Gå til innhold

Kjapp slankekur

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg skal gifte meg om drøye 2 mnd og skulle gjerne gått ned 5-6 kg før det og tro meg jeg har prøvd i hele vinter men jeg klarer ikke å rikke meg et gram. Jeg trener 2 ganger i uka og prøver å spise lite og riktig, menhar liksom ikke noe spes mønster å følge og da kan det lett gli ut. Jeg er klar over at det ikke lønner seg å bråslanke seg, men man skal jo bare gifte seg en gang da :-) Noen som har forslag til en effektiv måte å gå ned på? Er lettere å holde seg til en kur eller mønster enn å bare prøve å være flink hele tiden! :wink: Takker for alle svar!!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5-6 kilo? Hm...tja...hva med Nutrilett?! Smaker jo dritt egentlig men hvis det nå bare var for de stakkarslige små 5 kiloene så ;)

Gjest Poirot
Skrevet

Kan gå ned masse med Grete Roede på 8 uker. Men tar man i for mye spretter man lett opp igjen.

Skrevet

Hvis du skal på pulverkur så smaker cambridge bedre enn nutrilett.

Men hvis du spiser sundt og trener i to måneder, skulle det ikke være noe problem og gå ned 5-6 kg.

:-) :-)

Gjest NoName_
Skrevet

La oss komme oss bort fra Nutrilett og Cambrigde en gang for alle. Dette er slankekurer som ikke er den rette måten og slanke seg på.

Grete Roede kan fungere, men på sikt.

Skal man slanke seg så er ting veldig enkelt. Godt med proteiner, moderat med fett og justere karbohydratmengden etter hvor fort man skal gå ned. Med denne balansen slipper kroppen å tære på muskelaturen som den ellers ville gjøre med disse UBRUKELIGE pulverkurene og man vil slippe jojo slanking.

5 kg på to mnd burde være en enkel sak så lenge man gjør det på rett måte.

Lykke til ! :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hun spurte jo faktisk etter et fast program å følge da, det går fint an å spise sunt og trene og likevel ikke gå ned i vekt.

Cambrige og Nutrilett blir faktisk "godkjent" av ernæringsfysiologer for brukt i en svært kort periode for å få fart på slankekuren.Hvis du skal ned 5 kg på to mnd har du imidlertid ikke noe særlig behov for en sånn pangstart, de fleste vil gå ned en kg i uka med en moderat "kur".

Å gå ned i vekt er et regnestykke-man må forbruke flere kalorier enn man inntar.Derfor, hvis du skal ned i vekt til f.eks et bryllup, kan det være lurt å ha litt kontroll på hva og hvor mye du får i deg.

Til første innlegger:Har du lest trådene her om programmet "helsevakten"? Det kan være en ide hvis du ikke vil gå på noen kur, men passe på hvor mye du får i deg.Søk etter dette temaet på forumet eller send meg en pm, så kan jeg fortelle deg om det.

Om du vil finne en kur som du kan leve med tror jeg du kan ha nytte av boka "7 slankekurer som virker", som er skrevet av ernæringsfysiologer.Her får du en kort oversikt over div."kurer", bl.a fedon-metoden, lavkalori (grete-roede) osv, og du får også forslag til hvordan du setter opp en meny etc.Har hjulpet en venninne av meg veldig godt, og hun har anbefalt den til flere.Har sett igjennom boka selv også, og den er bra, informativ og seriøs-skrevet av fagfolk!

Bare ikke la deg lure av reklamer for slankepiller etc som lover gull og grønne skoger, dette funker rett og slett ikke-selv om f.eks cla kan ha en effekt er det snakk om en så minimal effekt at du like gjerne kan kaste pengene i do.

Skrevet
Hei!

Jeg skal gifte meg om drøye 2 mnd og skulle gjerne gått ned 5-6 kg før det og tro meg jeg har prøvd i hele vinter men jeg klarer ikke å rikke meg et gram. Jeg trener 2 ganger i uka og prøver å spise lite og riktig, menhar liksom ikke noe spes mønster å følge og da kan det lett gli ut. Jeg er klar over at det ikke lønner seg å bråslanke seg, men man skal jo bare gifte seg en gang da :-) Noen som har forslag til en effektiv måte å gå ned på? Er lettere å holde seg til en kur eller mønster enn å bare prøve å være flink hele tiden! :wink: Takker for alle svar!!! :-)

Kan det tenkes at du spiser for lite, rett og slett? Hvis du får for få kalorier (selv om du slanker deg), vil kroppen gå på sparebluss. Du kan jo teste med å spise litt mer?

Skrevet

Å innvestere i helsevakten kan være et godt tips. hvis ikke, bruk de neste par dagene på å skrive ned hva du spiser, ned til hver minste lille ting. selv om det bare er en liten rute sjokolade eller to sukkerbiter i teen, skriv det ned. først etter du har gjort dette kan du se på kostholdet ditt og se hva du kan forbedre med det. man blir fort klar over hva man gjør "feil" ved å teste seg selv på denne måten. lykke til :-)

• 4 år senere...
Gjest barbi3n
Skrevet

hellow einaste du trenge for å gå noen kilo ner e Eple eddik, spisa litt, gå ein halvtimes tid, 1,5l vann vær dag... å lett e du nere--

reker, grapfrukt , isbiter og thai mat så e hot hot.... prøva å bli van me chili, cayenne pepper. det ska fynke :D

1/2 -1 times spasertur;D :popcorn:

eller så har eg mongen andre måter, men ulovlige... men fynke så d joma.

• 6 måneder senere...
Skrevet

Tråden er ryddet.

vimse-mod.

Gjest Gjest_Issy_*
Skrevet

Atkinsdietten. Lavkarbo alså.

Etter 2 uker hang buksa å slang i i baken og sideflesket var på vei bort ; )

Anbefales på det sterkeste men kun for at du skal noe som dette, bryllup osv kritiske situasjoner som krever kjapp fix!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...