AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Har du noen gang vært med på et tekstbasert rollespill? Det går i utgangspunktet ut på å skrive en historie sammen med andre mennesker. Utfallet av historien baseres på hver enkelt sin fantasi, og en historie ender så og si ALDRI slik man hadde sett for seg når man begynte. Hvis du har vært med på et slikt spill før, eller rett og slett bare har lyst til å prøve så bli med da vel! Siden er helt ny og har få medlemmer, men etterhvert vil det bli mye liv og leven. Utforsk din egen kreativitet, hent inspirasjon fra andre, la andre hente inspirasjon fra deg. Flytt inn i en ny verden der ALT kan skje! (For alle dere gris-mennesker der ute, så er ikke dette noe sexuelt. Er du ute etter et rollespill basert på sex så må du søke videre.)http://freakshow.diskusjonsforum.no/freakshow.html Anonymous poster hash: 1ec40...c8b
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Ingen? Anonymous poster hash: 1ec40...c8b
Anoia Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Det hørtes kjempespennende ut! Jeg driver med d20-rollespill, for tiden går det i Pathfinder. Jeg er GM og har lagd min egen setting med bakgrunnshistorie, kart, etc etc. Skal sjekke ut forumet, takk for link!
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Hun som har laget forumet der har også laget en egen slags verden som vi "lever" i. Men muligheten for å bryte ut og lage noe helt eget finnes også. Det som er så morsomt med slike rollespill er at man kan være hvem som helst, og man vet aldri helt hvor man ender opp, selv om man kanskje har det klart når man begynner. Anonymous poster hash: 1ec40...c8b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Har lest boka, universet suger imo. Kan hende RPGene er bedre, tho. Anonymous poster hash: 22838...65a
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Rpg'ene har jo ikke direkte sammenheng med boka, det er bare det at vi spiller i den verdenen hun har skapt. Anonymous poster hash: 1ec40...c8b
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Og den suger IMO. Anonymous poster hash: 22838...65a
Gjest Sakone Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Har gjort litt cyber på IRC da jeg var 14! Er vel det nærmeste jeg kommer tekstbasert rollespill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå