Gå til innhold

"Kan ikke blande business og pleasure"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan hadde du tolket dette dersom flørten din, helt plutselig, hadde sagt noe slik til deg?

Jeg opplevde dette i går. Alt virket såre vel, og så kom han med den setningen. Vi har ingen jobbrelasjoner, annet enn at... han er artist, jeg betalende publikummer og det er slik vi har møttes. I det siste har han virket mer ivrig på å møte meg utenfor arrangement der han er på jobb... Kan det bety at han helst ser at jeg slutter å dukke opp som publikum slik at vi heller kan utvikle forholdet?

Anonymous poster hash: b6d6d...0ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo litt an på hva slags artist da. Er han stripper? :P

Anonymous poster hash: 6b34f...486
Skrevet

Vel, når du dukker opp på jobb hele tiden, så er det vanskeligere for han å sjekke andre damer også.

Derfor vil han heller møte deg på andre arenaer, slik at han kan tilbes av groopies på jobb.

Eller no sånt.

Hvordan skal vi vite? Hva om at du trekker deg litt tilbake og lar han komme etter deg?

Selv om han er "kjendis" så er det ikke sunt om han har masse prinsessenykker.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Artister er artister...

Ja,og det er nå én ting.Artister lever av publikummet sitt, men de har også et privatliv. Og den siste tiden føler jeg at jeg har vært en mix av de to "verdenene". Hvordan han oppførte seg, og det han sa like før "jeg kan ikke blande business og pleasure" var flørtete. Dessuten har han bedt meg med ut, vi må bare finne en dato først. Det er derfor jeg lurer på om han mener det er uheldig at jeg er publikum dersom det kan bli noe mer..

Anonymous poster hash: 51bf8...391

AnonymBruker
Skrevet

Vel, når du dukker opp på jobb hele tiden, så er det vanskeligere for han å sjekke andre damer også.

Derfor vil han heller møte deg på andre arenaer, slik at han kan tilbes av groopies på jobb.

Eller no sånt.

Hvordan skal vi vite? Hva om at du trekker deg litt tilbake og lar han komme etter deg?

Selv om han er "kjendis" så er det ikke sunt om han har masse prinsessenykker.

Du kan nok ha et poeng der... Jeg føler absolutt ikke noe behov for å møte opp som betalende publikummer nå. Jeg sendte han en melding i natt og spurte om hva han mente, men har ennå ikke fått svar. Han pleier å være treig til å svare, så jeg har ikke gitt opp håpet.. (jeg stirret han dypt inn i øynene i går og spurte hva han mente med det da også. Han stirret tilbake en stund for han ga meg en klem/hang seg over skuldrene mine og sa han var trøtt.. Og så ble han forstyrret av en fan som ville ha autograf.)

Men som du skriver; jeg tenker å holde meg litt unna. Så får vi se hva som skjer..

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan nok ha et poeng der... Jeg føler absolutt ikke noe behov for å møte opp som betalende publikummer nå. Jeg sendte han en melding i natt og spurte om hva han mente, men har ennå ikke fått svar. Han pleier å være treig til å svare, så jeg har ikke gitt opp håpet.. (jeg stirret han dypt inn i øynene i går og spurte hva han mente med det da også. Han stirret tilbake en stund for han ga meg en klem/hang seg over skuldrene mine og sa han var trøtt.. Og så ble han forstyrret av en fan som ville ha autograf.)

Men som du skriver; jeg tenker å holde meg litt unna. Så får vi se hva som skjer..

Folk sier vanligvis ikke ting uten at det er en mening bak ordene.

Det er rart at han ikke bare kunne gi deg svaret med en gang i går, da

Hans unngåelse av å svare, betyr kanskje at han ikke ville si hva han mente med ordene

AnonymBruker
Skrevet

Folk sier vanligvis ikke ting uten at det er en mening bak ordene.

Det er rart at han ikke bare kunne gi deg svaret med en gang i går, da

Hans unngåelse av å svare, betyr kanskje at han ikke ville si hva han mente med ordene

Det er klart han mente noe med det! Eller, innimellom er ikke alt han sier like godt gjennomtenkt (men det så forsåvidt ut som at han ikke ville/klarte å si det...) Er det rart av meg å gå og gruble på den setningen?

Gjest Gjest
Skrevet

Det er klart han mente noe med det! Eller, innimellom er ikke alt han sier like godt gjennomtenkt (men det så forsåvidt ut som at han ikke ville/klarte å si det...) Er det rart av meg å gå og gruble på den setningen?

Jeg synes ikke at det er rart av deg.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan hadde du tolket dette dersom flørten din, helt plutselig, hadde sagt noe slik til deg?

Jeg opplevde dette i går. Alt virket såre vel, og så kom han med den setningen. Vi har ingen jobbrelasjoner, annet enn at... han er artist, jeg betalende publikummer og det er slik vi har møttes. I det siste har han virket mer ivrig på å møte meg utenfor arrangement der han er på jobb... Kan det bety at han helst ser at jeg slutter å dukke opp som publikum slik at vi heller kan utvikle forholdet?

Så du at han flørtet med andre mens han var på jobb mens du var publikum, før du ble kjent med han?

AnonymBruker
Skrevet

Så du at han flørtet med andre mens han var på jobb mens du var publikum, før du ble kjent med han?

Nei, men da hadde han kjæreste. Jeg har dessuten snakket med noen av hans faste publikummere, og de har ikke merket noe flørting fra han. Han er raus med komplimenter, men det er jo forskjell på det og flørting. Vi veksler blant annet sms med varierende innhold..

Gjest Gjest
Skrevet

Det betyr vel at det er ugunstig for han å blande business og pleasure

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, men da hadde han kjæreste. Jeg har dessuten snakket med noen av hans faste publikummere, og de har ikke merket noe flørting fra han. Han er raus med komplimenter, men det er jo forskjell på det og flørting. Vi veksler blant annet sms med varierende innhold..

Var hans kjæreste publikummer mens de var kjærester? Kanskje han har dårlige erfaringer med sjalusi etc om kjæresten(e) er tilstede mens han jobber?

AnonymBruker
Skrevet

Det betyr vel at det er ugunstig for han å blande business og pleasure

Så du tror han mente at han helst ser at jeg forholder meg til ham utenfor "jobbtid"? At det forsåvidt var "positivt" ment med tanke på forholdet mellom meg og han?

Gjest Gjest
Skrevet

Så du tror han mente at han helst ser at jeg forholder meg til ham utenfor "jobbtid"? At det forsåvidt var "positivt" ment med tanke på forholdet mellom meg og han?

Jeg vet ikke.

Men antagelig snakker han av erfaring. Nå vet ikke jeg hvilke erfaringer han har gjort seg.

Jeg håper at han snart gir deg et svar, slik at du slipper å gruble over dette.

Kanskje du kan ta pause fra grublingen, og satse på at du forhåpentligvis får svar fra han neste gang dere snakkes?

Gjest Gjest
Skrevet

"mix business with pleasure:

to combine work with social activities or enjoyment (usually negative) Let's keep this relationship strictly professional. I prefer not to mix business with pleasure."

http://idioms.thefreedictionary.com/mix+business+with+pleasure

AnonymBruker
Skrevet

"mix business with pleasure:

to combine work with social activities or enjoyment (usually negative) Let's keep this relationship strictly professional. I prefer not to mix business with pleasure."

http://idioms.thefreedictionary.com/mix+business+with+pleasure

Jeg blir bare mer og mer forvirret. Det siste han sa før denne setningen som har holdt meg mer eller mindre søvnløs i natt, var nemlig "jeg sovner til bildet ditt hver kveld". HVA VIL HAN? Årh.

(Jeg forventer selvfølgelig ikke at noen her skal kunne svare på hva han vil, men jeg er så fryktelig frustrert og forvirret, og kanskje noen kan hjelpe å "tolke")

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg blir bare mer og mer forvirret. Det siste han sa før denne setningen som har holdt meg mer eller mindre søvnløs i natt, var nemlig "jeg sovner til bildet ditt hver kveld". HVA VIL HAN? Årh.

(Jeg forventer selvfølgelig ikke at noen her skal kunne svare på hva han vil, men jeg er så fryktelig frustrert og forvirret, og kanskje noen kan hjelpe å "tolke")

Vi kjenner han jo ikke, så det blir vanskelig å tolke.

Hvordan er han ellers?

Hvor lenge har du kjent han?

Hva sier andre om han?

Hvor gammel er han?

Snakker han om sine ekser? Omtaler han dem positivt eller negativt?

Hvorfor ble det slutt med hans forrige kjærester?

Har han et godt forhold til sine foreldre og søsken?

Gjest Funky Punk
Skrevet

Ikke overtolk det sånn :)

Kjenner ingen som ønsker at den andre partneren skal være tilstede når man er på jobb...uansett hva slags jobb det er snakk om.

Og om han er artist så kan det sikkert være litt vanskeligere å stole på han, men det er det som følger med. Man må bare stole på at mannen mener det han sier. Om han skulle finne på å være utro etc så er det jo desto lettere å finne ut av det når han er litt kjent da, så det er jo et pluss :)

Gjest Gjest
Skrevet

Det tar tid å bli kjent med mennesker. Noen mennesker er slike at de ikke viser sitt sanne jeg før etter lang tid.

Uttalelsen "jeg sovner til bildet ditt...", kan bety at han er forelsket i deg. Men det kan også bety at han prøver å knytte deg til seg av andre grunner.

Mange kan lære mer om mennesker av boken Sjarmør og tyrann, og dermed lettere kunne avsløre de som spiller skuespill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...