Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Woow..

Jeg holdt på å ordne meg et birthchart mens jeg så denne tråden. Nå vet jeg mer om meg selv enn evah.

Anonymous poster hash: 1f4fa...734

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skorpion

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Sol i Sagittarius.

Måne i Scorpio.

Acsendant i Libra.

Ellers ble jeg fortalt av en astrolog at:

The problem with focusing on only one or even a handful of indicators, such as a Sun sign, is low accuracy rates (related to outlining personality, or prediction). You aren't one single sign, such as "a Scorpio" or "a Sagittarius" (any more than you are a finger or an eye), you are a collection of signs, planets and other heavenly bodies, and your unique configurations include key planets or other bodies that are more potent than others. Additionally, self-analysis is notoriously subjective. Someone might actually believe they have "good leadership ability," yet in reality they don't.

You have Mercury, Venus, Sun, and Neptune in Sagittarius. You also have Moon, Mars, and Uranus in Scorpio. You have a good amount of Sagittarius and Scorpio energy.

Moon, Jupiter, then Mars, in that order. By the way your Ascendant/Rising is Libra.

Videre så er det dette visstnok å forholde seg til..:

The rising sign or ascendant in your horoscope tells much about your personality. This is the factor of the horoscope which speaks to how you will deal with the outside world. And your relationships are a most important part of that outside world. The ascendant degree on cusp of your first house begins the series of twelve houses and determines, to a large extent, the sign that will be on the cusp of each of the eleven remaining houses. The ideal match for you is the personality type denoted by the sign on the cusp of the descendant. The descendant in the horoscope is the sign opposite the ascendant. This sign rules the 7th house. The seventh house is the field of relationships and therefore it is the area of primary focus in a study of synastry. This house, opposite the first (matters of the self), relates to the other people with whom you enter close association. Indeed, the sign on the cusp of the 7th house is the personality type with whom you are most comfortable and best suited.

The Sun is about ego and individuality. Nonetheless, the Sun sign, which is often the only focus in relationships, is just a bit part in a complete analysis.

The elements are indeed important when evaluating a potential relationship. But the Sun sign is only one indicator of which element will be strongest in an individual. Each of the planets is in one or another of the signs, and often the planets out weigh the Sun in importance. By this I mean if the Sun is in a water sign, but most of the other planets are in fire signs, you may actually be more of a fire sign person.The Sun is an important indicator of the element that will be strongest in an individual, but it is not the absolute indicator.

The Moon has a lot to do with relationships because this luminary denotes the state of emotions and conditioned responses.

Mars and Venus play major roles in romance and in the mating process. Mars relates to your romantic desires; lust, if you will. It determines how sexually aggressive you are, and the raw passion, or lack of it, in your nature. Thus, Mars takes on the role of pursuit. This is why the symbol of Mars is also the symbol for the male. Venus, on the other hand, relates to the way in which you attract a mate. It represents the softer side of love; romance and emotional response to love. This role of attracting a mate links the sign of Venus with the female.

Yay. :P

Gjest Superwoman!
Skrevet

Jeg holdt på å ordne meg et birthchart mens jeg så denne tråden. Nå vet jeg mer om meg selv enn evah.

Begynte å lure. Var jo helt sykt hvor mye du visste!

• Liker 1
Skrevet

Løve

AnonymBruker
Skrevet

Begynte å lure. Var jo helt sykt hvor mye du visste!

Er mye å sette seg inn i (hus osv). Har funnet ut en del der også.

Mye stemmer, andre ting stemmer ikke. Jeg tror dette er psykologi, og vi mennesker er sultne etter noe som definerer oss for hvem vi er og hvorfor vi er som vi er. Er lett å la seg villede.

Personlig lærte jeg mye om meg selv. Men å gå så langt som å si at det er pga hvor månen, solen osv sto når jeg ble født er å gå for langt.

• 2 uker senere...
Skrevet

har da for pokker ikke et stjernetegn

makan til tullball

Anonymous poster hash: 07165...980
Gjest earthquake
Skrevet

Det mest intense stjernetegnet, skorpionen.

• 3 uker senere...
Skrevet

Så tyr som man kan bli :)

Skrevet

tror ikke noe på at stjernetegnet kan si noe om meg og hvordan mitt liv vil bli, men jeg er født i de datoene som gir stjernetegnet steinbukken/capricorn i vestlig astrologi

i kinesisk astrologi har jeg en helt annen personlighet enn i vestelig gastrologi, go figure

• Liker 1
Skrevet (endret)

Løve med ascendant i skytten og månen i skorpionen.

Eller som en som drev med sånn tull sa; oi oi oi oi oi oi, dette var ikke bra ...

Endret av Silfen
Skrevet

Jomfuen:)

(ikke alltid jeg føler at det som står skrevet om stjernetegnet mitt stemmer egentlig..)

Skrevet

Leo sun. Capricorn moon. Venus libra (pga denne plasseringen i venus snakker den utrolig høyt), Sagittarius rising/ascendant.

Så hva skal man si. Jeg er litt av en romantiker. Er rettferdig, kan se ting fra flere sider og ståsteder, reflekterer og analyserer og liker utdanning og kunnskap. Tar alltid siden til the underdogs. Liker balanse, harmoni, oppmerksomhet, føle meg fin (vil f.eks ikke ha sex hvis jeg føler meg skitten eller chabby (pga libra), men kan bli overtalt med smiger (pga leo), vennlighet, argumentasjon og diskusjon. Hater ting som forstyrrer harmoni; krangling, slossing, egoisme osv. Er streng og kritisk med meg selv (capricorn). Kjærlighet er viktig og en stor del av min hverdag. Jeg setter forhold høyt og liker ikke at noe forstyrrer eller ødelegger forholdet mitt innad og utad (at man snakker stygt om hverandre, til hverandre). Har en lei tendens til å speile meg selv i andre og kan forandre meg etter hvordan folk er og please, noe som er irriterende (trodde det var fordi jeg var yngst i søsken flokken). Er flink til å snakke meg ut av trøbbel. Leder hvis jeg ser at det trengs. Er en rettferdig leder men liker ikke å gjøre det fordi capricorn gjør meg for bekymret. Når jeg har min status, mitt ståsted, er det best å være der og gjøre det beste ut av det. Har sagittarius rising, så elsker å reise (men pga libra er det alltid godt å komme hjem, pluss at capricorn gjør meg litt bekymret for å miste kontroll, noe reising av og til gjør). Har det altså fint hvis jeg kan reise et sted uten masse stress fra alle kanter og kan ta ting i mitt tempo, harmoni, romantikk, shopping (stilen min er både leo,libra og capricorn faktisk). Jeg er rastløs og kan finne på å gjøre litt rare ting når jeg er rastløs (som en hest); slenge på håret, riste med det ene benet, når jeg går kan undersiden av skoen min skurre iasfalten/små snuble, jeg kan treffe feil når jeg skal drikke... slike ting. Jeg er ofte ganske optimistisk under problemer og ler mye (leo,libra,sag) men igjen, capricorn gjør meg litt redd også. Jeg elsker intelligente mennesker og elsker å ha samtaler med dem, høre på forskjellige meninger, så lenge det er harmoni, null bråk og faenskap. Jeg er opptatt av karriere, hobbyen min er kunst, liker å filosofere...skrive...lese osv. Og siden jeg er så opptatt av balanse, skal jeg nevne negative ting. Kjærlighet er såpass viktig for meg, så jeg merker at jeg sliter enormt med meg selv og livet mitt hvis kjærlighetslivet mitt går dårlig (trøbbel hjemme), ofte kan jeg miste helt fokus. Jeg føler ting på meg hvis noen har det vondt, det er av og til distraherende. Jeg lever i en endeløs kamp om å sette spørsmålstegn rundt om jeg har nok orden på ting, har jeg jobbet hardt nok? (capri) Kan bli oppslukt i arbeidet..... Når jeg mister helt grepet på inspirasjon, kjærlighet (blir såret, setter kjærlighet høy), uorden i hjemmet og glorete omgivelser, bekymringer for de rundt meg (at de ikke har det bra)... da kan jeg miste helt fatningen og bli verdens mest ynkelige katt under dyna i dagevis.

Vet ikke om dette var humoristisk ment, men. :skratte: :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...