Gjest miana Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Er veldig usikker på hvor jeg har en fyr om dagen. Kort sagt har ikke jeg og xn hatt kontakt på 9 år. Jeg tok kontakt med han igjen for ca en mnd siden uten at jeg hadde i tankene at vi skulle møtes. I starten var det bare en vennskapelig tone mellom oss og det var det også på første møte etter alle disse årene. Den siste uken har derimot noe endret seg. Det sendes i snitt 80 meld fram og tilbake daglig og han svarer innen fem min som regel. Vi har også møtt hverandre igjen og det endte opp med masse kyssing og uskyldig kosing. Sovnet i armene hans. Han sier han har kun gode minner med meg men at han ikke var voksen nok da vi var sammen. Han la også sin fuckfriend på siden pga meg sa han. Han ser på meg med samme blikk som han gjorde da vi var sammen. Stirrer på øyene lepper og små smiler. Men så har han også sagt følgende.. jeg er egentlig ikke ute etter noe forhold nå men jeg er ikke lukket for det heller. Hva skal det bety Jeg har nok fått noen føleser igjen for han.Det skal jeg innrømme. Jeg har god tid til å bli kjent med han på nytt og har ingen planer om å rushe inn i noe. Samtidif vil jeg heller ikke fortsette å rote med han i månedsvis og så blir man stående på stedet hvil. Hva vil han?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #2 Skrevet 25. juli 2013 Når ting blir stående på stedet hvil i månedsvis kan det bli relativt frustrerende ja.Anonymous poster hash: aebb7...6f1
Gjest Red Queen Skrevet 25. juli 2013 #3 Skrevet 25. juli 2013 En måned er jo veldig kort tid synes jeg. Gi det litt tid og se hvor det bærer? Han sier jo ganske tydelig at han ikke avskriver muligheten, men jeg leser det som at han kanskje kunne tenke seg å bli litt bedre kjent/gi det litt mer tid før det tas videre.
Gjest magica Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Føler at vi egentlig vil to forskjellige ting. Han er meget opptatt av meg. Smiler mye når jeg er i nærheten og han tenker ofte på meg. Vi har vel blitt enig om at vi har havnet i verken venner eller kjæreste stadiet og at vi må finne ut av ting sammen for hva vi vil. Jeg vet hva jeg vil men han på sin side sier jeg ikke burde ha så mye forhåpninger fordi han liker å være singel. Slik jeg har forstått det vil han ikke være singel for å treffe andre damer eller akkurat. Han har kun interesse for meg duer han og vil ikke at jeg skal røre noen andre eller virker det som. Jo mer vi holder på jo mer føler jeg meg som i et forhold men han vil jo ha denne friheten sin Prøvde å forklare han at det å være singel og det å faktisk oppføre seg som singel er to forskjellige ting. Det var han enig i. Det er heller ikke slik at vi er fuck friends men heller all inclusive vi er bare ikke kjærester. Vet ærlig talt ikke hvor mye tid jeg bør gi hsn. Tenkte et par mnd og at hvis det er vrd det samme da så er ikke det noe vits å holde på slik. Jeg er bare frustrert over oppførselen hans.. Noen tips?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Føler at vi egentlig vil to forskjellige ting. Han er meget opptatt av meg. Smiler mye når jeg er i nærheten og han tenker ofte på meg. Vi har vel blitt enig om at vi har havnet i verken venner eller kjæreste stadiet og at vi må finne ut av ting sammen for hva vi vil. Jeg vet hva jeg vil men han på sin side sier jeg ikke burde ha så mye forhåpninger fordi han liker å være singel. Slik jeg har forstått det vil han ikke være singel for å treffe andre damer eller akkurat. Han har kun interesse for meg duer han og vil ikke at jeg skal røre noen andre eller virker det som. Jo mer vi holder på jo mer føler jeg meg som i et forhold men han vil jo ha denne friheten sin Prøvde å forklare han at det å være singel og det å faktisk oppføre seg som singel er to forskjellige ting. Det var han enig i. Det er heller ikke slik at vi er fuck friends men heller all inclusive vi er bare ikke kjærester. Vet ærlig talt ikke hvor mye tid jeg bør gi hsn. Tenkte et par mnd og at hvis det er vrd det samme da så er ikke det noe vits å holde på slik. Jeg er bare frustrert over oppførselen hans.. Noen tips? Ja. Møt ham en dag og ta det opp med han. Ligg deres intensjoner og ønsker på bordet, og ta det derfra. Dere burde jo evt snakke sammen om dette da. Det er vel ingen her på KG som vet hva han vil?Anonymous poster hash: aebb7...6f1
Gjest gjest Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Jeg ville snakket med han. Hvor gamle er dere? Er han en godt voksen mann som nå sier han er blitt mer moden? Tror jeg hadde vært skeptisk. Men det har jo selvsagt mye å si hvordan dere hadde det da dere var sammen?
Gjest magica Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 Vi var sammen da vi var 19 og 20. Vi hadde det kjempeflott sammen. Nå er vi 28 og 29.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå