Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært på en sommerfest der drikkeleker sto i sentrum, så er litt usikker om jeg i det hele tatt klarte å snakke når vi kom på byen.. Møtte så klart ei jente på byen jeg har hatt et godt øye til den kvelden her.. og jeg klarte å fucke totalt opp. Husker bare glimt, men det var ikke bra..

Ble dratt med på et nach sammen med noen kamerater og begynte å komme meg etter en times tid. Møtte ei veldig søt og pen jente der som jeg ble sittende å snakke med og nå sender hun en del meldinger og vil møtes igjen.

Nå er jeg usikker på hva jeg bør gjøre. Har snakket med nr 1 i ettertid, og hun virker å ta det fint, men veit ikke om det bare er for å være høflig. Er tålelig sikker på at hun har hatt et halvgodt øye til meg før den kvelden. Vanligvis ville jeg latt fornuften bestemme at jeg har hatt min sjanse på nr 1, men nå er det noe som holder fornuften tilbake.

Tenker det beste er å bare drite i begge 2. Hos nr 2 hadde uansett alt blitt på feil premisser så lenge jeg har et godt øye til nr 1. Så får jeg bare kaste det gode øyet og vente på nr 3.

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 35b51...70b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg tenker er at du ikke er så veldig intressert i jente nummer 2, men at du har interesse for jente nr 1 fordi du ikke vet hvor du har henne. Så tenker jeg, er noen av de noe for deg i det hele tatt når du tenker at du bare skal vente på nr 3? Og er du i det hele tatt klar for noe forhold når du ikke gir nr 2 som viser interesse en sjanse?

Så det tenker jeg... hva tenker du??

Skrevet

Villet blitt kjent med både nr 1 og nr 2 og tatt ett valg ut i fra det. Du trenger ikke å pule noen av dem. Bare bli bedre kjent med jentene før du kaster bort begge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...