AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 27 år gammel nysingel jente. Jeg skal ut med noen venner i morgen og skal være sjåfør og edru. Men jeg tenker å ha det gøy,danse og flørte for det. Men hvordan kommer jeg egentlig i kontakt med folk? Eller hva sier man? Det går jo som en lek når jeg har drukket,men ser for meg at jeg stivner litt når jeg er edru.. Er bare veldig nysingel og dårlig på flørting,og trenger noen tips!;)Anonymous poster hash: c505a...d9e
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #2 Skrevet 25. juli 2013 Haha. Gro deg noen sosiale antenner, så ordner det der seg. Anonymous poster hash: 7aebc...6d6
Gjest .-L-. Skrevet 25. juli 2013 #3 Skrevet 25. juli 2013 Hm, liker å tulle og ha det gøy Er jo bare å komme i prat med noen. Får man kjemi så får man kjemi
Charmander Skrevet 25. juli 2013 #4 Skrevet 25. juli 2013 Det er jo lettere når du er edru, for da legger du merke til at mulig du ikke ellers ville lagt merke til. Lykke til, og kanskje du finner en å ta ut på et lite eventyr.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #5 Skrevet 25. juli 2013 TS her. Det går nok fint når man først har kommet igang med praten,er ikke så sjenert, men jeg vet liksom ikke helt hvordan man begynner.. Hvordan man tar den første kontakten! Kan ikke bare si 'Hei'-da stopper det fort litt opp..føler det må være noe mer matnyttig enn det. Men heller ikke en falsk repilkk...jeg trenger ikke hjelp til selve innholdet i samtalen,men starten,hvis dere skjønner;)Anonymous poster hash: c505a...d9e
Gjest .-L-. Skrevet 25. juli 2013 #6 Skrevet 25. juli 2013 Kan jo for eksempel si: Hei, hva heter du? Du ser ut som en fyr som liker (noe du synes er artig, elsn)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå