AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Hei. Med frykt for å virke paranoid, og få en del hets her så må jeg bare få lufte tankene litt. De siste månedene har kjæresten min ringt meg fra jobben sin og opplyst at han har slettet anropsloggen på telefonen sin uten vilje. I starten tenkte jeg; okei? hvorfor sier du dette? Hva så liksom. Han svarte så "nei, jeg vil ikke at du skal tro at jeg skjuler noe for deg." Nå i dag skjedde det igjen. Han ringte hjem til meg for å høre hvordan det gikk før han igjen forteller meg at han slettet anropsloggen ved en feil. Han fortalte meg at han ville si det slik at jeg ikke skulle tro noe annet. Denne gangen spurte jeg hva han egentlig skulle i og med at han klarte å slette anropsloggen. Han svarte at han skulle forandre ett navn på en kontakt. Hva er det han holder på med? Er dette tilfeldig? Jeg har forresten aldri opplevd noe misstenksomt mobilbruk når han er hjemme. Tanken inntraff meg at han kanskje skulle slette ett anrop, men så ente det med at han slettet alle? Men hvorfor slette ett anrop? Julia Anonymous poster hash: f86cc...02e
Gjest Chloè Skrevet 25. juli 2013 #2 Skrevet 25. juli 2013 ....hæ? Pleier du å sjekke mobilen hans hver gang han kommer hjem fra jobb eller noe? Går ut ifra at du ikke skjekker loggen hans, så hvorfor skulle du tro noe som helst. Nei dette var bare..rart
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #3 Skrevet 25. juli 2013 Kanskje han hadde en veldig sjalu kjæreste tidligere? Bedre føre var?Anonymous poster hash: 02fa6...3ff
Grønt blad Skrevet 25. juli 2013 #4 Skrevet 25. juli 2013 Pleier du å sjekke anropsloggen hans? Hvis ikke skjønner jeg ikke hvorfor han må ringe og fortelle deg det. Om hvem sletter ved en feil anropsloggen, og det opptil flere ganger? Dette lukter utroskap. 4
Gjest A-en Skrevet 25. juli 2013 #5 Skrevet 25. juli 2013 Jeg klarer ofte å komme bort i feil knapp og slette loggen uten grunn, så det trenger ikke ligge noe bak det Pleier du å snoke på telefonen hans? Hvis ikke er det litt snålt at han føler at han må ringe deg for å forklare, synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2013 #6 Skrevet 25. juli 2013 Hei. Med frykt for å virke paranoid, og få en del hets her så må jeg bare få lufte tankene litt. De siste månedene har kjæresten min ringt meg fra jobben sin og opplyst at han har slettet anropsloggen på telefonen sin uten vilje. I starten tenkte jeg; okei? hvorfor sier du dette? Hva så liksom. Han svarte så "nei, jeg vil ikke at du skal tro at jeg skjuler noe for deg." Nå i dag skjedde det igjen. Han ringte hjem til meg for å høre hvordan det gikk før han igjen forteller meg at han slettet anropsloggen ved en feil. Han fortalte meg at han ville si det slik at jeg ikke skulle tro noe annet. Denne gangen spurte jeg hva han egentlig skulle i og med at han klarte å slette anropsloggen. Han svarte at han skulle forandre ett navn på en kontakt. Hva er det han holder på med? Er dette tilfeldig? Jeg har forresten aldri opplevd noe misstenksomt mobilbruk når han er hjemme. Tanken inntraff meg at han kanskje skulle slette ett anrop, men så ente det med at han slettet alle? Men hvorfor slette ett anrop? Julia Anonymous poster hash: f86cc...02e Man sletter ikke anropsloggen ved en feil når man skal forandre et navn på en kontakt...fordi det er helt forskjellige fremgangsmåter for disse 2 operasjonene på en mobiltlf. Så der lyver han sannsynligvis. Kanskje er det sant at han har endret navn på en kontakt også. Mange gjør det, og lagrer tlfnr til damer med et guttenavn eller et jobbrelatert navn på telefonen sin, for å skjule hva de holder på med. Kanskje var det meningen å slette kun noen anrop som skulle skjules, og han kom i skade for å slette alle. Løgner er ofte bygd opp av en flik sannhet og resten fri diktning...
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #7 Skrevet 25. juli 2013 Jeg klarer ofte å komme bort i feil knapp og slette loggen uten grunn, så det trenger ikke ligge noe bak det Pleier du å snoke på telefonen hans? Hvis ikke er det litt snålt at han føler at han må ringe deg for å forklare, synes jeg. Jeg bruker ikke å snoke i loggen hans nei, men det hender jeg låner telefonen hans dersom min er på lading. Han vet at jeg har problemer med tillit til han og gutter generelt, så kanskje derfor han informerer meg? Uansett så er det merkelig at dette alltid skjer når han er på jobb, og ikke hjemme. Det har hendt kanskje 3-4 ganger eller noe. Julia Anonymous poster hash: f86cc...02e
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #8 Skrevet 25. juli 2013 Man sletter ikke anropsloggen ved en feil når man skal forandre et navn på en kontakt...fordi det er helt forskjellige fremgangsmåter for disse 2 operasjonene på en mobiltlf. Så der lyver han sannsynligvis. Kanskje er det sant at han har endret navn på en kontakt også. Mange gjør det, og lagrer tlfnr til damer med et guttenavn eller et jobbrelatert navn på telefonen sin, for å skjule hva de holder på med. Kanskje var det meningen å slette kun noen anrop som skulle skjules, og han kom i skade for å slette alle. Løgner er ofte bygd opp av en flik sannhet og resten fri diktning... Huff, det er dette jeg er redd for. Hva gjør jeg nå? Han er på jobb og kommer ikke hjem før i morgen. Jeg har aldri merket at han stikker bort for å prate i mobilen, eller tar med seg mobilen på toalettet osv. Men en gang lagrer han faktisk nummeret til ei på jobben og kalte henne kun for "jobb". Dette fordi han "ikke husket navnet hennes". Julia Anonymous poster hash: f86cc...02e
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2013 #9 Skrevet 25. juli 2013 Jeg bruker ikke å snoke i loggen hans nei, men det hender jeg låner telefonen hans dersom min er på lading. Han vet at jeg har problemer med tillit til han og gutter generelt, så kanskje derfor han informerer meg? Uansett så er det merkelig at dette alltid skjer når han er på jobb, og ikke hjemme. Det har hendt kanskje 3-4 ganger eller noe. Julia Anonymous poster hash: f86cc...02e Enig! Det skulle være mer naturlig å ta seg tid til å ordne ting på telefonen sin hjemme (der man har mer tid), enn på jobb (der man ofte er opptatt i arbeidstiden, bortsett fra pauser). Og 3-4 ganger... Dette er mistenkelig. Hva jobber han med? Er han på farten i arbeidstiden? Jobber han plutselig flere timer eller har flere møter?
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2013 #10 Skrevet 25. juli 2013 Huff, det er dette jeg er redd for. Hva gjør jeg nå? Han er på jobb og kommer ikke hjem før i morgen. Jeg har aldri merket at han 1) stikker bort for å prate i mobilen, eller tar med seg mobilen på toalettet osv. Men en gang lagrer han faktisk nummeret til ei på jobben og 2) kalte henne kun for "jobb". Dette fordi han "ikke husket navnet hennes". Julia Anonymous poster hash: f86cc...02e 1)Svært mistenkelig oppførsel! 2)Sa han virkelig dette?? Uff Jeg blir trist på dine vegne
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2013 #11 Skrevet 25. juli 2013 Huff, det er dette jeg er redd for. Hva gjør jeg nå? Han er på jobb og kommer ikke hjem før i morgen. Jeg har aldri merket at han stikker bort for å prate i mobilen, eller tar med seg mobilen på toalettet osv. Men en gang lagrer han faktisk nummeret til ei på jobben og kalte henne kun for "jobb". Dette fordi han "ikke husket navnet hennes". Julia Anonymous poster hash: f86cc...02e Har du en god venninne, søster eller andre du kan være sammen med i kveld og få snakket ut?
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2013 #12 Skrevet 25. juli 2013 Huff, det er dette jeg er redd for. Hva gjør jeg nå? Han er på jobb og kommer ikke hjem før i morgen. Jeg har aldri merket at han stikker bort for å prate i mobilen, eller tar med seg mobilen på toalettet osv. Men en gang lagrer han faktisk nummeret til ei på jobben og kalte henne kun for "jobb". Dette fordi han "ikke husket navnet hennes". Julia Anonymous poster hash: f86cc...02e Beklager at jeg leste feil. Du skrev jo at han aldri tok med seg tlf på toalettet ol. ..osv
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2013 #13 Skrevet 25. juli 2013 Huff, det er dette jeg er redd for. Hva gjør jeg nå? Han er på jobb og kommer ikke hjem før i morgen. Jeg har aldri merket at han stikker bort for å prate i mobilen, eller tar med seg mobilen på toalettet osv. Men en gang lagrer han faktisk nummeret til ei på jobben og kalte henne kun for "jobb". Dette fordi han "ikke husket navnet hennes". Julia Anonymous poster hash: f86cc...02e Her er mer om lure triks som brukes av utroe: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=706630
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #14 Skrevet 25. juli 2013 Jeg ringte han nå, måtte høre en gang til. Han sa han gikk innpå meldinger, og så gikk han på anropsloggen og skulle ordne noe, så ble anropsloggen slettet.. Han prøvde å ro noe jævlig. Han ble sur, jeg ble sur.. og så måtte han gå. Jeg la bare på. Oppdatering: Han ringte meg opp 3 minutt etterpå og forklarte meg hvordan han hadde gjort det. Han skulle forandre på navnet men trykket feil. Jeg sa jeg slet med å stole på det, og han sa jeg skulle få se faktura fra mobilselskapet hans for å se alle nummer han har ringt dersom jeg ønsker det. Så måtte han gå igjen. Hva tenker dere nå? Julia Anonymous poster hash: f86cc...02e
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #15 Skrevet 25. juli 2013 En mann som ikke har noe å sjule, lager ikke så mye styr bare pga en anropslogg. Jeg hadde blitt misstenksom. Anonymous poster hash: f08d2...358 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #16 Skrevet 25. juli 2013 Jeg tenker, at han er en lystløgner, en douchebag og egentlig virkelig noe av det bedre kjærestemateriale som finnes på markedet, som er verdt å bruke så mye tid på. Anonymous poster hash: 0b3b4...179
Gjest LonelyAngel Skrevet 25. juli 2013 #17 Skrevet 25. juli 2013 I og med at han sier at TS skal få se fakturaen hans, så regner jeg med han ikke har noe å skjule.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2013 #18 Skrevet 25. juli 2013 Hei. Med frykt for å virke paranoid, og få en del hets her så må jeg bare få lufte tankene litt. De siste månedene har kjæresten min ringt meg fra jobben sin og opplyst at han har slettet anropsloggen på telefonen sin uten vilje. I starten tenkte jeg; okei? hvorfor sier du dette? Hva så liksom. Han svarte så "nei, jeg vil ikke at du skal tro at jeg skjuler noe for deg." Nå i dag skjedde det igjen. Han ringte hjem til meg for å høre hvordan det gikk før han igjen forteller meg at han slettet anropsloggen ved en feil. Han fortalte meg at han ville si det slik at jeg ikke skulle tro noe annet. Denne gangen spurte jeg hva han egentlig skulle i og med at han klarte å slette anropsloggen. Han svarte at han skulle forandre ett navn på en kontakt. Hva er det han holder på med? Er dette tilfeldig? Jeg har forresten aldri opplevd noe misstenksomt mobilbruk når han er hjemme. Tanken inntraff meg at han kanskje skulle slette ett anrop, men så ente det med at han slettet alle? Men hvorfor slette ett anrop? Julia Anonymous poster hash: f86cc...02e Jeg ringte han nå, måtte høre en gang til. Han sa han gikk innpå meldinger, og så gikk han på anropsloggen og skulle ordne noe, så ble anropsloggen slettet.. Han prøvde å ro noe jævlig. Han ble sur, jeg ble sur.. og så måtte han gå. Jeg la bare på. Oppdatering: Han ringte meg opp 3 minutt etterpå og forklarte meg hvordan han hadde gjort det. Han skulle forandre på navnet men trykket feil. Jeg sa jeg slet med å stole på det, og han sa jeg skulle få se faktura fra mobilselskapet hans for å se alle nummer han har ringt dersom jeg ønsker det. Så måtte han gå igjen. Hva tenker dere nå? Julia Anonymous poster hash: f86cc...02e Jeg vet ærlig talt ikke. De forskjellige forklaringene hans stemmer jo ikke helt overens. Men det er jo merkelig at han stresser for å forklare hva som skjedde med telefonen, og at han har ordnet slikt på tlf i arbeidstiden. Hvor lenge har dere vært sammen? Har han endret seg på andre måter?
Grønt blad Skrevet 25. juli 2013 #19 Skrevet 25. juli 2013 Jeg ringte han nå, måtte høre en gang til. Han sa han gikk innpå meldinger, og så gikk han på anropsloggen og skulle ordne noe, så ble anropsloggen slettet.. Han prøvde å ro noe jævlig. Han ble sur, jeg ble sur.. og så måtte han gå. Jeg la bare på. Oppdatering: Han ringte meg opp 3 minutt etterpå og forklarte meg hvordan han hadde gjort det. Han skulle forandre på navnet men trykket feil. Jeg sa jeg slet med å stole på det, og han sa jeg skulle få se faktura fra mobilselskapet hans for å se alle nummer han har ringt dersom jeg ønsker det. Så måtte han gå igjen. Hva tenker dere nå? Julia Anonymous poster hash: f86cc...02e Jeg tror at han tror tilbudet om å se fakturaen vil roe deg ned, og at tilbudet vil være nok for å bevise at han ikke er utro. Det å gå gjennom en faktura er mye jobb, og det er lett å overse noe. Jeg ville takket ja til å se gjennom fakturaen, og jeg ville gått nøye gjennom den.
Gjest Radowan Skrevet 25. juli 2013 #20 Skrevet 25. juli 2013 Nå må du ikke la hysteriet til KG- :kaklehone: gå deg helt til hodet. Det kan også ha noe med dette å gjøre: Han vet at jeg har problemer med tillit til han og gutter generelt, så kanskje derfor han informerer meg? Anonymous poster hash: f86cc...02e Og siden han i tillegg har tilbudt å vise deg loggen fra telefonselskapet, kan du jo ta ham opp på det tilbudet. Dersom alt viser seg å være i orden (noe det sikkert er), får du forsøke å stole litt mer på ham i fremtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå