Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sykt mye frem og tilbake med hans venninner. Fersket han i upassende meldinger til et par av de, og da sa han at han ikke skulle ha kontakt med de det gjaldt. Dette gav jeg uttrykk for at var et være eller ikke være for min del, altså ingen tvil om at jeg fant det veldig vanskelig å leve med dersom han valgte videre kontakt.

I tillegg har jeg også snoket meg til en melding han skrev til hun ene rett før han traff meg: "jeg har vært svak for deg i 15 år". Denne mld var jo selvsagt tungtveiende for meg da jeg ba han om å kutte de ut.

Han har sagt han skal kutte de, at jeg betyr mest og at de ikke betyr noe.

Jeg har hele tiden gått med en følelse at han ringer de fra jobben, noe jeg selvsagt har null kontroll på.

Vi har nettopp blitt samboere, og han har da en fasttelefon i huset som i grunn bare han bruker.

Så trykker jeg litt på den i dag, og ser av nylig brukte nummer at han har ringt hun ene. Kjenner hele kroppen min stresser.

Anonymous poster hash: b8540...884
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sykt mye frem og tilbake med hans venninner. Fersket han i upassende meldinger til et par av de, og da sa han at han ikke skulle ha kontakt med de det gjaldt. Dette gav jeg uttrykk for at var et være eller ikke være for min del, altså ingen tvil om at jeg fant det veldig vanskelig å leve med dersom han valgte videre kontakt.

I tillegg har jeg også snoket meg til en melding han skrev til hun ene rett før han traff meg: "jeg har vært svak for deg i 15 år". Denne mld var jo selvsagt tungtveiende for meg da jeg ba han om å kutte de ut.

Jeg har hele tiden gått med en følelse at han ringer de fra jobben, noe jeg selvsagt har null kontroll på.

Vi har nettopp blitt samboere, og han har da en fasttelefon i huset som i grunn bare han bruker.

Så trykker jeg litt på den i dag, og ser av nylig brukte nummer at han har ringt hun ene. Kjenner hele kroppen min stresser.

Yeah, right!

Anonymous poster hash: b303d...2e5

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Det ser ut til at du ikke kan stole på han.

Da er det lurt at du viser han at du mener det som du sa.

Sender en klem og håper at du ikke finner deg i dette, men at du viser styrke! :trene:

I kveld er vel en fin tid for å dra til en venninne, er det ikke?

Be strong girl!

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke til å stole på virker det som, så du får jo bare ta et valg om du vil leve med dette eller ikke, han vil jo ikke slutte å antakelig følte med andre. Vet du helt sikkert at han flørter?

Anonymous poster hash: c46ea...c77
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke til å stole på virker det som, så du får jo bare ta et valg om du vil leve med dette eller ikke, han vil jo ikke slutte å antakelig følte med andre. Vet du helt sikkert at han flørter?

Anonymous poster hash: c46ea...c77

Han har flørtet. Hva de snakker om nå til dags aner jo ikke jeg, aner bare at dette er en han er svak for. Hvem gidde å være i et forhold med en som er svak for en annen, han attpåtil ringer i smug..?

Skrevet

Hva med å be om telefonutskrift?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fatter ikke at dere er så jævla dumme? Jeg har gått fra flere damer pga akkurat det du skriver.... Det viser bare totalt mangel på respekt ovenfor partner så jeg ber de gråtende dra til helvete og hive de på dør!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fatter ikke at dere er så jævla dumme? Jeg har gått fra flere damer pga akkurat det du skriver.... Det viser bare totalt mangel på respekt ovenfor partner

så jeg ber de gråtende dra til helvete og hive de på dør!

Han bryr seg ikke om meg eller forholdet. Han er faktisk villig til å ofre meg for å ha kontakt med henne. Så lite betyr jeg...

Anonymous poster hash: 80d50...633

Skrevet

Han bryr seg ikke om meg eller forholdet. Han er faktisk villig til å ofre meg for å ha kontakt med henne. Så lite betyr jeg...

Anonymous poster hash: 80d50...633

Da vet du det.

Du har et valg. Enten akseptere at han er sånn, eller starte et liv uten han.

Du kan ikke tro at du kan forandre han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...