Kiarapus Skrevet 14. september 2013 #41 Skrevet 14. september 2013 Jeg er vannmann med ascendant i skytten Nå må jeg faktisk finne ut hva jeg har månen i!
Teeny Skrevet 15. september 2013 #44 Skrevet 15. september 2013 Hvis jeg skal legge til resten er jeg tvilling ascendant og jomfru måne.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #46 Skrevet 18. september 2013 Er født 10.10 kl 10.10, så er så vekt som det er mulig å bli. Anonym - check, så ikke noen kjenner meg igjen Anonymous poster hash: f344f...015 1
Gjest Eurodice Skrevet 2. oktober 2013 #51 Skrevet 2. oktober 2013 Tyr. Og Ilddrage. Da vet jeg hvilket år du er født . Jeg er fisk og slange.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #53 Skrevet 5. oktober 2013 Tvilling!! Med ascendant i krepsen.. Ingen enkel kombinasjon i følge astrologene. Har tvillingenes evige tankevirksomhet og ustoppelige mentale analyse av ting i tillegg til krepsens ustanselige følelsessvingninger... jeg har blitt fortalt at tvillingen kan være ufølsom, kald og analystisk, med mindre man har ascendanten i krepsen, da renner følelsene over.. Bortsett fra det er jeg en typisk tvilling i evner: kjapp, humoristisk, intelligent, tar nye ting lett, språkmektig, lettlivet, pratsom og litt flørtete.. samtidig som jeg tidvis kan ha en tungsindig, mørk og grublete side. Tvillingens evige dualitet Anonymous poster hash: 0694e...596
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå