsis (selv om det skal nevnes at jeg har tatt meg i skinnet og skjerpet meg). 2. Er du og partneren din åpen og ærlig mot hverandre? Ja, selv om jeg av og til sliter med å sette ord på hva jeg føler/har problemer med. 3. Er dere flinke til å vise følelser for hverandre? (både fysisk og ved bruk av ord) Han er veldig flink å vise det i handling, og i blant ord (spesielt kort til spesielle anledninger). Jeg er veldig verbal og fysisk aktiv med å vise følelser også. Forøvrig: vi har aldri sagt at vi elsker hverandre. 4. Krever du en viss oppmerksomhet fra partneren din? Har tidligere slitt med at han ikke gir meg nok oppmerksomhet når vi ikke er i nærheten av hverandre. F.eks. sommer når vi tilbringer feriene på hver vår hjemplass - og jeg ønsker at han skal sende meg flere sms/ringe av og til, mens han ikke selv trenger kontakt så ofte. Vi har derimot begge blitt flinkere til dette (jeg maser mindre, han sender melding litt oftere). 5. Hvorfor er akkurat dere sammen? Hva gjør forholdet deres sterkt? Dette er et veldig godt spørsmål. Vi trives veldig godt i hverandres selskap (jeg trives iallfall i hans!). Vi møtte hverandre på et tidspunkt begge var klar for et forhold, og har veldig fin kjemi. Selv er jeg veldig forelsket, selv etter 2 år, noe jeg opplever som nesten enestående for min del (har slitt med å raskt miste interessen tidligere). Anonymous poster hash: a12c9...879
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #4 Skrevet 25. juli 2013 1. Stoler du på partneren din? (Utdyp gjerne hvorfor du stoler på eller ikke.) Nei, jeg kan ikke si at jeg gjør det. Fordi? Det er alt for mange som er utro i verden. Hvorfor skal jeg være naiv å tro at det aldri rammer meg? Ting skjer. 2. Er du og partneren din åpen og ærlig mot hverandre?Jeg er veldig åpen av meg, han er ikke så åpen. Han liker å holde ting for seg selv og er veldig selvstending, mens jeg må prate om alt. 3. Er dere flinke til å vise følelser for hverandre? (både fysisk og ved bruk av ord)Vi er veldig flinke til å vise følelser og gi hverandre oppmerksomhet, både fysisk og ord. 4. Krever du en viss oppmerksomhet fra partneren din? Klar jeg gjør. Jeg er kjæresten hans og bør bli behandlet som det. 5. Hvorfor er akkurat dere sammen? Hva gjør forholdet deres sterkt? Vi vil det samme, vi ler mye sammen, har det generelt bra sammen. Vi er også veldig tiltrukket av hverandre, i alle fall jeg av han. Denne får bli anonym. Anonymous poster hash: 255a0...fb5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #5 Skrevet 25. juli 2013 Meg over, glemte å si at vi er samboere og har vært i lag i 2 år. Anonymous poster hash: 255a0...fb5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #6 Skrevet 25. juli 2013 Jeg har noen spørsmål til dere som er i et forhold Fortell gjerne status (kjærester,samboer,gift) og hvor lenge dere har vært sammen. - Kjærester, 8 mnd. 1. Stoler du på partneren din? (Utdyp gjerne hvorfor du stoler på eller ikke.) - I all hovedsak ja, men blir fort usikker på ham, grunnet noen skjær i sjøen ganske tidlig i forholdet. 2. Er du og partneren din åpen og ærlig mot hverandre? - Så langt det er mulig ja. Hvis noe plager meg, sier jeg det, og vice versa. Men som nevnt over, ikke hvis det er hemmeligheter andre har fortalt. 3. Er dere flinke til å vise følelser for hverandre? (både fysisk og ved bruk av ord) - ja veldig, både fysisk og muntlig 4. Krever du en viss oppmerksomhet fra partneren din? - Ja, kopierer svaret av en annen bruker; jeg er kjæresten hans, og vil bli behandlet deretter. 5. Hvorfor er akkurat dere sammen? Hva gjør forholdet deres sterkt? - vi har felles verdier og syn på verden, vi har skremmende lik humor og like interesser. Det kunne ikke endt annerledes! Miss-y-1 Anonymous poster hash: 5bcbe...6e0
Anglofil Skrevet 25. juli 2013 #7 Skrevet 25. juli 2013 (endret) 1. Stoler du på partneren din? (Utdyp gjerne hvorfor du stoler på eller ikke.) Ja, det gjør jeg. Jeg ser på det som en naturlig del av det å ha vært sammen med mannen i snart fem år. Med tiden blir man tryggere på hverandre, og da er det naturlig for meg å stole på ham. 2. Er du og partneren din åpen og ærlig mot hverandre? Ja, det vil jeg si. 3. Er dere flinke til å vise følelser for hverandre? (både fysisk og ved bruk av ord) Vi er nok flinkere ved bruk av ord enn fysisk, men det er naturlig for vår situasjon som ikke bor sammen. 4. Krever du en viss oppmerksomhet fra partneren din? Jeg forventer å bli behandlet som hans kjæreste og kone, ja. 5. Hvorfor er akkurat dere sammen? Hva gjør forholdet deres sterkt? Vi møttes på nett og fant tonen. Vi har overlevd mye i vårt forhold som jeg vil si gjør det sterkt. Det er en konstant prosess slik jeg ser det. Mvh Yvonne Endret 25. juli 2013 av Yvonne
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 25. juli 2013 #8 Skrevet 25. juli 2013 (endret) 1. Stoler du på partneren din? (Utdyp gjerne hvorfor du stoler på eller ikke.) Ja. Han har ikke gitt meg noen grunn til å ikke stole på han, og etter mange år sammen er vi trygge på hverandre og vet hvor hverandres grenser går. 2. Er du og partneren din åpen og ærlig mot hverandre? Ja veldig. 3. Er dere flinke til å vise følelser for hverandre? (både fysisk og ved bruk av ord) Ja. Han er flinkere enn meg med ord, men vi kysser og klemmer og koser ofte.4. Krever du en viss oppmerksomhet fra partneren din? Trenger ikke å kreve. Det kommer naturlig. 5. Hvorfor er akkurat dere sammen? Hva gjør forholdet deres sterkt? Vanskelig å svare på, egentlig. Vi møttes og vi bare passet sammen. Vi trengte ikke å anstrenge oss, det var bare meningen at det var oss to. Vi har et strekt forhold fordi vi klarer å kommunisere og ta tak i problemer etter hvert som de oppstår og sitter på ting til det eksploderer. Blant annet Edit: glemte å skrive at vi er gift. Vært sammen i nesten 9 år. Endret 25. juli 2013 av Penny_Lane
Missy1 Skrevet 25. juli 2013 #9 Skrevet 25. juli 2013 Jeg har noen spørsmål til dere som er i et forhold Fortell gjerne status (kjærester,samboer,gift) og hvor lenge dere har vært sammen. -vært sammen i 2,5år (og bodd sammen), giftet oss i februar i år. 1. Stoler du på partneren din? (Utdyp gjerne hvorfor du stoler på eller ikke.) -ja jeg stoler 100% på han. Har ikke noe grunn til å ikke stole på han og sjalusi fører bare med seg problemer. 2. Er du og partneren din åpen og ærlig mot hverandre? -ja det er vi 3. Er dere flinke til å vise følelser for hverandre? (både fysisk og ved bruk av ord) -ja det syns jeg. Kysser, klemmer og sier vi elsker hverandre hver dag. Jeg er iallefall veldig fornøyd 4. Krever du en viss oppmerksomhet fra partneren din? -vi er gift og bor under samme tak så jeg ønsker selvsagt oppmerksomhet fra han. Vil ikke si jeg krever det. 5. Hvorfor er akkurat dere sammen? Hva gjør forholdet deres sterkt? -han er en fantastisk mann, helt ulik noe mann jeg noen gang har møtt. Jeg møtte han på nett da jeg var alenemamma med min sønn som da var 5mnd gammel. Han har fra dag1 vært fantastisk mot meg og babyen min og tok oss virkelig inn i varmen. Han er en mann som virkelig viser empati og omsorg. Vi ble fort sammen og vi har hatt en humpete vei til nå ettersom det viste seg at sønnen min har en alvorlig utviklingsforstyrrelse. At han har blitt ved min side gjennom alt dette og tilogmed ville gifte seg med meg viser virkelig at han er en flott mann og jeg føler meg som ei prinsesse i et eventyr. Nå er vi i gang med å søke om stebarnsadopsjon så mannen min blir pappa på papiret og sønnen min får en ordentlig pappa på papiret (biofar er og har aldri vært inni bildet). Kult nick forresten heheh Miss-y-1
missyen Skrevet 25. juli 2013 Forfatter #10 Skrevet 25. juli 2013 Jeg har noen spørsmål til dere som er i et forhold Fortell gjerne status (kjærester,samboer,gift) og hvor lenge dere har vært sammen. -vært sammen i 2,5år (og bodd sammen), giftet oss i februar i år. 1. Stoler du på partneren din? (Utdyp gjerne hvorfor du stoler på eller ikke.) -ja jeg stoler 100% på han. Har ikke noe grunn til å ikke stole på han og sjalusi fører bare med seg problemer. 2. Er du og partneren din åpen og ærlig mot hverandre? -ja det er vi 3. Er dere flinke til å vise følelser for hverandre? (både fysisk og ved bruk av ord) -ja det syns jeg. Kysser, klemmer og sier vi elsker hverandre hver dag. Jeg er iallefall veldig fornøyd 4. Krever du en viss oppmerksomhet fra partneren din? -vi er gift og bor under samme tak så jeg ønsker selvsagt oppmerksomhet fra han. Vil ikke si jeg krever det. 5. Hvorfor er akkurat dere sammen? Hva gjør forholdet deres sterkt? -han er en fantastisk mann, helt ulik noe mann jeg noen gang har møtt. Jeg møtte han på nett da jeg var alenemamma med min sønn som da var 5mnd gammel. Han har fra dag1 vært fantastisk mot meg og babyen min og tok oss virkelig inn i varmen. Han er en mann som virkelig viser empati og omsorg. Vi ble fort sammen og vi har hatt en humpete vei til nå ettersom det viste seg at sønnen min har en alvorlig utviklingsforstyrrelse. At han har blitt ved min side gjennom alt dette og tilogmed ville gifte seg med meg viser virkelig at han er en flott mann og jeg føler meg som ei prinsesse i et eventyr. Nå er vi i gang med å søke om stebarnsadopsjon så mannen min blir pappa på papiret og sønnen min får en ordentlig pappa på papiret (biofar er og har aldri vært inni bildet). Kult nick forresten heheh Miss-y-1 1
Avalon Skrevet 25. juli 2013 #11 Skrevet 25. juli 2013 Samboere, hvor lenge vi har vært sammen står i tickeren. 1. Stoler du på partneren din? Ja. Hadde aldri vært sammen med noen jeg ikke stolte på. 2. Er du og partneren din åpen og ærlig mot hverandre? Jepp, det er vi. 3. Er dere flinke til å vise følelser for hverandre? (både fysisk og ved bruk av ord) Ja, vi er flinke til dette også. 4. Krever du en viss oppmerksomhet fra partneren din? Såklart, og er heller ikke redd for å si i fra når jeg synes det har vært veldig mye kompiser, bilmekking og downhill. 5. Hvorfor er akkurat dere sammen? Hva gjør forholdet deres sterkt? Godt spørsmål. Vi er veldig ulike, men det fungerer allikevel. Det er vanskelig å fortelle folk hva vi har til felles, det er lettere å fortelle hva vi er gode på SAMMEN. Fordi vi har forskjellig smak og forskjellige interesser, og det er jo det folk mener med "til felles", som oftes. Vi er begge bestemt på at det er oss to, og vi gir hverandre rom når det trengs. Vi gjør ting for hverandre. Vi snakker om ting, vi hever aldri stemmen. Er det uenighet i noe, så ordner vi fort opp. Begge kan, og er flinke til å si unnskyld hvis en av oss "driter seg ut".
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #12 Skrevet 25. juli 2013 Jeg har noen spørsmål til dere som er i et forhold Fortell gjerne status (kjærester,samboer,gift) og hvor lenge dere har vært sammen. 1. Stoler du på partneren din? (Utdyp gjerne hvorfor du stoler på eller ikke.) 2. Er du og partneren din åpen og ærlig mot hverandre? 3. Er dere flinke til å vise følelser for hverandre? (både fysisk og ved bruk av ord) 4. Krever du en viss oppmerksomhet fra partneren din? 5. Hvorfor er akkurat dere sammen? Hva gjør forholdet deres sterkt? Miss-y-1 Hva er grunnen til alle disse spm? "Markedsundersøkelse" i forkledning?Anonymous poster hash: d17b0...111
missyen Skrevet 25. juli 2013 Forfatter #13 Skrevet 25. juli 2013 Hva er grunnen til alle disse spm? "Markedsundersøkelse" i forkledning?Anonymous poster hash: d17b0...111 Hehehe Du virker så skeptisk, det er det ingen grunn til å være Nei, det er ingen markedsundersøkelse..Dette er jo et forum hvor man kan spørr om det meste. Utrolig hva man finner her, mye er lærerikt.! Jeg synes det er interessant å høre andre sine erfaringer og meninger Det er grunnen 1
Lillymin Skrevet 25. juli 2013 #14 Skrevet 25. juli 2013 1. Stoler du på partneren din? (Utdyp gjerne hvorfor du stoler på eller ikke.)Ja, jeg stoler fult og helt på partneren min. Har ingen grunn til ikke å stole på ham, og han er ikke typen til å være utro. Har vært mye utroskap blandt venner og bekjente.. merker jeg synes det er ganske ubehagelig, men jeg vet at han aldri hadde gjort noe slikt. 2. Er du og partneren din åpen og ærlig mot hverandre?Ja, veldig! Vi kan snakke om det meste. Han er min beste venn. 3. Er dere flinke til å vise følelser for hverandre? (både fysisk og ved bruk av ord)Ja, vi er det. Men her tror jeg at jeg kan bli flinkere. Han er litt mer kosete enn meg, men det har vi og snakket om. 4. Krever du en viss oppmerksomhet fra partneren din? Vi har to små barn, så det er ikke alltid like lett med å sette av tid til hverandre. Men vi gir hverandre beskjed om når vi trenger litt oppmerksomhet, men uten å kreve... det er for tiden lite rom for de store romantiske gestene, men prøver å se romatikk i de små tingene i hverdagen. 5. Hvorfor er akkurat dere sammen? Hva gjør forholdet deres sterkt? Vi har vært gjennom en helt haug med utfordringer og tøffe tider og kommet styrket ut av det! Han kjenner meg bedre enn jeg kjenner meg selv, og har hjulpet meg gjennom en fødselsdepresjon. Han er som sagt min beste venn, kjæreste, lekekamerat, samboer, og snart ektemann. Det høres kanskje corny ut, men vi har en ganske sterk team-følelse... f.eks når vi skal hanskes med "trass alderen"
Qvam Skrevet 25. juli 2013 #15 Skrevet 25. juli 2013 Vi har vært sammen i ett år, kjærester, straks samboere! 1. Ja, jeg stoler på han mye som jeg klarer å stole på et menneske. 2. Mja. Jeg forteller han alt, mens han kan være mer lukket og reservert. Dette er noe han selv er klar over, og vi prøver å jobbe med sammen. Skal sies at han har kommet en lang vei! 3. Ja, veldig. Kanskje litt for mye klisj for enkelte, hehe. 4. Selvfølgelig gjør jeg det. Men jeg krever også alene-tid av og til. 5. Vi er sammen fordi vi passer så utrolig godt sammen. Kjemien stemte med en gang. Det som gjør forholdet vårt så sterkt er at vi skjønner hverandre så utrolig godt. Vi kjenner hverandre så godt at vi ofte vet hva den andre tenker og mener. Og vi har god kommunikasjon! Går ikke å lar noe irritere oss uten å snakke om det, og ordne opp i det. Denne tråden likte jeg skikkelig godt. Gleder meg til å lese hva andre har svart. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #16 Skrevet 25. juli 2013 1. Stoler du på partneren din? (Utdyp gjerne hvorfor du stoler på eller ikke.) Ja, ellers hadde jeg ikke klart å være sammen med han. Tillit er det viktigste i forholdet vårt Han har aldri gitt meg grunn til å ikke kunne stole på han. 2. Er du og partneren din åpen og ærlig mot hverandre? Ja, vi er åpne om absolutt alt. Bort ifra det venner ber oss holde for oss selv, det holder vi for oss selv. Respekt for våre venner 3. Er dere flinke til å vise følelser for hverandre? (både fysisk og ved bruk av ord) Han er veldig flink både fysisk og ved bruk av ord, jeg er kanskje litt flinkere med ord enn fysisk? Eller, jeg vet ikke helt. Men han er hvertfall perfekt på begge måter! :D 4. Krever du en viss oppmerksomhet fra partneren din? Krever ikke, men jeg liker jo selvfølgelig å få det, og det gjør han også! 5. Hvorfor er akkurat dere sammen? Hva gjør forholdet deres sterkt? Fordi vi fikser alt, vi har møtt på mange prøvelser og vi kommer oss bare sterke og sterkere ut av det. Vi er begge opptatt å være ærlige og åpne, og har en veldig bra kommunikasjon oss imellom. Anonymous poster hash: 7dc1e...3b2
Trønderberte Skrevet 25. juli 2013 #17 Skrevet 25. juli 2013 Jeg har noen spørsmål til dere som er i et forhold Fortell gjerne status (kjærester,samboer,gift) og hvor lenge dere har vært sammen. Kjærester 19&19 år, sammen i ett år 1. Stoler du på partneren din? (Utdyp gjerne hvorfor du stoler på eller ikke.) Gjorde ikke det før fordi han har vært en player, men nå gjør jeg det. Begynte å tenke på at livet er for kort til å gå å erge seg med tanker om utroskap. Tenk om det skjer noe, slik at vi aldri møtes igjen og jeg sitter igjen med samvittigheten at "det siste vi gjorde var å krangle om den fine dama til bestekompisen hans" no no! 2. Er du og partneren din åpen og ærlig mot hverandre? Ja så vidt jeg vet, så lenge vi ikke har fått beskjed om at det er hysjhysj da :-) forteller ikke slike ting om fortiden min som det blir dårlig stemmning av, freks at jeg har klina med en av kompisene hans for 5 år siden. 3. Er dere flinke til å vise følelser for hverandre? (både fysisk og ved bruk av ord) Njas. når det gjeleder ord er jeg kanskje bedre. Han er litt dårlig på det, men han er en typisk mann som glemmer slikt :-p fysisk er vi flink begge syns jeg. 4. Krever du en viss oppmerksomhet fra partneren din? Jeg krever at han oppfører seg som kjæresten min ja. At han viser meg tillit, omsorg, kjærlighet osv. Men jeg forventer også at vi kan prioritere venner, familie og alenetid iblant :-) 5. Hvorfor er akkurat dere sammen? Hva gjør forholdet deres sterkt? Russesex utviklet seg til forhold gitt! Vi er som hånd i hanske- like sta, lik humor, like interesser osv :-) Miss-y-1
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2013 #18 Skrevet 26. juli 2013 1. Stoler du på partneren din?. Nei, hun er en kontrollfreak av dimmensjoner. Hun sjekker telefonloggene. Hun har pådratt seg herpes. Ungene har sett henne på kafe flere ganger med en mann som er kjent. Hele bygda snakker om hennes utroskap mot meg. 2. Er du og partneren åpen og ærlig mot hverandre?. Jeg som tøffelhelt er det, men på grunn av hennes syke trang til å nekte alt og alle å komme på besøk til meg har gjort at jeg bare må lukke meg inn. Og kan ikke snakke med noen når hun er i nærheten. 3. Er dere flinke til å vise følelser for hverandre ?. Hun er meget flink til å vise sin følelser. Om det å spytte, slå, skrike, smelle med dører så bilder og ting går i gulvet går under følelser. Jeg for min del forsøker å vise noe følelser, men det ender alltid opp med at hun starter en krangel om hvorfor i helvete jeg skal snakke til / med henne. 4. Krever du en viss oppmerksomhet fra partneren din?. Ett godmorgen eller godnatt er minstekravet. Ender aldri godt da hun er morgengretten og trøtt om kvelden. Men har gitt opp det ifra hennes side. 5. Hvorfor er akkurat dere sammen ? Hva gjør forholdet deres sterkt ?. Fordi hun ikke ville ha klart seg økonomisk alene med ungene og higrer etter arven min. Jeg er redd hun ville ha tatt enda mer knekken på eldstemann (15 år pluss) som lider nok under hennes forvrengte verdensbilde. At den andre tenåringsgutten (12 år pluss) sover i sengen med henne gjør at jeg blir mer på vakt for hvordan det vil gå med han og. Vi har vært sammen i 20 år pluss. Kunne ha skrevet en bok om dette. Forholdet er ikke sterkt.
navnet Skrevet 26. juli 2013 #19 Skrevet 26. juli 2013 Jeg er på mobil så blir så tungvint å klippe å lime, så jeg svarer på de spørsmålene jeg husker . Jeg har en samboer som jeg har vært sammen med i 6 år. Vi stoler på hverandre, det har vært en episode på 6år der vi har kranglet pga sjalusi, jeg er bare så 100prosent sikker på at han føler det samme som meg, å jeg har ingen interesser i å være utro så jeg er aldri sjalu. Vi er også begge veldig hensynsfull mot hverandre så det ikke blir sure situasjoner. Om vi er åpne med hverandre? Både ja og nei, vi snakker om alt mellom himmel å jord, men han har problemer med å innrømme feil å mangler til meg, pluss at han er ræva med økonomi så flere ganger har det kommet inkasso å lignende fordi han bare ikke klarer å snakke med meg om det. Jeg er veldig flink med penger å kan nok framstå som skinnhellig,så jeg forstår at det kan være vanskelig å snakke med meg om det da... Om jeg krever oppmerksomhet? Har jeg aldri trengt, han behandler meg veldig pent å det er som oftest meg som ber han slappe litt av Vi er sammen tiltross for at vi er veldig forskjellig fordi vi er glade i hverandre, det er et forhold med respekt å vi har et '' oss sammen mot verden'' syn på ting. Vi ønsker det samme, pluss at han er den morsomste mannen jeg vet om
navnet Skrevet 26. juli 2013 #20 Skrevet 26. juli 2013 1. Stoler du på partneren din?. Nei, hun er en kontrollfreak av dimmensjoner. Hun sjekker telefonloggene. Hun har pådratt seg herpes. Ungene har sett henne på kafe flere ganger med en mann som er kjent. Hele bygda snakker om hennes utroskap mot meg. 2. Er du og partneren åpen og ærlig mot hverandre?. Jeg som tøffelhelt er det, men på grunn av hennes syke trang til å nekte alt og alle å komme på besøk til meg har gjort at jeg bare må lukke meg inn. Og kan ikke snakke med noen når hun er i nærheten. 3. Er dere flinke til å vise følelser for hverandre ?. Hun er meget flink til å vise sin følelser. Om det å spytte, slå, skrike, smelle med dører så bilder og ting går i gulvet går under følelser. Jeg for min del forsøker å vise noe følelser, men det ender alltid opp med at hun starter en krangel om hvorfor i helvete jeg skal snakke til / med henne. 4. Krever du en viss oppmerksomhet fra partneren din?. Ett godmorgen eller godnatt er minstekravet. Ender aldri godt da hun er morgengretten og trøtt om kvelden. Men har gitt opp det ifra hennes side. 5. Hvorfor er akkurat dere sammen ? Hva gjør forholdet deres sterkt ?. Fordi hun ikke ville ha klart seg økonomisk alene med ungene og higrer etter arven min. Jeg er redd hun ville ha tatt enda mer knekken på eldstemann (15 år pluss) som lider nok under hennes forvrengte verdensbilde. At den andre tenåringsgutten (12 år pluss) sover i sengen med henne gjør at jeg blir mer på vakt for hvordan det vil gå med han og. Vi har vært sammen i 20 år pluss. Kunne ha skrevet en bok om dette. Forholdet er ikke sterkt. Wow.. Bare wow, håper du finner en løsning på situasjonen din som er bra for deg å deres barn. Dette var jo grusom lesning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå