Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #1 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg mener jeg har fått senebetennelse i armen/albuen. Må man til lege for å få tabletter som hjelper, eller kan man ordne det på egen hånd? Vil det være feil å trene nå? Jeg kan liksom ikke la være å bruke armen heller, men synes ikke paracet eller Ibux hjelper, og vil helst ikke ta piller heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSol Skrevet 18. april 2004 #2 Del Skrevet 18. april 2004 Tror du bør vente med å trene (ihvertfall armene) til du har vært hos legen ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #3 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg kvier meg veldig til å gå til legen jeg da... Kan jo bruke armen, selv om albuen er vond.. Hvordan finner legen ut at det er senebetennelse da? Og hva skjer om det går for "langt"? Blir armen lammet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2004 #4 Del Skrevet 18. april 2004 Dersom betennelsen går for langt er faren større for at den kan bli kronisk, og det vil då vere svært smertefullt å bruke den. Dersom du kjem deg til lege straks, får du mest snnsynleg og kur mot betennelse (Voltaren, Brexidol, el.) og kanskje ein betennelsesdempande krem (Ibux gel eller Orudis), og besjed om å halde deg i ro nokre dagar - og så blir du nok snart bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #5 Del Skrevet 18. april 2004 Ibux gel har jeg ikke testa... Kanskje det vil hjelpe! Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2004 #6 Del Skrevet 18. april 2004 Hvordan finner legen ut at det er senebetennelse da? Glømte å svare på denne. Legen kan finne ut om du har betennlse ved å kjenne på armen og spørre deg ut om smertemønsteret ol. Dersom betennelsen er komt lang vil det kjennes ut som potetmjøl når du trykker på der det gjer vondt. Lukke til, og god betring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå