Gå til innhold

Hjelp meg å style kjolen min? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært flink til å bruke kjoler spesielt ikke til hverdags og det har jeg tenkt til å gjøre noe med siden jeg synes det ser så fint ut på andre! Har nå kjøpt meg noen kjempefine kjoler, men siden det er uvant å gå med det til hverdags trenger jeg litt hjelp til å style en kjole. Kjøpte denne i beige og synes den sitter veldig fint på meg. (http://shop.mango.com/NO/p0/mango/clothing/dresses/day/linen-cotton-blend-dress/?id=83439159_27&n=1&s=prendas.vestidosprendas&ie=0&m=&ts=1374708114842) Nå i sommer bruker jeg bare å style den ca slik som modellen med et par sandaler, en liten veske og kanskje et armbånd. Men sliter med å finne noe jeg kan ha over den!

Har prøvd å ha blazer til, men da synes kragen på kjolen under blazeren, føler det ser rart ut? Når det gjelder cardigan, rund hals eller v-hals? Og hvilke farger?? Føler antrekket blir så kjedelig med en grå cardican til og vet ikke om svart blir for mørkt siden kjolen er såpass lys. Aner ikke hvilke andre farger som kan passe til. Hadde mest lyst til å kjøpe den i marineblå, men det var så klart utsolgt så jeg tenkte at jeg kunne prøve en lysere farge. I tillegg har jeg kjøpt ganske mange svarte kjoler siden jeg synes de er enklest å style :laugh:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes en hvit dressjakke hadde vært fint nå på sommeren! :) (Om det er den litt "søte" looken du er ute etter)

Skal du være litt vær dagligdags hadde det passa med en dongerijakke vil jeg tro. Kjempe fin kjole forresten! Fikk litt lyst på den selv nå. :fnise:

Anonymous poster hash: 609ff...6b6
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hva med en kort cardigan i bomull?

Det bruker jeg selv over kjoler på sommeren.

Blazer kan fort bli litt varmt synes jeg.

Skrevet

Hva med en lys bolero?

• Liker 1
Skrevet

Hva med en lys bolero?

Det tror jeg kunne blitt fint ja.

Fin kjole!!

Skrevet

Jeg synes en hvit dressjakke hadde vært fint nå på sommeren! :) (Om det er den litt "søte" looken du er ute etter)

Skal du være litt vær dagligdags hadde det passa med en dongerijakke vil jeg tro. Kjempe fin kjole forresten! Fikk litt lyst på den selv nå. :fnise:

Anonymous poster hash: 609ff...6b6

Har brukt dongerijakke til et par ganger. Fant også en lys, lys rosa blazer i skapet som passet bra til. Men føler meg veldig overdressed med blazer og kjole til hverdags, sikkert mest fordi jeg ikke bruker å gå i kjole noe særlig :) Takk for tips, forresten!

AnonymBruker
Skrevet

Men nå om sommeren så blir ikke kjole overdressed! Da blir det jo akkurat som skjørt. :) Passelig når det er så varmt.

Du kan jo kanskje ha en grå cardigan utenpå.

Anonymous poster hash: 2e165...149
Skrevet

Hva med en kort cardigan i bomull?

Det bruker jeg selv over kjoler på sommeren.

Blazer kan fort bli litt varmt synes jeg.

Fant faktisk en slik cardigan i skapet, men den var grå. Føler grå og beige sammen kan bli litt kjedelig, spesielt nå på sommeren. Tror jeg må investere i noen cardigans i litt freshere farge, de fleste jeg har er i svart, grå eller hvit. :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...