AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 I dag skal jeg spise/har spist: 1 wienerbrød, 1 rundstykke (med smør og ost) og en krone-is til frokost. Til lunch blir det 1 av disse små ferdigpaiene og kanksje litt smågodt. Grandiosa til middag, med en rull Smil til dessert. Til kvelds blir det 1 boks Pringles, 1 liten Stratos, 4 bittesmå cupcakes og kanskje en liten lefse. Er dette for mye å spise på én dag? Til vanlig spiser jeg lavkarbo, og veldig mye mindre enn dette. Men har en dag som dette en gang i blant, for ikke å bli gal. En gang eller to i måneden bare, for å tilfredsstille suget etter karbohydrater (det forsvinner aldri, har prøvd ). Anonymous poster hash: 653fa...14c
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #2 Skrevet 25. juli 2013 Du blir ikke feit av å overspise 1-2 dager i måneden, så det er bare å kjøre på. Det kan få fart på forbrenningen, så trenger ikke være negativt i det hele tatt. Pluss at det hjelper på motivasjonen, selvsagt. Anonymous poster hash: 37fb3...269 1
Gjest Heartbeat Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Jeg har EN spise dag i uken som regel Da bøter jeg innpå med usunn kost Så jeg tror du trygt kan skeie ut en gang iblandt uten å ødelegge. Som regel kan det gi et kick på kroppen og den slapper mer av for den får jo plutselig masse mat. Så da går du fortere ned etterpå
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 Takk for svar! Det ble igjen en lefse, 3 cupcakes og litt Pringles, som jeg ikke klarte å spise opp faktisk. Men kjenner det er vanskelig å holde seg sunn i dag.. det er nok det verste med slike dager. Anonymous poster hash: 653fa...14c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå