Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Camilla
Skrevet

Dette kommer til å høres helt barnslig ut, det er jeg klar over, men skriver det allikevel akkurat som det er... Jeg har datet en mann i ett halvt år, vi er vel så godt som kjærester nå. Han har vært veldig sjalu på tidligere x-er som jeg har på facebook, ikke noe spesiell grunn til det, utenom at han vet at jeg hadde kontakt med noen av de rett før vi møttes, jeg er ikke aktiv på facebook og kommenterer lite, han derimot kommenterer gjerne og liker hans x-kjæresters bilder.

Jeg sier ingenting på det, men i dag så satt jeg spørsmålstegn ved en ting - han har ei dame på listet sin som han aldri har møtt, hun er fra et annet land - han har bare lagt henne til via en annen kamerat.. disse to diskuterer mye på facebook, hun forteller han f.eks. om dater som hun har, han forteller om meg, de har mye humor i meldingene sine, sier han.

Jeg har stusset litt ved dette og når jeg så at han kommenterte wow :P på et bikinibilde av hun så ble jeg irritert, jeg så også på et arrangement som han har opprettet at hun skrev "jeg kommer hvis ...... (kjæresten min) betaler billetten...

Spurte han i dag om hvorfor han egentlig har hun som venn, jeg synes ikke det er noe kult at de har kontakt på facebook, hun er en han aldri har møtt, ikke en gammel venninne.. Han svarte egentlig bare med irritasjon på "alle" de x-kjærestene jeg har som venner på facebook, hvor ille DET var. Etter mye "krangling" via sms sa han at nå var denne damen slettet og han forventet at jeg gjorde det med mine x-kjærester/dater.

Jeg synes det blir feil,, han har også mange "slike" på listen sin, det er vel helt vanlig, jeg har verken facebook-kontakt med noen av de eller liker/kommenterer bildene deres. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hvorfor kan dere ikke bare begge slette 1. folk dere ikke har møtt av det motsatte kjønn. 2. Alle eks-kjærester. (Så fremt det ikke er barn i bildet med en av dem.)

Problem løst :)

• Liker 2
Skrevet

Teit av han, ja, men hvorfor skal du ha dine eks-kjærester på vennelista hvis du ikke har noe med dem å gjøre? Slett alt av sånne gamle flammeting, og problemet er løst.

• Liker 1
Gjest C4r1n3
Skrevet

Slett hele FB-kontoen, begge to. Problem løst da også :)

• Liker 1
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Hvorfor er det greit at du har tidligere kjærester på fb, mens han ikke får ha kontakt med ei han aldri har møtt?

Hvis du ikke har noe kontakt med de likevel så er det vel ikke noe problem?

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Hvorfor er det greit at du har tidligere kjærester på fb, mens han ikke får ha kontakt med ei han aldri har møtt?

Hvis du ikke har noe kontakt med de likevel så er det vel ikke noe problem å slette dem?

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor er dere på facebook? Og hvorfor har dere ekskjærester/dater som venner? Dere ber jo om problemer...

AnonymBruker
Skrevet

Livet uten facebook er deilig.

Anonymous poster hash: 19f7d...e6f
Gjest Gjest
Skrevet

Livet uten facebook er deilig.

Anonymous poster hash: 19f7d...e6f

Håper at flere finner ut det da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...