Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Hvordan vil dere beskrive en typisk scorpion, en typisk løve og en typisk fisk? Passer noen av de kombinasjonene bedre sammen enn de andre?
Cathrine88 Skrevet 25. juli 2013 #2 Skrevet 25. juli 2013 Liten med klør og giftbrodd, gulbrun med dusk på halen og skjellete med finner og utstående øyne. Nei. 6
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #3 Skrevet 25. juli 2013 Liten med klør og giftbrodd, gulbrun med dusk på halen og skjellete med finner og utstående øyne. Nei. En Karpe? Anonymous poster hash: bb1f9...8ae
Cathrine88 Skrevet 25. juli 2013 #4 Skrevet 25. juli 2013 En Karpe? Anonymous poster hash: bb1f9...8ae Jeg måtte bildegoogle karper, og jeg tror ikke at jeg hadde passet særlig godt sammen med en. TS, hva med å vurdere kjemi og personlighet i stedet for fødselsdato? 4
Gjest Spirula Skrevet 25. juli 2013 #5 Skrevet 25. juli 2013 http://www.astronor.com/partner1.htm Men ta det med en klype salt.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2013 #6 Skrevet 25. juli 2013 Jeg måtte bildegoogle karper, og jeg tror ikke at jeg hadde passet særlig godt sammen med en. TS, hva med å vurdere kjemi og personlighet i stedet for fødselsdato? Takk for svar! Jeg er allikevel nysgjerrig på om noen har greie på dette med stjernetegn og hva de mener om saken
Gjest snupp Skrevet 25. juli 2013 #7 Skrevet 25. juli 2013 Takk for svar! Jeg er allikevel nysgjerrig på om noen har greie på dette med stjernetegn og hva de mener om saken Jeg må bare si at jeg er tvilling selv, og når jeg leser enkelte horoskop så er det faktisk skremmende hvor mye som stemmer. Jeg er vimsete, rastløs og har vondt for å slå meg til ro. Akkurat slik de beskriver en tvilling. jeg tror ikke noe på det der med parhoroskop, fordi folk kan være så forskjellige.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #8 Skrevet 25. juli 2013 Jeg måtte bildegoogle karper, og jeg tror ikke at jeg hadde passet særlig godt sammen med en. TS, hva med å vurdere kjemi og personlighet i stedet for fødselsdato? Jeg tenkte aldri at det kunne være en bra match for deg, men det hørtes derimot ut som du beskrev en. Vel, med noen små ekstra dna-manipulerte deler som klør og giftbrodd. Sannsynligvis greit å ha dog. ^^ TS, jeg synes forøvrig svært lite om stjernetegn selv og har hvertfall ikke tro på parhoroskop. Man kan lese seg opp og ned i endte på dem og de vil stemme litt, og noen ganger mer enn andre, men pga tilfeldigheter tenker jeg, og mest pga av at det er så åpent for at alle kan relatere seg til det. Les gjennom alle de andre horoskopene for dagen, og se hvor mange av dem som kan stemme, om du ikke tror meg. Det finnes jo også generatorer som fikser tall på hvor stor match det kan bli bare ut i fra navnene. Og slikt betyr jo stort, ikke sant? For personlighetene og hvordan kjemi noen kan ha ? Anonymous poster hash: bb1f9...8ae
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #9 Skrevet 25. juli 2013 Stjernetegn er faktisk bevist bare tøv, for det er ikke STJERNEtegn men soltegn. Anonymous poster hash: 0f543...7fd
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2013 #10 Skrevet 25. juli 2013 http://www.astronor.com/partner1.htm Men ta det med en klype salt. Og der skulle jeg og samboer ikke passe sammen. Og en annen plass skulle vi passe sammen. Tror på mye rart men det siste som bruker spirula la med virker mest rett.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #11 Skrevet 25. juli 2013 Det var nevnt tegnet tvilling lenger oppe, jeg har en søster som er tvilling, hun har vært lykkelig gift i mange, mange år, bortsett fra hun elsker å gå i butikker, gjerne dagen lang, innimellom, så er hun rolig, men effektiv, ikke fnugg av å være vimsete, og jeg har aldri sett henne rastløs. Så to personer født i samme tegn kan være veldig forskjellige, hadde aldri basert min lykke på et tegn jeg skulle "passe sammen med" Anonymous poster hash: 85c96...eb4
Gjest Yellowrose Skrevet 25. juli 2013 #12 Skrevet 25. juli 2013 Jeg er løve, eksen var jomfru. Det sto at vi ikke passet sammen i det hele tatt, valgte å ikke tro på det og gikk på en smell! Nå er jeg sammen med en av samme tegn og har aldri hatt det bedre!
Cathrine88 Skrevet 25. juli 2013 #13 Skrevet 25. juli 2013 Jeg tenkte aldri at det kunne være en bra match for deg, men det hørtes derimot ut som du beskrev en. Vel, med noen små ekstra dna-manipulerte deler som klør og giftbrodd. Sannsynligvis greit å ha dog. ^^ Aha, jeg trodde du hadde tatt et blikk på løveavataren min og tenkt at den ville passet fint sammen med en karpe. Jeg er løve, eksen var jomfru. Det sto at vi ikke passet sammen i det hele tatt, valgte å ikke tro på det og gikk på en smell! Nå er jeg sammen med en av samme tegn og har aldri hatt det bedre! Og du tror det er stjernetegnene som har skylda? Jeg blir litt trist ved tanken på at enkelte folk velger bort noen som potensielt kunne vært deres livs kjærlighet på grunn av noe så idiotisk. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #14 Skrevet 25. juli 2013 Er fisk og gift med en tvilling, men på papiret passer jeg best med andre fisker samt skorpioner og krepser. Må innrømme at en skremmende høy andel av mennene jeg finner attraktive er krepser. Anonymous poster hash: b4802...209
Gjest Lille-pus Skrevet 25. juli 2013 #15 Skrevet 25. juli 2013 Og er (ikke overraskende) aldeles enig med Cathrine88. Bryr meg ikke en plass hvilket tegn en passende mann er født i, - det er hans egenskaper og hans trygghet som seg selv som gjør meg interessert, ikke om han er løve eller skytte. Til dem som nå er interessert så nevnes for kjedsommeligheten skyld at jeg selv er vær.
Avalon Skrevet 25. juli 2013 #16 Skrevet 25. juli 2013 Det kan være morsomt å lese, men ikke alt stemmer, såklart. Jeg er løve, og da skal jeg visst elske oppmerksomhet, stå på scener og ha spotlighten rett i øya og utadvendt - Nei takk du. Jeg er veldig privat, åpner meg ikke for hvem som helst. Skyr situasjoner hvor jeg må snakke høyt foran mange mennesker. Er innadvendt som bare juling. Har lite lyst til å stå på en scene, komme på tv osv. Vil aller helst bare få leve livet i fred og ro, uten at noen stikker nesa opp i det. Liker ganske godt å være anonym med andre ord.
Gjest Spirula Skrevet 25. juli 2013 #17 Skrevet 25. juli 2013 Jeg blir litt trist ved tanken på at enkelte folk velger bort noen som potensielt kunne vært deres livs kjærlighet på grunn av noe så idiotisk. Helt enig. I følge stjernene skal ikke mannen min og jeg passe sammen i det hele tatt, og jeg er glad jeg ikke tok hensyn til stjernetegn da jeg møtte ham. Men god underholdning er det likevel.
susvil Skrevet 26. juli 2013 #18 Skrevet 26. juli 2013 Jeg er veldig interessert i dette med stjernetegn og driver litt me horoskop og liknende. Det er faktisk mye som kan være påfallende i horoskop, men da må de være individuelle ikke generelle slik som i ukeblader og sånt. En typisk skorpion er ærlig, direkte, ofte sjarmerende. De sier ting i klartekst slik at mange kan oppleve disse personene som harde og kvasse. En typisk løve er elegant, liker seg i sentrum for oppmerksomhet og lekende. De har også en tilbøyelighet til dovenhet. Styrke er også en vesentlig del av personligheten. Fisken er veldig snill, henvendt og fleksibel. De er milde mennesker. Lett å trives sammen med. Løven er ildtegn, fisken er vann og skorpionen er vann, vann slukker ild. Dvs. Løvens iver eller oppfinnelser kan slukkes av vanntegn, det kan virke som en demper på løven. Det er uansett individuelt og man må se på horoskopet forøvrig for å se hva som passer. Regne ut acendant som er hvordan personen opptrer blant andre. Spennende greier synes nå jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå