Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, dere (jeg er en av dere) kritiske blogglesere. Hva ønsker dere å lese om?

Normale folk, med normal hverdag? Er det ok å blogge om? Nei, det er uinteressant og ikke noe å sladre om.

Innrøm det, dere (og jeg selvsagt) elsker disse tragiske bloggerne, det gir dere noe å irritere dere over og snakke om.

Så la oss hylla alle toppbloggere. Takk for at dere finnes. Deres gir oss underholdning på et helt annet vis enn dere ønsker. Vi trenger enkle folk som dere, så vi andre kan snakke og glede oss over deres dumskap :)

Anonymous poster hash: b5b61...065

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok, dere (jeg er en av dere) kritiske blogglesere. Hva ønsker dere å lese om?

Normale folk, med normal hverdag? Er det ok å blogge om? Nei, det er uinteressant og ikke noe å sladre om.

Innrøm det, dere (og jeg selvsagt) elsker disse tragiske bloggerne, det gir dere noe å irritere dere over og snakke om.

Så la oss hylla alle toppbloggere. Takk for at dere finnes. Deres gir oss underholdning på et helt annet vis enn dere ønsker. Vi trenger enkle folk som dere, så vi andre kan snakke og glede oss over deres dumskap :)

Anonymous poster hash: b5b61...065

Jeg liker å lese om hverdagsfilosofi og medmenneskelige tanker, teknologi og politikk. Ikke glansbildeliv, forbruk og virtuelle fasader. Det går 13 på dusinet av disse topp-bloggerne, de skriver om det samme og mener de er unike og ekte, samtidig så gjemmer de seg bak en fasade av merkeklær og annonser for skjønnhetsprodukter.

Anonymous poster hash: 8f3ea...6bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En takk til norske toppbloggere som bare blir tynnere og tynnere. for bloggere i størrelse xs f.eks går bare nedover. heia de med kurver og litt pupper, tattoveringer og fine nettbutikker med moteklær. for dem går ting oppover. :)

Anonymous poster hash: e27e6...449

Skrevet (endret)

Jeg mener at når man skriver en blogg, så skal det faktisk handle om noe som setter tankene/ettertankene i gang. Jeg har forsøkt dette på min egen nettside, men det viser seg at de litt lettere temaer gir mange flere besøk enn de litt mer vanskelige temaer. Det er eksempelvis utrolig mange treff på hvordan man lager kanotralle enn innlegg av typen: "Kan vi klare oss med færre ambisjoner? - Likestilling, kvinnekamp og røde skrutrekkere!?"

Etter å ha oppdaget dette fenomenet (takket være Google Analytics), så har jeg begynt å blande både prosjekter, mat, lettere blogginnlegg med de mer seriøse innleggene slik at kanskje noen får noen andre tanker og ideer ;-)

Endret av SmuleSkogen
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å lese om tegning og matlaging eller bloggene til profesjonelle makeupartister.

De norske rosabloggerne finnes ikke interessante.

Anonymous poster hash: c3042...bda
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at når man skriver en blogg, så skal det faktisk handle om noe som setter tankene/ettertankene i gang. Jeg har forsøkt dette på min egen nettside, men det viser seg at de litt lettere temaer gir mange flere besøk enn de litt mer vanskelige temaer. Det er eksempelvis utrolig mange treff på hvordan man lager kanotralle enn innlegg av typen: "Kan vi klare oss med færre ambisjoner? - Likestilling, kvinnekamp og røde skrutrekkere!?"

Etter å ha oppdaget dette fenomenet (takket være Google Analytics), så har jeg begynt å blande både prosjekter, mat, lettere blogginnlegg med de mer seriøse innleggene slik at kanskje noen får noen andre tanker og ideer ;-)

Jeg hadde garantert kommet til å lese om hvordan man lager en kanotralle, men ikke 99 forskjellige måter å lage lavkalorivafler med lavkalorisyltetøy.

Anonymous poster hash: 8f3ea...6bd

Skrevet

Det er opp til hver enkelt hva de vil skrive om på bloggen sin. Så er det opp til andre om de vil lese den.

Skrevet

Dei gangene jeg blogger skriver jeg om det som jeg ønsker å lese om. Min oppfatning er at rosabloggerene skriver om det som er "inn". Vist moter eller hva som er inn endrer seg så endrer de hva dem skriver om.

http://khaveland.com/mikke-mus-blir-en-speed-dealer/

Skrevet

Haha, jeg er enig. Leser svært få blogger, men visse blogger må jeg innom en gang i blant for å le litt :) Sjelden jeg irriterer meg over de, jeg finner det heller svært humoristisk å se hvor korttenkte og selvopptatte de fleste er :fnise:

Guilty pleasure.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...