Gå til innhold

savner bestevenninna mi :-(

Anbefalte innlegg

Gjest Belle âme
Skrevet

Ok eg ska gjer ein lang historie kort. Eg e 14 år og har ei eks bestevenninne på 14. Vi blei bestiser i midten 7. Klasse og eg bare digga henne. Ho va ikkje redd for å drite seg ut og blei med på alt liksom, ikkje redd for noken ting. Men så skjedde d noke og vi mista kontakt. Ho blei ilag med ei anna jente i klassa og dei røyke, snuse, drikke, har sex osv... Ho e blitt oppmerksomhetssjuk og e blitt ein sminkedukke. Ho baksnakka alle til alle omtrent. Sagt løgner om meg til to av mine bedre venner men dei trudde ikkje på d da...

Ka bør eg gjere? Savner ho sånn men viss eg e mef ho blir eg bare baksnakka etterpå liksom. :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun bare baksnakker deg etter at hun har vært sammen med deg, så må du nok dessverre bare gi henne opp - ihvertfall til hun skjerper seg

• Liker 2
Skrevet

Ok eg ska gjer ein lang historie kort. Eg e 14 år og har ei eks bestevenninne på 14. Vi blei bestiser i midten 7. Klasse og eg bare digga henne. Ho va ikkje redd for å drite seg ut og blei med på alt liksom, ikkje redd for noken ting. Men så skjedde d noke og vi mista kontakt. Ho blei ilag med ei anna jente i klassa og dei røyke, snuse, drikke, har sex osv... Ho e blitt oppmerksomhetssjuk og e blitt ein sminkedukke. Ho baksnakka alle til alle omtrent. Sagt løgner om meg til to av mine bedre venner men dei trudde ikkje på d da...

Ka bør eg gjere? Savner ho sånn men viss eg e mef ho blir eg bare baksnakka etterpå liksom. :-(

:klem:

• Liker 1
Skrevet

Hvis hun oppfører seg slik du beskriver er hun ikke verdt det. Hun er på ingen måte noen god venninne når hun driver å baksnakker deg og finner opp løgner om deg. :nei:

Skrevet

Det du bør gjøre er å konsentrere seg om andre venninner som oppfører seg bra.

Når man er ung så kan det å ha en dårlig omgangskrets ødelegge veldig mye. Derfor er det altså veldig viktig å sile bort de som ikke klarer å oppføre seg og beholde de som oppfører seg bra.

Gjest Ghostwhisperer
Skrevet

Kom deg så langt vekk fra henne som mulig! Vil hun ødelegge sin ungdomstid er det hennes valg, ikke la henne ta deg med i dragsuget.
En slik "ond" sirkel er vanskelig å komme ut av, det vet jeg av erfaring. Var selv i samme situasjon i min ungdom og dessverre var jeg for naiv til å gå.
Havna fort i feil miljø og veien ut fra noe slik er lang og hard.

Trist hun har blitt som hun har blitt, men tro meg, du har det bedre med venner som liker deg som du er og som ikke baksnakker deg ved første anledning de får.
Vær heller den tøffe som våger å stå på egne bein, som ikke har behov for å "vise seg frem" slik som denne "venninna" tydligvis har.

Du er ung og nye mer interessante venner vil dukke opp skal du se, i lengden er det du som tjener på det :)

• Liker 2
Gjest Belle âme
Skrevet

Hehe TS her, skjønte dåkke sikkert.

Vel ja, eg ekje med ho da ho e så lygete(?) fake og alt d der, kommer heller ikkje til å være med ho men eg har eit håp om at ho blir som ho va før, men d kommer vel ikkje til å sje/skje? Heldigvis har eg mange andre venner som heller ikkje like fake -heten hennes :-)

Gjest Belle âme
Skrevet

Hehe TS her, skjønte dåkke sikkert.

Vel ja, eg ekje med ho da ho e så lygete(?) fake og alt d der, kommer heller ikkje til å være med ho men eg har eit håp om at ho blir som ho va før, men d kommer vel ikkje til å sje/skje? Heldigvis har eg mange andre venner som heller ikkje like fake -heten hennes :-)

AnonymBruker
Skrevet

Hva er galt med å ha sex? Det andre hørtes ikke noe koselig ut, og jeg synes du bør holde deg unna henne. Men sex?! Voks opp, du begynner å bli stor nå.

Anonymous poster hash: c2f90...d66
Skrevet

Hva er galt med å ha sex? Det andre hørtes ikke noe koselig ut, og jeg synes du bør holde deg unna henne. Men sex?! Voks opp, du begynner å bli stor nå.

De er 14 år. Om TS ikke er klar så burde hun vente, ikke "tvinges" til å vokse opp raskere enn hun er klar for. Skjerpings!!!

Selv om du mener at 14-åringer er klare for sex betyr det ikke at de er det, og heller ikke er klare for å omgås med de som røyker, drikker og har sex.

Uff.

• Liker 5
Gjest Belle âme
Skrevet

Hva er galt med å ha sex? Det andre hørtes ikke noe koselig ut, og jeg synes du bør holde deg unna henne. Men sex?! Voks opp, du begynner å bli stor nå. Anonymous poster hash: c2f90...d66

Eg vokse opp? Eg syns d e så jævla rart at hun har sex med gutter hun har kjent i 2 veker når ho rødmer og fniser når læreren snakker om ramponere og kondomer liksom... men d har ingenting med dette å gjere

Gjest Belle âme
Skrevet

Eg vokse opp? Eg syns d e så jævla rart at hun har sex med gutter hun har kjent i 2 veker når ho rødmer og fniser når læreren snakker om ramponere og kondomer liksom... men d har ingenting med dette å gjere

*tamponger

Skrevet (endret)

De er 14 år. Om TS ikke er klar så burde hun vente, ikke "tvinges" til å vokse opp raskere enn hun er klar for. Skjerpings!!!

Selv om du mener at 14-åringer er klare for sex betyr det ikke at de er det, og heller ikke er klare for å omgås med de som røyker, drikker og har sex.

Uff.

Enig. Spesielt drikking og sex ødelegger ryktet og livsstilen til altfor mange.

Er ikke lett å bli kvitt dette senere i livet.

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Skrevet

I all verden!!! Nei, ikke hør på dette! Alt for tidlig kjære deg! :hug: Vent med det! Du skal leke, lære deg nye hårfrisyrer, fnise og le, kose deg på skolen og med de gode vennene dine :D :blomst: Jente, 27.

Skrevet

Hold deg langt unna den der tidligere bestevenninna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...