Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min svigermor er veldig koselig på mange måter. Jeg er veldig glad i henne og takknemlig for alt hun gjør for oss.

Hun passer dattera vår mens jeg er på jobb og mannen pusser opp ute hos henne.

Jeg dro hjem tidlig fra jobben i dag pga ekstrem hodepine og mangel på søvn. Jeg vet også at min mann er sliten, men regner med at siden han er der hos henne hele dagen er det enklere for han å kunne ta "fem min på øyet"

Jeg kom dit fordi jeg viste alle var hjemme der. Har tidligere bodd i huset så vi ha en egen etasje med deler av våre ting. Jeg viste på hvorfor hvordan det ville utarte seg, så var forberedt da det har en tendens til å bli slik.

Scenario var dette

Jeg komme ned til dem. Smiler og sier hei

Sv: dro du hjem tidlig i dag?

Jeg: ja, Jeg hadde et møte og ble fryktelig dårlig underveis. Trodde jeg skulle besvare av hodepinen eller rett og slett kaste opp. ***** var oppe en god del i natt( ungen vår), så jeg måtte avlyse resten av dagen for å slappe av litt.

Sv: ja det er flere som er det her. Slitne altså! ***( min mann) skulle gjerne

slappet av litt og. For han er utslitt, sier hun.

Jeg blir litt stum fornyet kjønner ikke helt hvor hun vil med dette i utgangspunktet.

I utgangspunktet er denne samtalen helt ok. Men er min svigermor er litt dalt etter sønnen sin. Om jeg er sliten eller noe så er han lik. Jeg kan liksom ikke ta

Meg litt fri med god samvittighet for jeg skal bli minst på at det er flere enn meg som har det slik.

Jobber 12 timers dagen de siste dagene så tok meg friheten til å dra tidlig i dag

Videoannonse
Annonse
Gjest jomfrua
Skrevet

Slutt og tenk - ikke kompliser og analyser hvert ord - ta deg en time på øyet :)

Skrevet

Ta deg en time på øyet å bare la dette passere;) ikke tenk på det:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...