AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Hvilket stjernetegn er du? Håper mange svarer =) Anonymous poster hash: 76b15...3be
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #11 Skrevet 27. juli 2013 Kreps. Anonymous poster hash: ea3aa...8ab
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #17 Skrevet 31. juli 2013 Leo sun. Capricorn moon. Venus libra (pga denne plasseringen i venus snakker den utrolig høyt), Sagittarius rising/ascendant. Så hva skal man si. Jeg er litt av en romantiker. Er rettferdig, kan se ting fra flere sider og ståsteder, reflekterer og analyserer og liker utdanning og kunnskap. Tar alltid siden til the underdogs. Liker balanse, harmoni, oppmerksomhet, føle meg fin (vil f.eks ikke ha sex hvis jeg føler meg skitten eller chabby (pga libra), men kan bli overtalt med smiger (pga leo), vennlighet, argumentasjon og diskusjon. Hater ting som forstyrrer harmoni; krangling, slossing, egoisme osv. Er streng og kritisk med meg selv (capricorn). Kjærlighet er viktig og en stor del av min hverdag. Jeg setter forhold høyt og liker ikke at noe forstyrrer eller ødelegger forholdet mitt innad og utad (at man snakker stygt om hverandre, til hverandre). Har en lei tendens til å speile meg selv i andre og kan forandre meg etter hvordan folk er og please, noe som er irriterende (trodde det var fordi jeg var yngst i søsken flokken). Er flink til å snakke meg ut av trøbbel. Leder hvis jeg ser at det trengs. Er en rettferdig leder men liker ikke å gjøre det fordi capricorn gjør meg for bekymret. Når jeg har min status, mitt ståsted, er det best å være der og gjøre det beste ut av det. Har sagittarius rising, så elsker å reise (men pga libra er det alltid godt å komme hjem, pluss at capricorn gjør meg litt bekymret for å miste kontroll, noe reising av og til gjør). Har det altså fint hvis jeg kan reise et sted uten masse stress fra alle kanter og kan ta ting i mitt tempo, harmoni, romantikk, shopping (stilen min er både leo,libra og capricorn faktisk). Jeg er rastløs og kan finne på å gjøre litt rare ting når jeg er rastløs (som en hest); slenge på håret, riste med det ene benet, når jeg går kan undersiden av skoen min skurre iasfalten/små snuble, jeg kan treffe feil når jeg skal drikke... slike ting. Jeg er ofte ganske optimistisk under problemer og ler mye (leo,libra,sag) men igjen, capricorn gjør meg litt redd også. Jeg elsker intelligente mennesker og elsker å ha samtaler med dem, høre på forskjellige meninger, så lenge det er harmoni, null bråk og faenskap. Jeg er opptatt av karriere, hobbyen min er kunst, liker å filosofere...skrive...lese osv. Og siden jeg er så opptatt av balanse, skal jeg nevne negative ting. Kjærlighet er såpass viktig for meg, så jeg merker at jeg sliter enormt med meg selv og livet mitt hvis kjærlighetslivet mitt går dårlig (trøbbel hjemme), ofte kan jeg miste helt fokus. Jeg føler ting på meg hvis noen har det vondt, det er av og til distraherende. Jeg lever i en endeløs kamp om å sette spørsmålstegn rundt om jeg har nok orden på ting, har jeg jobbet hardt nok? (capri) Kan bli oppslukt i arbeidet..... Når jeg mister helt grepet på inspirasjon, kjærlighet (blir såret, setter kjærlighet høy), uorden i hjemmet og glorete omgivelser, bekymringer for de rundt meg (at de ikke har det bra)... da kan jeg miste helt fatningen og bli verdens mest ynkelige katt under dyna i dagevis. Anonymous poster hash: 1f4fa...734
Gjest Superwoman! Skrevet 1. august 2013 #18 Skrevet 1. august 2013 Leo sun. Capricorn moon. Venus libra (pga denne plasseringen i venus snakker den utrolig høyt), Sagittarius rising/ascendant. Så hva skal man si. Jeg er litt av en romantiker. Er rettferdig, kan se ting fra flere sider og ståsteder, reflekterer og analyserer og liker utdanning og kunnskap. Tar alltid siden til the underdogs. Liker balanse, harmoni, oppmerksomhet, føle meg fin (vil f.eks ikke ha sex hvis jeg føler meg skitten eller chabby (pga libra), men kan bli overtalt med smiger (pga leo), vennlighet, argumentasjon og diskusjon. Hater ting som forstyrrer harmoni; krangling, slossing, egoisme osv. Er streng og kritisk med meg selv (capricorn). Kjærlighet er viktig og en stor del av min hverdag. Jeg setter forhold høyt og liker ikke at noe forstyrrer eller ødelegger forholdet mitt innad og utad (at man snakker stygt om hverandre, til hverandre). Har en lei tendens til å speile meg selv i andre og kan forandre meg etter hvordan folk er og please, noe som er irriterende (trodde det var fordi jeg var yngst i søsken flokken). Er flink til å snakke meg ut av trøbbel. Leder hvis jeg ser at det trengs. Er en rettferdig leder men liker ikke å gjøre det fordi capricorn gjør meg for bekymret. Når jeg har min status, mitt ståsted, er det best å være der og gjøre det beste ut av det. Har sagittarius rising, så elsker å reise (men pga libra er det alltid godt å komme hjem, pluss at capricorn gjør meg litt bekymret for å miste kontroll, noe reising av og til gjør). Har det altså fint hvis jeg kan reise et sted uten masse stress fra alle kanter og kan ta ting i mitt tempo, harmoni, romantikk, shopping (stilen min er både leo,libra og capricorn faktisk). Jeg er rastløs og kan finne på å gjøre litt rare ting når jeg er rastløs (som en hest); slenge på håret, riste med det ene benet, når jeg går kan undersiden av skoen min skurre iasfalten/små snuble, jeg kan treffe feil når jeg skal drikke... slike ting. Jeg er ofte ganske optimistisk under problemer og ler mye (leo,libra,sag) men igjen, capricorn gjør meg litt redd også. Jeg elsker intelligente mennesker og elsker å ha samtaler med dem, høre på forskjellige meninger, så lenge det er harmoni, null bråk og faenskap. Jeg er opptatt av karriere, hobbyen min er kunst, liker å filosofere...skrive...lese osv. Og siden jeg er så opptatt av balanse, skal jeg nevne negative ting. Kjærlighet er såpass viktig for meg, så jeg merker at jeg sliter enormt med meg selv og livet mitt hvis kjærlighetslivet mitt går dårlig (trøbbel hjemme), ofte kan jeg miste helt fokus. Jeg føler ting på meg hvis noen har det vondt, det er av og til distraherende. Jeg lever i en endeløs kamp om å sette spørsmålstegn rundt om jeg har nok orden på ting, har jeg jobbet hardt nok? (capri) Kan bli oppslukt i arbeidet..... Når jeg mister helt grepet på inspirasjon, kjærlighet (blir såret, setter kjærlighet høy), uorden i hjemmet og glorete omgivelser, bekymringer for de rundt meg (at de ikke har det bra)... da kan jeg miste helt fatningen og bli verdens mest ynkelige katt under dyna i dagevis. Anonymous poster hash: 1f4fa...734 Woow.. 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #20 Skrevet 1. august 2013 Tvilling! Anonymous poster hash: fb132...538
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå