AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Hadde dere kjøpt inn noe nytt, lekkert til bryllupsnatten? Jeg har litt lyst gjøre det, vet av brudgommen hadde satt pris på det Men hvor handler man slikt? Anonymous poster hash: f9c2c...80f
Gjest Eurodice Skrevet 25. juli 2013 #2 Skrevet 25. juli 2013 Hadde dere kjøpt inn noe nytt, lekkert til bryllupsnatten? Jeg har litt lyst gjøre det, vet av brudgommen hadde satt pris på det Men hvor handler man slikt? Anonymous poster hash: f9c2c...80f I undertøysforretninger. Jeg antar at du i denne sammenhengen ikke tenker på Kondomeriundertøy med franske åpninger både her og der?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #3 Skrevet 25. juli 2013 Nei, det var ikke helt kondomeriet jeg hadde i tankene Tenkte noe litt smakfull men likevel litt sexy.. Anonymous poster hash: f9c2c...80f
Gjest Eurodice Skrevet 25. juli 2013 #4 Skrevet 25. juli 2013 Nei, det var ikke helt kondomeriet jeg hadde i tankene Tenkte noe litt smakfull men likevel litt sexy.. Anonymous poster hash: f9c2c...80f Forretninger som Det lille under, Change, Triumph og flere har mye fint.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #5 Skrevet 25. juli 2013 Aha, takk! Da begynner jeg letingen der Anonymous poster hash: f9c2c...80f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå