MiniFrue Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Hei! Etter jeg har bodd i utlandet over en periode så klarte jeg å gå ned noen kilo. Det er mere at jeg ikke har gått ned så mye, men blitt slankere. Jeg var på ingen mulig måte stor fra før, men begynte å jogge, trene hard styrke og gå masse turer osv. Har alltid vært svært aktiv, men med litt endring i matveien "reagerte" kroppen. Har fått svært mange kommenterer på at jeg har blitt tynnere, og at jeg ser bra ut. Det som irriterer meg grusomt er at min søster skal komme med så upassende kommentarer. Hun spurte om jeg ville ha godteri, på en onsdag. Jeg sa nei for jeg hadde alt spist. Og da virka det som hun satte meg i et lys om at jeg "ikke spiser" og ikke vil kose meg. Helt sykt irriterende når de selv ikke har viljestyrke til å gjennomføre noe. Hun har selv spurt meg om råd med spising og trening. Tror rett og slett hun er litt misunnelig for det jeg har klart å oppnå.... Selv om det i lengden kan bli sårende og helt forferdelig irriterende når du vet du har jobbet ræva av deg
Gjest Murica Skrevet 25. juli 2013 #2 Skrevet 25. juli 2013 Dama spurte om du ville ha godteri, ikke mer, ikke mindre. Hun er ikke ute etter å ødelegge deg eller ditt opplegg. Hun tenker vel ikke så veldig over det? Har spurt folk om de har lyst på godter, både på en mandag, onsdag og lørdag, uten at jeg hadde onde baktanker. Var mest for å være høflig. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #3 Skrevet 25. juli 2013 Hei! Etter jeg har bodd i utlandet over en periode så klarte jeg å gå ned noen kilo. Det er mere at jeg ikke har gått ned så mye, men blitt slankere. Jeg var på ingen mulig måte stor fra før, men begynte å jogge, trene hard styrke og gå masse turer osv. Har alltid vært svært aktiv, men med litt endring i matveien "reagerte" kroppen. Har fått svært mange kommenterer på at jeg har blitt tynnere, og at jeg ser bra ut. Det som irriterer meg grusomt er at min søster skal komme med så upassende kommentarer. Hun spurte om jeg ville ha godteri, på en onsdag. Jeg sa nei for jeg hadde alt spist. Og da virka det som hun satte meg i et lys om at jeg "ikke spiser" og ikke vil kose meg. Helt sykt irriterende når de selv ikke har viljestyrke til å gjennomføre noe. Hun har selv spurt meg om råd med spising og trening. Tror rett og slett hun er litt misunnelig for det jeg har klart å oppnå.... Selv om det i lengden kan bli sårende og helt forferdelig irriterende når du vet du har jobbet ræva av deg Skjønner hva du mener! Jeg har gått ned nesten 10 kilo siden jul og er drittlei kommentarer som "nei nå har du blitt veldig tynn!" og "du kan da ikke spise SÅ lite" mens de sitter og stapper i seg uten selvbeherskelse i det hele tatt. Jeg er nå helt normalvektig, og har endelig en vekt jeg trives med. Det virker som om noen rett og slett ikke håndterer at noen faktisk greier det som andre bare sitter og drømmer om mens de sitter der i sofaen med chips og smågodt. Anonymous poster hash: b9457...e59
Gjest Heartbeat Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 Skjønner hva du mener! Jeg har gått ned nesten 10 kilo siden jul og er drittlei kommentarer som "nei nå har du blitt veldig tynn!" og "du kan da ikke spise SÅ lite" mens de sitter og stapper i seg uten selvbeherskelse i det hele tatt. Jeg er nå helt normalvektig, og har endelig en vekt jeg trives med. Det virker som om noen rett og slett ikke håndterer at noen faktisk greier det som andre bare sitter og drømmer om mens de sitter der i sofaen med chips og smågodt. Anonymous poster hash: b9457...e59 :O Ehemm..... makan til generalisering..
MilleVanille Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 :O Ehemm..... makan til generalisering.. Hvor har hun generalisert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå