Gå til innhold

er hetro, men drømmer om jentesex


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei.12jeg er en jente...forøvrig ganske ung...jeg anser meg selv som hetro men om natten hender det at jeg drømmer om å ha jentesex...det gjør meg veldig oppphisset og da da får jeg bare lyst til å kose skikkelig med en jente...hva skal jeg gjøre med dette....noen forslag???? 12klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsett og kos deg med drømmene dine, og skulle det en dag oppstå en situasjon der du helt sikkert vet at du har lyst til å prøve dette, så er det jo bare å hoppe i det....

Men det er en liten forskjell på å drømme/fantasere om ting og å virkeliggjøre det... icon_wink.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heidu!

Jente 23 her!

Du er ikke alene om å ha den fantasien skjønner du. Har tenkt på det mye i det siste må jeg si icon_wink.gif

Har lyst til å prøve trekant med to damer også jeg da, men det var det å finne ei! hehe ikke enkelt tror jeg.

Jeg tenner bare ved tanken på å kose med en jente, har såå lyst til å prøve snart!!

Koz fra Mina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er også hetero, men tenner veldig på tanken om å kose med en (eller to) jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur dette er ganske vanleg, eg. Nokre er meir åpne om det, andre føretrekk å behalde fantasiane for seg sjølv.

Mange er redde for at dei er lesbiske - "det må eg da vere, ellers hadde eg ikkje tent på jentesex?", men det treng ein slett ikkje nødvendigvis å vere. Det har nesten blitt så godt som akseptert i dag å vere jente og like jentekos samtidig som ein er 100% hetero. Mennene ligg nok desverre litt etter....

Det kan nok vere vanskelig å finne seg ein jente-partnar, både fordi mange ikkje tør å innrømme at dei har lyst å prøve, og fordi ein aldri heilt veit kor seriøs den andre er, kanskje ho faktisk er lesbisk eller bifil? (Det med seriøsiteten gjeld jo sjølvsagt for hetero sex også, da!)

Det er berre ein ting å gjere, og det er å gripe sjansen dersom den byr seg! Verkelegheita kan vere litt annaleis enn slik ein hadde tenkt seg det i fantasien, men dersom ein kjenner jenta godt, er det jo berre deilig å utforske kvarandre!

Kos dykk jenter, og gled dykk! Carpe diem!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo den fantasien/drømmen tror jeg du vil finne hos ganske mange jenter!

Jeg er hetro.....fullstendig hetro, men jentesex det kunne jeg ha tenkt å prøvd.

Men det er jo å finne den rette...eller en som sitter med de samme tankene som meg.

Vi får se hva tiden vil vise.

Hilsen icon_smile.gif lillemor icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg med ! Er 99% heterofil jeg da!

den ene prosenten er "lesbisk" og den vil komme ut av og til!

Jeg har prøvd det!

Jeg er i et fint og bra forhold til en mann, men tenker på dette , ikke ofte! , men av og til! Er ikke redd for å tro jeg er lesbisk eller noe. Fordi jeg tenner ikke på jenter. Men klisjeèn : "jenter kjenner andre jentes kropp bedre enn gutta" er jo litt sann da !

Jeg var på et party hos en klassevenninne som jeg nesten så vidt kjenner!

Vi er ca 60 i klassen!

Ble mye drikking, og vi diskuterte å ligge sammen. Vi to. Så gjorde vi det!

Jeg var ikke noe særlig full, og husker det ganske godt. Det var ikke bedre enn med menn, men vi brukte dildoer og andre sånne ting....

Min mann sa ingenting negativt om det ! Ettersom jeg er heterofil!! Og det vet han godt!

Han smilte og sa ; kan jeg vere med neste gang det er klasse fest. Sånn at jeg kan se på icon_biggrin.gif " Jeg hadde nok ikke gjort det uten å ha snakket med han, om jeg ikke viste han ville ta det så bra !

Det ble ikke noe titting på han icon_smile.gif

Jeg anbefaler alle kvinner å prøve dette!!

Om du er evt. singel!! så dra på byn og snakk med kvinner!!

YOU ONLY LIVE ONES!!!!

Hilsen en kvinne på 30 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg har også alltid fantasert om jentesex. Har også prøvd det ut, men det gikk ikke så bra. Syns det var litt ekkelt... Så fantasi og virkelighet er faktisk TO vidt forskjellige ting!

Men det skader ikke å prøve.. icon_wink.gif

Mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...