AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Hei alle dronninger over manikyr! Jeg har pene negler og er glad i dem. Jeg lakker ofte og bruker alltid nøytral underlakk for å unngå misfarging. Men nå har to fingre (lille- og ringefinger) på en hånd blitt gulfarget på tuppen. Altså den tuppen som er hvit ved fransk manikyr? Det er kun det hvite med meg, men er litt som dette. Og kun på to fingre. Dette plager meg, for jeg er glad i å lakke neglene mine med blank lakk i blant. Det "hvite" på de andre neglene mine er ikke hvitt, men sånn som dette. Blankt og naturlig. http://thenailluxxe.files.wordpress.com/2013/01/nail-luxxe-natural-nails-800x600.jpg Disse to gule neglene skjemmer hånden min veldig, jeg har blitt veldig bevisst på det, og når jeg har lange negler som nå, så føler jeg at det gule synes selv med lakk, for det er misfarget under/inni neglen også. Nå har jeg begynt å lakke undersiden med en hvit perlemor for at det ikke skal se så ekkelt ut. Kan jeg bleke dette på noe vis? Klor? Sitron? Noen kjerringråd til å få neglene hvite igjen, og hva dette kommer av? Jeg røyker ikke. Anonymous poster hash: 97b50...51f
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Hei, ved et par anledninger har jeg også fått gule negler som følge av neglelakk. Dette løser du enkelt ved å finne deg en fil som er beregnet på overflaten og som er "fint" innstilt, feks en med 4 sider på og som har 1. fil 2. definere osv. http://www.lulusoso.com/upload/20110727/Nail_File_Buffer_Block.jpg Anonymous poster hash: 3fb32...9a0
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Jeg vil anta at det er skader som følge av mye bruk av negllakk. Ellers kan misfarging på neglene bety neglsopp, å dette må behandles. Anonymous poster hash: 1fd13...0e6
Makeupgeek Skrevet 27. juli 2013 #4 Skrevet 27. juli 2013 Et kjerringråd jeg har hørt er at du har sitronsaft i en bolle. Legg så hendene i bollen og ha det der i rundt 10 minutter. Noe annet som er viktig er at du lar neglene dine få puste. Jeg vil anbefale deg å gå uten neglelakk i noen uker fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå