Gå til innhold

Er han lei av meg nå? Hva gjør jeg..? Liker han så fryktelig godt..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har skrevet litt med han i et par uker nå, han har vært ivrig og har tatt kontakt selv og spurt masse, og han har vært ganske rask å svare...

Nå har det vært stille i to dager.

Sendte en melding/bilde og han svarte med et annet bilde med noe tekst på. Virket fortsatt som han var ivrig på å prate. Så spurte jeg om noe ang bildet. Ingen svar. Han har sett meldingen men svarte ikke. Ikke før jeg sa noe dagen før, da svarte han bare "forresten, ja det er min.", fordi jeg spurte om det var hans bil det var bilde av.

Og etter det har han ikke gitt et pip.

Jeg skrev noe for to dager siden, skulle se hvor entusiastisk han var. Og han svarte og var hyggelig, men avsluttet hele samtalen ganske fort uten noen oppfølgingsspørsmål...

Så har jeg ikke hørt noe siden.

Det gikk fra natt til dag på noen timer. Skjønner ikke noe jeg.

Liker han så godt!

Skal jeg være litt "cool" nå og la han være noen dager til?

Eller bør jeg ta kontakt og kanskje spørre hvordan det går med han..?

Jeg ser han er pålogget face nå og han har kommentert et bilde av en kompis, så aktiv på face er han så om han hadde hatt lyst nok hadde han vel gitt en lyd fra seg..?

Anonymous poster hash: 8bbdf...e52

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sitt på gjerde, ikke kontakt han. Det er i så fall det dummeste du gjør. Hvis han synes det har blitt litt mye, synes han det blir enda verre om du fortsetter å dra i han. Hvis du derimot ignorerer han, er i alle fall sjangsen størst for at han får litt kuft og kanskje kommer tilbake. Og hvis han gjør det, venter du litt med å svare han.

Og kommer han ikke, så kommer han ikke. Det får du ikke gjort noe med.

Anonymous poster hash: 12e43...273
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Sitt på gjerde, ikke kontakt han. Det er i så fall det dummeste du gjør. Hvis han synes det har blitt litt mye, synes han det blir enda verre om du fortsetter å dra i han. Hvis du derimot ignorerer han, er i alle fall sjangsen størst for at han får litt kuft og kanskje kommer tilbake. Og hvis han gjør det, venter du litt med å svare han.

Og kommer han ikke, så kommer han ikke. Det får du ikke gjort noe med.

Anonymous poster hash: 12e43...273

Men om jeg skal sitte på gjerdet og late som at jeg er tilsynelatende uinteressert Åæså blir jo dette plutselig et spill.

Leke uoppnåelig for å vinne oppmerksomheten hans..er liksom ikke helt den måten jeg vil opptre. Men om det er eneste utvei så.

Hadde jo håpet at han skulle like meg fortsatt. Skjønner ikke helt hvorfor han har kjølnet. Han skrev jo ganske mye og ofte i forrige uke og uka før der igjen.

Lot meg tro at han likte meg iallefall. Om det var oppriktig er jo en annen sak. Men han virket så normal, og snill, omtenksom, hadde et godt hjerte. Og dette falt jeg selvfølgelig for..dumme meg..

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han bare trenger at du trekker deg litt unna. Det er ikke noe spill det.

Anonymous poster hash: e69c1...f48
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han bare trenger at du trekker deg litt unna. Det er ikke noe spill det.

Anonymous poster hash: e69c1...f48

Håper du har rett.

Jeg skal prøve så godt jeg kan å la være å tenke på han. Leve mitt liv, og la han leve sitt.

Kanskje han oppdager at han savner kontakt? Eller så gjør han det ikke, og vi ses aldri igjen.

Kanskje han har funnet en annen han liker bedre og som bor nærmere.

Kankje han er opptatt.

Kanskje ditt, kanskje datt.

Nå tenker jeg mye.

Men de følelsene han vekker i meg. De ER mye. Så mye mer enn jeg har kjent noen gang.

Han har virkelig alt.

Men ikke meg :-/

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han bare er pisslei av avstanden og gidder ikke å sitte inne dag ut og dag inn?

Det er tross alt SOMMER.

Anonymous poster hash: d27ca...b7a

• Liker 1
Skrevet

Men om jeg skal sitte på gjerdet og late som at jeg er tilsynelatende uinteressert Åæså blir jo dette plutselig et spill.

Leke uoppnåelig for å vinne oppmerksomheten hans..er liksom ikke helt den måten jeg vil opptre. Men om det er eneste utvei så.

Hadde jo håpet at han skulle like meg fortsatt. Skjønner ikke helt hvorfor han har kjølnet. Han skrev jo ganske mye og ofte i forrige uke og uka før der igjen.

Lot meg tro at han likte meg iallefall. Om det var oppriktig er jo en annen sak. Men han virket så normal, og snill, omtenksom, hadde et godt hjerte. Og dette falt jeg selvfølgelig for..dumme meg..

Ts

Du gjør som du vil. Spill eller ikke, det er et godt råd.

AnonymBruker
Skrevet

Du gjør som du vil. Spill eller ikke, det er et godt råd.

Men, hvor lenge skal jeg vente nå da?

Har ikke hørt noe fra han på snart en uke. Har så fryktelig lyst til å sende en melding til han.....men om det bare ødelegger så:/

Hvofor føler jegg det slik? Jeg er jo helt besatt! Tenker på han konstant og det hjelper ikke å finne på masse ting for jeg tenker på han likevel. Og sjekker telefonen for meldinger selv om jeg vet ar han har sluttet å skrive med meg.

Kan det være at han fant ut at avstanden ikke var verdt det?.... vi hadde god kontakt i begynnelsen selv om han visste at jeg bodde veldig langt unna. Eller så har han kanskje funnet en annen som er mer interessant og som bor litt nærmere. . :-/

AnonymBruker
Skrevet

Ta et hint, han er ikke keen lenger. Drit i han :)

Anonymous poster hash: aaadc...306
AnonymBruker
Skrevet

Ta et hint, han er ikke keen lenger. Drit i han :)

Anonymous poster hash: aaadc...306

Det er ikke sikkert! Kanskje han er like usikker som deg TS? Hva om han tenker det samme? Send en melding, du! Virker han avvisende, svarer ikke e.a, så vet du det i hvert fall sikkert. Lykke til! :)

Anonymous poster hash: af9de...be4

AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Det er jo noen her som aldri gir seg heller da. Desperat eller bare psycho, mon tro..?

TS, hvem vet hva ham tenker. Det eneste som er sikkert, er at du tenker på ham hele tiden.
Og siden du gjør det, synes jeg du burde ta det til mot å kontakte ham, slik at du kanskje kan få et lite innblikk i hvordan han tenker og/eller føler om ting.

Du fortjener såpass. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Det er jo noen her som aldri gir seg heller da. Desperat eller bare psycho, mon tro..?

TS, hvem vet hva ham tenker. Det eneste som er sikkert, er at du tenker på ham hele tiden.

Og siden du gjør det, synes jeg du burde ta det til mot å kontakte ham, slik at du kanskje kan få et lite innblikk i hvordan han tenker og/eller føler om ting.

Du fortjener såpass. :)

Hehe ja er jo nettop det jeg er redd for. Å virke desp...har vært vitne til desperate og altfor innpåslitne menn før og vil for all del ikke ende opp i samme "bås" som dem! Vil ikke at han skal synes jeg er et irriterende moment og samtidig brenne alle broer for fremtiden:)

Men ja det er jo en mulighet at han tenker det samme som meg og er like usikker.

Men sist gang vi pratet sammen så var det jeg som sa det siste ordet og han virket bare hyggelig men han spurte ikke spesielt mye om ting. Og antennene mine er ganske velfungerende så jeg fikk jo litt følelsen av at han ikke hadde spesielt lyst til å snakke så mye.

Jeg tenker sånn at hadde han hatt lyst til å prate så hadde han kanskje tatt neste skritt, siden jeg tok det forrige? Vi har på en måte tatt dette initiativet hver vår gang så jeg sitter jo litt og venter da.

Men du kan jo ha rett. Jeg kan ta kontakt nå og da har jeg tatt kontakt to ganger på rd og om han virker like avvisende da så er det vel bare å ta hintet en gang for alle..desverre:/

Er bare så dumt om det ender sånn! For det jeg føler nå er at jeg virkelig ikke ser for meg at det finnes et like bra menneske der ute som jeg i tillegg er SÅ inn i gampen tiltrukket av!

Han er snill, hyggelig, ser det beste i folk, dømmer ingen, omgjengelig, virker pålitelig og ikke minst ser han ut som en million dollar.. han har garantert en haug av jenter som er interessert i å bli kjent med han så jeg har egentlig veldig lite å stille opp med når jeg bor så mange mil unna!

Skal, skal ikke, skal, skal ikke.....det o store spørsmålet er jammen meg ikke lett når så mye står på spill!! :-/

Ts.

Skrevet

Han er nok ikke interessert lenger dessverre. Det var hans tur til å ta kontakt, og han har hatt en uke på seg. Bare å komme seg videre, det finnes flere bra menn der ute :)

AnonymBruker
Skrevet

Hehe ja er jo nettop det jeg er redd for. Å virke desp...har vært vitne til desperate og altfor innpåslitne menn før og vil for all del ikke ende opp i samme "bås" som dem! Vil ikke at han skal synes jeg er et irriterende moment og samtidig brenne alle broer for fremtiden:)

Men ja det er jo en mulighet at han tenker det samme som meg og er like usikker.

Men sist gang vi pratet sammen så var det jeg som sa det siste ordet og han virket bare hyggelig men han spurte ikke spesielt mye om ting. Og antennene mine er ganske velfungerende så jeg fikk jo litt følelsen av at han ikke hadde spesielt lyst til å snakke så mye.

Jeg tenker sånn at hadde han hatt lyst til å prate så hadde han kanskje tatt neste skritt, siden jeg tok det forrige? Vi har på en måte tatt dette initiativet hver vår gang så jeg sitter jo litt og venter da.

Men du kan jo ha rett. Jeg kan ta kontakt nå og da har jeg tatt kontakt to ganger på rd og om han virker like avvisende da så er det vel bare å ta hintet en gang for alle..desverre:/

Er bare så dumt om det ender sånn! For det jeg føler nå er at jeg virkelig ikke ser for meg at det finnes et like bra menneske der ute som jeg i tillegg er SÅ inn i gampen tiltrukket av!

Han er snill, hyggelig, ser det beste i folk, dømmer ingen, omgjengelig, virker pålitelig og ikke minst ser han ut som en million dollar.. han har garantert en haug av jenter som er interessert i å bli kjent med han så jeg har egentlig veldig lite å stille opp med når jeg bor så mange mil unna!

Skal, skal ikke, skal, skal ikke.....det o store spørsmålet er jammen meg ikke lett når så mye står på spill!! :-/

Ts.

Neida, det er jo ingenting på spill gitt. Du har jo ikke kontakt med ham virker det som.

Eller du har vel kanskje det noen ganger, selv om det kanskje ikke er helt slik du gjerne ville ha hatt det. Hvor disse dype behovene dine kommer fra er det jo ingen som vet, men kanskje du burde sjekke litt opp i det? Kanskje tenner på menn generelt, men finner denne mannen svært attraktiv, så derfor ligger du deg langflat etter ham? Bare en teori.

Broer brennes ikke før man brenner dem selv forøvrig. Lykke til. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Neida, det er jo ingenting på spill gitt. Du har jo ikke kontakt med ham virker det som.Eller du har vel kanskje det noen ganger, selv om det kanskje ikke er helt slik du gjerne ville ha hatt det. Hvor disse dype behovene dine kommer fra er det jo ingen som vet, men kanskje du burde sjekke litt opp i det? Kanskje tenner på menn generelt, men finner denne mannen svært attraktiv, så derfor ligger du deg langflat etter ham? Bare en teori.Broer brennes ikke før man brenner dem selv forøvrig. Lykke til. ;)Anonymous poster hash: d27ca...b7a

Han er ikke bare attraktiv utseendemessig men hele han er så bra!

Greide å rote meg vekk med en annen nå i helga, men greide liksom ikke få tankene vekk fra denne mannen som er så fantastisk.

Så jeg dro hjem med halen mellom beina, i håp om at han skulle kontakte meg snart igjen..

Mn det har han altså ikke gjort..

At det skal være så vanskelig å takle avvisninger da!...

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke bare attraktiv utseendemessig men hele han er så bra!

Greide å rote meg vekk med en annen nå i helga, men greide liksom ikke få tankene vekk fra denne mannen som er så fantastisk.

Så jeg dro hjem med halen mellom beina, i håp om at han skulle kontakte meg snart igjen..

Mn det har han altså ikke gjort..

At det skal være så vanskelig å takle avvisninger da!...

Ts

Lær deg å håndtere avvisninger da. Det finnes teknikker for dette. Og psykologer.

Bruk alle hjelpemidlene du har.

AnonymBruker
Skrevet

Lær deg å håndtere avvisninger da. Det finnes teknikker for dette. Og psykologer.

Bruk alle hjelpemidlene du har.

Psykologer og teknikker?

Dette kunne vært unngått hvis fyren hadde hatt et par baller og sagt fra til henne. Altfor mange som ikke er i stand til å si fra, og dermed lar dama gå rundt i uvisshet. Det er det verste man kan gjøre.

Anonymous poster hash: a5cba...2fe

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Psykologer og teknikker?

Dette kunne vært unngått hvis fyren hadde hatt et par baller og sagt fra til henne. Altfor mange som ikke er i stand til å si fra, og dermed lar dama gå rundt i uvisshet. Det er det verste man kan gjøre.

Hva er det som skal sies, som en ikke allerede har fått hørt?

Hva er det som er så usikkert? Hvorfor tviler du?

Det handler ikke om å ha baller eller ei, men det kan jo være han bare venter på at du skal ta kontakt med ham. Slik jeg husker det, var det kanskje han som prøvde å oppnå kontakt (uten hell) sist ?

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som skal sies, som en ikke allerede har fått hørt?

Hva er det som er så usikkert? Hvorfor tviler du?

Det handler ikke om å ha baller eller ei, men det kan jo være han bare venter på at du skal ta kontakt med ham. Slik jeg husker det, var det kanskje han som prøvde å oppnå kontakt (uten hell) sist ?

Håper virkelig ikke at han venter på at jeg skal ta kontakt...

Jeg er en mannlig bruker som kun har svart i tråden.

Poenget mitt er at jenta hadde sluppet å gå gjennom det hun gjør nå hvis han hadde snakket med henne og sagt fra at han ikke lenger er interessert. Han har hatt en uke på seg, de fleste har ikke dårligere tid enn at de rekker å snakke med den de har interesse av i løpet av den tiden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde trukket meg bort. Om man er interessert viser man det, og helst ikke på denne måten.

Det kan ha sine forklaringer and all that, men med mindre dere to er unntakene; he`s just not that into you.

Anonymous poster hash: e3ef0...9d1
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...