Gjest huff Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Kjæresten har sluttet å røyke, sier han. Men allikevel drar han med seg lighteren overalt?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #2 Skrevet 25. juli 2013 Prolly not.Anonymous poster hash: c23a9...601
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #3 Skrevet 25. juli 2013 Stump ham!Anonymous poster hash: 991e5...945 8
challenger Skrevet 25. juli 2013 #6 Skrevet 25. juli 2013 Det lukter du jo lett da. For å ikke snakke om at du MÅ jo kjenne det når du kysser han! 1
Gjest Keikolina Skrevet 25. juli 2013 #7 Skrevet 25. juli 2013 Høres ut som en smugrøyker ja, er en selv i blandt. Ha ha.
Gjest huff Skrevet 25. juli 2013 #8 Skrevet 25. juli 2013 Det lukter du jo lett da. For å ikke snakke om at du MÅ jo kjenne det når du kysser han! Han skylder på at kompiser og andre beboere røyker, og pusser tenna.. Og noen ganger holder han avstand?? Huff! Jeg er lei av dette tullet! Noen gode råd til hvordan jeg kan takle han? Jeg er dessverre hyperallergisk og har ofte reaksjoner, men når jeg blir møtt med tåpelige bortforklaringer sliter jeg med å tro han og det går ut over forholdet. Blir det ikke røykeslutt så ryker forholdet dessverre, og det vet han.
Gjest HappyWaffle Skrevet 25. juli 2013 #9 Skrevet 25. juli 2013 Han skylder på at kompiser og andre beboere røyker, og pusser tenna.. Og noen ganger holder han avstand?? Huff! Jeg er lei av dette tullet! Noen gode råd til hvordan jeg kan takle han? Jeg er dessverre hyperallergisk og har ofte reaksjoner, men når jeg blir møtt med tåpelige bortforklaringer sliter jeg med å tro han og det går ut over forholdet. Blir det ikke røykeslutt så ryker forholdet dessverre, og det vet han. det er unnskyldninger tenåringer kommer med når de er 14 år og foreldrene kjenner røyklukt han burde være smartere enn en 14 åring men om han ikke klarer så bli med på å motivere han. det hjelper han ikke at du blir frustrert når han sprekker
Gjest HappyWaffle Skrevet 25. juli 2013 #10 Skrevet 25. juli 2013 går ann å få resept på piller hos legen som gjør at du blir skikkelig kvalm og uggen om du røyker etter at du har tatt de bare et tips
Gjest huff Skrevet 25. juli 2013 #11 Skrevet 25. juli 2013 Takk, men han er anti ang alt sånt. Klagde og sytet som et barn når han prøvde røykeplasteret, og nikotintyggis vil han ikke engang vurdere! :/
Gjest HappyWaffle Skrevet 25. juli 2013 #12 Skrevet 25. juli 2013 Takk, men han er anti ang alt sånt. Klagde og sytet som et barn når han prøvde røykeplasteret, og nikotintyggis vil han ikke engang vurdere! :/ onkelen min har røyket i gud veit hvor mange år, men så fikk han de pillene å er han røykfri så hvis han ikke er villig til å prøve hva betyr det for deg?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #13 Skrevet 25. juli 2013 Stump ham!Anonymous poster hash: 991e5...945 Den lo jeg faktisk HØYT av. Takk. Er ikke ofte jeg gjør det av noe jeg leser på nettet. Anonymous poster hash: cf218...a29 4
Gjest Belle âme Skrevet 25. juli 2013 #14 Skrevet 25. juli 2013 pappa fikk hjerneblødning, d hjalp ham i alle fall
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2013 #15 Skrevet 25. juli 2013 går ann å få resept på piller hos legen som gjør at du blir skikkelig kvalm og uggen om du røyker etter at du har tatt de bare et tips Er det Champix du tenker på? Har noen andre gode erfaringer med Champix? (vet ikke om dette er korrekt skrevet)
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2013 #16 Skrevet 25. juli 2013 Hva med å respektere andre voksne mennesker sine valg. Jeg mener, dersom du må spørre her om han enda røyker i smug, så kan det vel umulig plage deg når du ikke en gang merker om det er han som røyker elle kompisene sine. En skal være en rimelig bra catch selv (så godt som fabeldyret "drømmepartneren") om en skal begynne å belære andre om sine uheldige uvaner. En skal ha et rimelig rent rulleblad når det kommer til egen vekt, helse, kosthold, snopespising, alkoholinntak, neglebiting, solariumbesøk osv osv osv osv (det meste folk gjør kan skrives ned her) og selv da syntes jeg det er feil å belære voksne hvordan de skal leve sitt liv. Uansett, dersom han alltid tar med seg lighter røyker han nokk enda ja, eller så er han en grillentusiast eller kansje pyroman.
Gjest HappyWaffle Skrevet 25. juli 2013 #17 Skrevet 25. juli 2013 Er det Champix du tenker på? Har noen andre gode erfaringer med Champix? (vet ikke om dette er korrekt skrevet) husker ikke hva de heter. men kan nok stemme det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå