Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Radowan
Skrevet

For ikke å spamme ned diverse andre tråder med spørsmål og påstander, samt på grunn av et ukontrollerbart eksponeringsbehov, oppretter jeg denne tråden, som skal brukes til diverse spørsmål og erfaringer som dukker opp underveis med min nye flamme. Og så blir det jo så lett å følge med på hvilke svar en får når alt er samlet i en og samme tråd.

Da ønsker jeg meg selv lykke til og satser på at ryggraden er sterk nok til å stå imot uungåelige fortøflingsforsøk fra hennes kant. Så langt har jeg gåẗt med på å trene fast og spise sunt, men samtidig har hun gått med på å gi meg rom og ikke legge seg oppi hva annet jeg putter i kroppen min (bortsett fra kanskje kuk da, som ikke har vært et tema så langt...det gjelder uansett begge, i så fall).

Vi er vidt forskjellige, men vi er også løsningsorienterte, så det her kan slå ut på mange måter. Har alltid sett for meg at jeg skulle ende opp med ei som tenker som en mann, men hun her tenker definitivt som en kvinne. Spennende...

Dag 1: Lurer ikke på noe spesielt så langt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Radowan
Skrevet

Forresten, hvor tidlig er "for tidlig" å foreslå trekant, syns dere?

Skrevet (endret)

Dette var veldig forvirrende. Trodde først du var kvinne, men så nevnte du henne, så ble du mann. Også legger hun seg ikke borti hva du putter i kroppen din, bortsett fra kuk, som gjelder begge? Så ble hun kvinne med uttovertiss, eller hva hendte nå? :bond: Men etter mitt gode detektivarbeid antar jeg at du er en mann, med en litt uheldig formulering, og hun er kvinne.

Endret av Kiva
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Wow, you sound charming :plystre:

Anonymous poster hash: c692b...c07
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Kanskje et år inn i forholdet...hvert fall alt for tidlig enda...men altså, om det er derfor du er interessert i denne jenta, fordi du vil ha trekant, så burde du heller finne en nettside der folk søker etter partner til trekant. Om du ikke har noe annet mål en trekant med denne jenten. Jeg hadde hvert fall ikke syntes det hadde vært så veldig sjarmerende om manne etter første date, eller tiende for den saks skyld, maste om trekant.

Dette forklarer kanskje hvorfor både du og hun skulle putte "kuk", som du så fint sier, inni dere.

Endret av Kiva
  • Liker 2
Gjest Radowan
Skrevet

Glem dette spørsmålet. Får ta det den dagen "hva liker du å gjøre" - praten kommer opp.

Kanskje et år inn i forholdet...hvert fall alt for tidlig enda...men altså, om det er derfor du er interessert i denne jenta, fordi du vil ha trekant, så burde du heller finne en nettside der folk søker etter partner til trekant. Om du ikke har noe annet mål en trekant med denne jenten. Jeg hadde hvert fall ikke syntes det hadde vært så veldig sjarmerende om manne etter første date, eller tiende for den saks skyld, maste om trekant.

Dette forklarer kanskje hvorfor både du og hun skulle putte "kuk", som du så fint sier, inni dere.

Dette var veldig forvirrende. Trodde først du var kvinne, men så nevnte du henne, så ble du mann. Også legger hun seg ikke borti hva du putter i kroppen din, bortsett fra kuk, som gjelder begge? Så ble hun kvinne med uttovertiss, eller hva hendte nå? :bond: Men etter mitt gode detektivarbeid antar jeg at du er en mann, med en litt uheldig formulering, og hun er kvinne.

Jeg er mann, hun er kvinne. Jeg er ikke interessert i kuk (ihvertfall ikke per dags dato), men følte det var på sin plass å presisere at kanskje hun ikke hadde godtatt det, ettersom setningen kunne tolkes som at jeg fikk putte hva som helst i kroppen min. For alt jeg vet kan det hende at hun hadde vært ok med det, men siden det ikke har blitt tatt opp (siden det ikke er noe jeg har lyst til og derfor ikke et tema), kan ikke gå ut ifra at det er fritt fram (dersom det hadde vært aktuelt, noe det ikke er). Det var egentlig bare snakk om generell livsstil utover det med å trene fast og spise sunt, og det har hun som sagt gått med på å ikke legge seg opp i.

*puh*

Kort fortalt: Det med kuk var bare en digresjon, et øyeblikks innfall.

P.S. Men for all del, jeg er åpen for trekant med en annen mann jeg, så lenge det er hun som er i begivenhetens sentrum. Men det får vi ta seinere, i så fall.

Wow, you sound charming :plystre:

Anonymous poster hash: c692b...c07

Fatter ærlig talt ikke hva hun tenker med, men det er nå hennes valg. Jeg får henne til å le, har sikkert noe med det å gjøre. Er dog litt usikker på om jeg skal vise henne denne tråden...

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å snakke med henne i stedet for å ta det her?

Anonymous poster hash: 88673...400

Gjest Radowan
Skrevet

HJELP!

Skal nå se semifinalen i kvinnefotball-EM med henne, og føler jeg møter meg selv kraftig i døra med tanke på denne tråden:

"Ta f.eks. det nåværende EM i kvinnefotball: I disse dager skrives det opp og ned og i mente i norske aviser om hvordan de norske fotballkvinnene syter og klager over at ingen gidder å følge med på dem, og jeg forstår så klart at det kan oppleves kjipt at ingen er interesserte i det du vier mye av ditt liv og din tid til. Men det jeg ikke forstår er hvorfor kvinner automatisk da må komme trekkende med beskyldninger om "mannssjåvinisme" og "holdningsproblemer" når de ikke får det slik de vil ha det. Er det ikke åpenbart da at folk ikke ser på kvinnefotball fordi man kanskje ikke finner nivået høyt nok til å være interessant å se på? Og er det ikke opp til meg hva jeg finner underholdende?"

Det mest bekymringsverdige er at jeg kjenner jeg har lyst til å se på kvinnefotballkampen....med henne, riktignok (hadde aldri sett på den alene), men allikevel.....skumle greier!

Gjest Radowan
Skrevet

Hva med å snakke med henne i stedet for å ta det her?

Anonymous poster hash: 88673...400

Å snakke sammen er bare så pre-1990...

Men seriøst, vi snakker godt sammen vi. Det er en av de viktigste grunnene til at vi satser litt på hverandre nå. Det betyr riktignok ikke at jeg ikke setter pris på et publikum.

Skrevet

Jeg er mann, hun er kvinne. Jeg er ikke interessert i kuk (ihvertfall ikke per dags dato), men følte det var på sin plass å presisere at kanskje hun ikke hadde godtatt det, ettersom setningen kunne tolkes som at jeg fikk putte hva som helst i kroppen min. For alt jeg vet kan det hende at hun hadde vært ok med det, men siden det ikke har blitt tatt opp (siden det ikke er noe jeg har lyst til og derfor ikke et tema), kan ikke gå ut ifra at det er fritt fram (dersom det hadde vært aktuelt, noe det ikke er). Det var egentlig bare snakk om generell livsstil utover det med å trene fast og spise sunt, og det har hun som sagt gått med på å ikke legge seg opp i.

*puh*

Kort fortalt: Det med kuk var bare en digresjon, et øyeblikks innfall.

Hehe :) Jeg bare tullet litt i grunn.

Men så koselig at du har funnet en du har lyst til å prøve å satse på :) Lykke til

Gjest Radowan
Skrevet

Hehe :) Jeg bare tullet litt i grunn.

Men så koselig at du har funnet en du har lyst til å prøve å satse på :) Lykke til

Takk for det. Så hyggelig av deg :-)

Gjest Radowan
Skrevet

Sprø melding på telefonen:

Litt mistenkelig at akkurat i dag fikk jeg følgende melding på telefonen, fra et nummer som ikke er registrert i telefonkatalogen og fra et navn jeg ikke kjenner til:

Hei! Jeg heter A**** N**** 18 Oslo er russ2014! Har du vært eller skal bli russ? Hvilket årstall var eller blir du russ? Mvh A**** N****

Følgende muligheter dukker opp i mitt sinn:

1) Dette er en test fra den nye flammen, for å se om jeg er kapabel til å bite på kroken til en yngre dame. Får dog ikke dette til å stemme med hennes karakter, da dette er noe hun uten problemer kunne finne på å spørre meg rett ut om.

2) Dette er et agn fra en ung ekshibisjonist. Dersom jeg svarer, får jeg et nakenbilde tilbake eller noe sånn. Nekter dog å tro at universet er så ondskapsfullt at slike ting dukker opp akkurat idet en har fått seg dame etter å ha gått upult i nærmere ett år.

3) Dette er fra en autist som har oppdaget internet, og nå sender rundt meldinger til tilfeldige telefonnumre i håp om å oppnå en eller annen form for mellommenneskelig kommunikasjon. Anser alternativ 3 som det mest troverdige scenarioet, da det er noe med setningsstrukturen og det å oppgi navnet sitt to ganger som skriker "autist".

Må innrømme at jeg er litt fristet til å svare, ikke fordi jeg har tenkt å flørte eller gjør noe annet lugubert, men rett og slett fordi jeg er veldig nysjerrig på hva i huleste dette kan dreie seg om. Noen som har en formening om hva dette kan være for noe?

Skrevet

Sprø melding på telefonen:

Litt mistenkelig at akkurat i dag fikk jeg følgende melding på telefonen, fra et nummer som ikke er registrert i telefonkatalogen og fra et navn jeg ikke kjenner til:

Hei! Jeg heter A**** N**** 18 Oslo er russ2014! Har du vært eller skal bli russ? Hvilket årstall var eller blir du russ? Mvh A**** N****

Følgende muligheter dukker opp i mitt sinn:

1) Dette er en test fra den nye flammen, for å se om jeg er kapabel til å bite på kroken til en yngre dame. Får dog ikke dette til å stemme med hennes karakter, da dette er noe hun uten problemer kunne finne på å spørre meg rett ut om.

2) Dette er et agn fra en ung ekshibisjonist. Dersom jeg svarer, får jeg et nakenbilde tilbake eller noe sånn. Nekter dog å tro at universet er så ondskapsfullt at slike ting dukker opp akkurat idet en har fått seg dame etter å ha gått upult i nærmere ett år.

3) Dette er fra en autist som har oppdaget internet, og nå sender rundt meldinger til tilfeldige telefonnumre i håp om å oppnå en eller annen form for mellommenneskelig kommunikasjon. Anser alternativ 3 som det mest troverdige scenarioet, da det er noe med setningsstrukturen og det å oppgi navnet sitt to ganger som skriker "autist".

Må innrømme at jeg er litt fristet til å svare, ikke fordi jeg har tenkt å flørte eller gjør noe annet lugubert, men rett og slett fordi jeg er veldig nysjerrig på hva i huleste dette kan dreie seg om. Noen som har en formening om hva dette kan være for noe?

Vet du i det heletatt hva det vil si å "være autist"?

Jeg tror du er et stort stygt troll som ikke har så mye å finne på i ferien

Gjest Radowan
Skrevet

Vet du i det heletatt hva det vil si å "være autist"?

Det vet jeg veldig godt hva er, ja, ettersom jeg har vært pleier for en del av de mer alvorlige tilfellene. Så jeg kjenner igjen måten å uttrykke seg på. Autisme er ikke bare Asbergers Syndrom og "har fått alt på ett område" - type genialitet, dersom du trodde det. Det er ikke som på TV, de fleste av dem er mentalt retarderte og trenger hjelp til å klare seg i livet.

Jeg tror du er et stort stygt troll som ikke har så mye å finne på i ferien

Jeg tror du er en imbesil (slå det opp) bimbo som lar seg fornærme over ingenting. Hvem vet, kanskje du er en av dem som liker å bli fornærmet, som søker det. Pell deg ut av tråden min, ihvertfall, du har ikke noe her å gjøre.

Skrevet

Det vet jeg veldig godt hva er, ja, ettersom jeg har vært pleier for en del av de mer alvorlige tilfellene. Så jeg kjenner igjen måten å uttrykke seg på. Autisme er ikke bare Asbergers Syndrom og "har fått alt på ett område" - type genialitet, dersom du trodde det. Det er ikke som på TV, de fleste av dem er mentalt retarderte og trenger hjelp til å klare seg i livet.

Jeg tror du er en imbesil (slå det opp) bimbo som lar seg fornærme over ingenting. Hvem vet, kanskje du er en av dem som liker å bli fornærmet, som søker det. Pell deg ut av tråden min, ihvertfall, du har ikke noe her å gjøre.

Om du jobber med mennesker som har den diagnosen så bør du ihvertfall passe språkbruken din. Å bruke "autist" som et ord for å beskrive noe negativt er forkastelig (og alle andre diagnoser for den sak skyld). Og til å jobbe med denne diagnosen virker du svært lite opplyst. Kanskje du burde vært sendt på kurs

Du burde vite at alle som har diagnosen autisme er komplett forskjellige og at det som definerer diagnosen bare er en liten brøkdel av utfordringene disse menneskene har.

Og nei, jeg er ingen imbesil bimbo som lar meg fornærme av ingenting. Syns bare det er synd at det er slike idioter om deg der ute som slenger ut autist som et skjeldsord. Jeg har et lite barn som er rammet av denne diagnosen og tanken på at han kommer til å møte på sånne som deg gjør meg uvel.

• Liker 2
Gjest Radowan
Skrevet

Om du jobber med mennesker som har den diagnosen så bør du ihvertfall passe språkbruken din. Å bruke "autist" som et ord for å beskrive noe negativt er forkastelig (og alle andre diagnoser for den sak skyld).

Som sagt, jeg tror du enten har en slags fetish for det å la deg fornærme, eller så er du bare stokk dum. På ingen som helst måte har jeg brukt ordet "autist" for å beskrive noe negativt. Jeg brukte ordet "autist" å beskrive....wait for it....en autist. Intet mer, intet mindre. Hvorfor? Fordi jeg har sett nettopp det samme fenomenet blant autister, dette med å sende SMS'er til mennesker de ikke kjenner, antageligvis fordi de opplever det som en slags "trygg" form for kommunikasjon. Setningsstrukturen og språket i den SMS'en jeg mottok vitner også om mild retardasjon. Derfor tenker jeg det er godt mulig jeg har fått denne SMS'en fra en autist i f.eks. et bofellesskap.

Må du faen meg slutte å ase deg sånn opp over ingenting.

Og til å jobbe med denne diagnosen virker du svært lite opplyst. Kanskje du burde vært sendt på kurs

Du burde vite at alle som har diagnosen autisme er komplett forskjellige og at det som definerer diagnosen bare er en liten brøkdel av utfordringene disse menneskene har.

Å ja, sier du det? For det viste jeg jo ikke, for det var jo ikke nøyaktig det samme jeg sa til deg i den forrige posten:

Autisme er ikke bare Asbergers Syndrom og "har fått alt på ett område" - type genialitet, dersom du trodde det. Det er ikke som på TV, de fleste av dem er mentalt retarderte og trenger hjelp til å klare seg i livet.

Hvorfor gulper du opp igjen akkurat det samme jeg nettopp har forklart til deg? Tror du det får deg til å fremstå som smart?

Og nei, jeg er ingen imbesil bimbo som lar meg fornærme av ingenting.

Jo.

Syns bare det er synd at det er slike idioter om deg der ute som slenger ut autist som et skjeldsord.

Har ikke brukt det som et skjeldsord.

Jeg har et lite barn som er rammet av denne diagnosen og tanken på at han kommer til å møte på sånne som deg gjør meg uvel.

Ikke mitt problem at du er hypersensitiv. Verden dreier seg ikke om deg.

Skrevet

Å sitte med gulesider og sende tekstmeldinger til folk man ikke aner hvem er, det er ikke en typisk autistisk ting å gjøre. Kanskje for en som har telefonkatalogen som særinteresse ja, men det er da DEN personen.

Hvis du hadde snakket om en faktisk person og da sagt at denne personen hadde diagnosen autisme hadde det vært en annen ting, men her sitter du og lirer av deg at hvis denne tekstmeldingen er fra en person som har sendt til et ukjent nummer så MÅ denne personen ha diagnosen autisme. Ja, det tolker jeg som negativt.

Forresten så er man ikke diagnosen sin.

Dette sier litt om hvor uviten du er: "de fleste av dem er mentalt retarderte og trenger hjelp til å klare seg i livet"

Det er så absolutt ikke tilfelle.

Har det falt deg inn at personen som sendte deg sms kan ha sendt til feil nummer?

Gjest Gjest
Skrevet

. Vi har flere med autisme som er på arbeidstrening hos oss. De er hverken tilbakestående eller uten evne til å greie seg selv. Syns det er en urimelig påstand å si at de fleste autister ikke greier seg selv og er tilbakestående..

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

TS, lag deg ei dagbok!

Gjest Margaritha
Skrevet

Haha.. Du påpeker til Missy1 at verden ikke dreier seg om henne, men ta en titt på deg selv da! Du plager oss alle med denne meningsløse tråden og tror tydeligvis verden bryr seg max om deg!!

Jeg håper for guds skyld at den versjonen av deg som er å finne i denne tråden er STERKT avvikende fra ditt egentlige jeg.... :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...