Tarzani Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Hei damer Hvor kjøpte dere gjesteboken (til dere som har/hadde det selvsagt)
Tarzani Skrevet 25. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2013 Har ikke tid Gifter meg neste helg..
Gjest Kiara! Skrevet 25. juli 2013 #4 Skrevet 25. juli 2013 Jeg kjøpte vår i bokhandelen. Det var en helt vanlig bok med blanke sider. Mamma gjorde en kjempejobb med å passe på at alle faktisk skrev en hilsen. betjeningen viste meg også et alternativ som var mer bryllupsakig.
Mariahamm Skrevet 25. juli 2013 #5 Skrevet 25. juli 2013 Kjøpte en nydelig en på etsy, omslaget var av tre med navnene våre og et motiv skjært ut. Ordentlig fin, og ikke så dyr :-)
CathFoto Skrevet 25. juli 2013 #6 Skrevet 25. juli 2013 Kjøpte også på Etsy, er trukket i grått stoff med gul pynt. Beskrivelsen hørtes ikkefin ut, men den er dritfin. Du får kjøpt på Panduro, Bokhandel og fotobutikk. Kan fint bruke fotoalbum.
Tarzani Skrevet 25. juli 2013 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2013 hvor lang tid tok det å få tilsendt disse gjestebøkene fra etsy? rekker jeg det når jeg skal gifte meg neste lørdag?
CathFoto Skrevet 25. juli 2013 #8 Skrevet 25. juli 2013 hvor lang tid tok det å få tilsendt disse gjestebøkene fra etsy? rekker jeg det når jeg skal gifte meg neste lørdag? Kommer an på hvem som sender og hvor det sendes fra, spør selgeren om de kan sende ekspess. Jeg fikk solbriller(ikke gjennom Etsy)på 2 dager fra Italia.
Gjest Adriane Skrevet 28. juli 2013 #10 Skrevet 28. juli 2013 Jeg kjøpte på bryllupsbutikken.no De var kjappe med å sende (holder til i Norge)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå