AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Del Skrevet 25. juli 2013 Jeg sitter litt på Skype o.l, og der har jeg kontakter som jeg snakker litt med, har også noen jeg ikke kjenner så godt, men som jeg liker å snakke med, feks noen gutter som jeg er litt interessert i. Jeg er veldig dårlig på å ta kontakt med de, vet liksom ikke hvordan jeg skal starte samtalen. Kan ikke bare si hei hva skjer hver gang, så er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan starte en samtale uten å legge for mye i det. Bare vi først er i gang med en samtale går det greit, men jeg er så dårlig på å ta kontakt, og de kan jo ikke være den som tar kontakt hver eneste gang. Dette gjelder for så vidt også venner jeg kjenner godt, er dårlig på å starte en samtale der og, selv om jeg der har mer ting å snakke om. Så noen som har gode tips på hva jeg kan starte samtalen med? Anonymous poster hash: f806c...32f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 25. juli 2013 #2 Del Skrevet 25. juli 2013 Jeg har ikke tatt kontakt med folk på sånn sjenert måte på veldig lenge, men jeg bruker mye Skype, både gruppesamtaler og andre og det konstant gående sammen med bl.a. Steam og diverse. Samtaler jeg starter, startes oftest rett på sak. Feks... Vet du hva jeg gjorde i dag? Jeg kjeder meg! Ok, den filmen du anbefalte var ikke helt i min smak. [Link til morsomt videoklipp] Har du lagt planer for siste helga i August? Har du tips til noe ny musikk? Jeg må oppdatere USB-sticken til bilen nå.. Møkkadag. Jeg klarte å sette meg på solbrillene mine! Woho! Jeg har fått skille på rompa! Skiller sola i Göteborg i dag? ...Det er med andre ord svært sjelden at jeg starter en samtale med "Hei" og venter på svar. "Står til?" og venter på svar osv. Jeg kjører rett på sak, fremmed, perifær venn eller god venn... Har egentlig gjort det sånn helt siden IRC-dagene, som et mot-trend til "Hei asl?"-gjengen. Start samtalen med det du ønsker å snakke om, er mitt tips. Har du lyst til å invitere en av dem på kino? Så nevn at du nettopp så trailer til den og den filmen, og spørs om han tror den er bra, eller om han har sett den. F.eks... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå