AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Jeg bruker Windows Media Player for å brenne CD. Men nå går det ikke slik det bruker. Jeg kan ikke brenne det på en dataplate, fordi CD-spilleren i bilen støtter ikke dette. Men CD-ene jeg bruker er de samme platene jeg har brukt tidligere til å brenne til samme CD-spiller. Men nå funker det plutselig ikke lenger, siden det blir registert som dataplate. Er det noen instillinger jeg må gjøre på Windows Media Player for å få riktig format, slik at jeg kan spille musikken på CD-spilleren i bilen? Anonymous poster hash: 8518d...111
Gjest Morteno Skrevet 25. juli 2013 #2 Skrevet 25. juli 2013 Du må nok passe på å brenne i musikk format (mp3 er vel mest vanlig). Hvordan du gjør det i WMP aner jeg ikke, jeg har alltid brukt andre programmer da jeg gjorde det (for 10 år siden...) Brukte da NERO eller noe sånt. Bil radioer med AUX inngang er vel ikke så dyre? Slipper du å brenne cder, kan du bruke mobilen og spotify f.eks.
-Jiinxs- Skrevet 25. juli 2013 #3 Skrevet 25. juli 2013 Ikke 100% sikker, men du må velge 'Audio CD' Jeg bare antar at du har brent det ut som data cd/dvd før og antageligvis som mp3?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #4 Skrevet 25. juli 2013 Takker for hjelpen folkens. Satser på at det skal funke nå. Anonymous poster hash: 8518d...111
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå