Gå til innhold

Vil be han ut, men tror ikke jeg tør

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har pratet med en gutt på facebook i litt over tre uker nå. Jeg liker han og er interessert i å bli bedre kjent med han. Jeg vet ikke om han føler på samme måte, vi prates litt hver dag. Noen ganger mye, andre ganger ikke og samtalene går begge veier. Jeg vil gjerne spørre om han blir med på kaffe en dag eller noe liknende. Men jeg er sjenert og vet ikke helt om jeg tør. Hvis jeg spør han om det så er det liksom så tydelig hva jeg vil og jeg er litt redd for at hvis han sier ja og vi møtes. At vi det kommer til å være kleint, at vi ikke kommer til å ha noe å snakke om. Ååååååhhhh, vet ikke hva jeg skal gjøre!

Jente 21

Anonymous poster hash: 8a4c4...658
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kast deg ut i det! En kaffedate er jo nokså "uskyldig". Så merker du raskt om kjemien er der. Den som intet våger og så videre... :biggrin:

Skrevet

Enig med Teta.

Du kan jo prøve å hinte til at han skal be deg ut, om det gjør det noe lettere :)

• Liker 2
Skrevet

Go for it!

Du kan jo begynne med å spørre om han har noen planer for i morgen fks, om han sier nei, er han jo ikke helt uinteressert :) Da kan du spørre om dere skal ta en kaffe :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Go for it!

Du kan jo begynne med å spørre om han har noen planer for i morgen fks, om han sier nei, er han jo ikke helt uinteressert :) Da kan du spørre om dere skal ta en kaffe :)

Om han ikke har lagt planer for morgendagen (og dermed sier nei) så er han ikke helt uinteressert?

Anonymous poster hash: ece77...0ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må jo ikke si det er en date, men bare en kaffe:)

Anonymous poster hash: 57906...fb4
Skrevet

Om han ikke har lagt planer for morgendagen (og dermed sier nei) så er han ikke helt uinteressert?

Anonymous poster hash: ece77...0ac

Det jeg mener er at hvis man overhode ikke er interessert, er det mange som svarer at de har planer, selv om de ikke har det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å kok det inn i en samtale, f.eks du gleder deg til film x som kommer på kino om en uke, om han sier han liker filmen og dere begynner å snakke om filmen så kommer kanskje muligheten for å spørre han om han vil være med eller han spør deg.

Om du synes det er lettere enn å spørre direkte da.

Anonymous poster hash: 59f1c...282
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde samme problem sist uke.

Jeg fikk surra det inn i en samtale sånn at det ble sånn: "Du får si ifra om du vil finne på noe en dag da. :)"

Så svarte han: hehe, den er grei. ;)

Så da er det bare for meg å vente.

Anonymous poster hash: d990a...277
  • Liker 2
Skrevet

Hva med å foreslå et par øl? :) Da blir det ikke like "skummelt" og kleint. Og da har dere brutt isen til neste møte (om det blir ;) )

Skrevet

"Har du lyst å finne på noe sammen?"

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det trenger ofte ikke å være verre nei.

Anonymous poster hash: a0fc4...428

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Ja, pule"

Anonymous poster hash: 183c9...917

• Liker 2
Skrevet

"Ja, pule"

Anonymous poster hash: 183c9...917

"Nei, sex hører til ekteskap"

Gjest småhjerte
Skrevet

Du kan jo bare spørre han "med på å treffes en dag?". Da virker det gjerne ikke så veldig planlagt fra din side. Så kan du heller spørre om kafé når du får svar om han vil.

Skrevet

Ta en kaffe!! Gjør det gjør det ! :D

Skrevet

Gjør det! Hva har du å tape egentlig?

Skrevet

Forventer å få referat om hvordan dette går :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kvinnet meg opp og spurte om han ville treffes en dag og han svarte "kanskje det :)". Så spurte "er du ledig til uken?" Så sa han nei. Jeg følte at å spørre om noe i neste uke der igjen allerde nå var litt for pågående og jeg tok det egentlig som at han ikke var interessert. Tolket jeg det feil eller?

Jente 21

Anonymous poster hash: 8a4c4...658
Skrevet

Hvordan begynte dere å snakke på facebook? Er han en helt random?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...