Gå til innhold

Bursdagsgave til en jeg nesten er sammen med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har holdt på med en fyr en stund, er vel så og si nesten sammen. Han har bursdag neste uke og jeg vurderer å kjøpe han en gave eller liten oppmerksomhet. Skal ikke koste all verden da jeg er ganske fattig, men bare for å vise at jeg bryr meg. Noen som har noe forslag til hva jeg kan kjøpe? Tenker å skrive et lite kort i tillegg. Han er i midten av 20 årene. Tenker rundt 200-300 kr.

Hva ville du kjøpt? Han har ingen spesielle interesser som jeg vet om, ihvertfall ikke noe jeg kan kjøpe.

Anonymous poster hash: 83112...d97
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke ta han med ut å spise da? Etterpå kan dere reise på kino eller bowling.

Om du ikke har så mye penger så kan du jo lage mat til han hjemme, så dessert på slutten :P

Anonymous poster hash: b0c00...749
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke ta han med ut å spise da? Etterpå kan dere reise på kino eller bowling.

Om du ikke har så mye penger så kan du jo lage mat til han hjemme, så dessert på slutten :P

Ikke dumt! Vurderer å kjøpe jordbær og champagne, for å vente i senga når han kommer hjem :P Hehe. Men vil egentlig gi han en fysisk gave, om ting virkelig utvikler seg som er hyggelig å ha.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen flere forslag :) ?

Gjest Tirkes
Skrevet

2-300 kroner, ingen interesser som du vet om og midt i tjueåra.

...han må ha noen interesser som du vet om, om dere nesten er sammen? Filmer han liker, musikk han liker? Leser han bøker noensinne, leser han på engelsk eller norsk og hvilken sjanger? Drikker han alkohol? Bruker han smykker?

Er umulig å råde deg til noen ting uten å vite noe mer. Røyker han så kan man kjøpe en zippolighter, som er teit om han ikke røyker. Drikker han ikke, så bli vin teit. Men vin er forbruksvare, og du ville ha noe som varer. En tollekniv - men teit om han aldri fisker eller går i fjellet.. Et fint smykke i stål og skinn - men teit om han misliker pynt og dill...

Det er ganske vanskelig å gi råd til en personlig og varig gave uten å kjenne noen.

AnonymBruker
Skrevet

2-300 kroner, ingen interesser som du vet om og midt i tjueåra.

...han må ha noen interesser som du vet om, om dere nesten er sammen? Filmer han liker, musikk han liker? Leser han bøker noensinne, leser han på engelsk eller norsk og hvilken sjanger? Drikker han alkohol? Bruker han smykker?

Er umulig å råde deg til noen ting uten å vite noe mer. Røyker han så kan man kjøpe en zippolighter, som er teit om han ikke røyker. Drikker han ikke, så bli vin teit. Men vin er forbruksvare, og du ville ha noe som varer. En tollekniv - men teit om han aldri fisker eller går i fjellet.. Et fint smykke i stål og skinn - men teit om han misliker pynt og dill...

Det er ganske vanskelig å gi råd til en personlig og varig gave uten å kjenne noen.

Joda, han har interesser, men de er dyre og ikke noe jeg kan kjøpe til han uansett. Vurderer å kjøpe favorittvinen hans, som egentlig er ganske rimelig, jorbær, og vente på senga i en fin nattkjole når han kommer hjem :) Men føler det er litt lite? Vet ikke helt?

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg synes det hørtes ut som en flott gave. :) Du kan jo eventuelt lage noe godt til han også, som for eksempel favorittkaka eller favorittmiddagen hans.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde kjøpt alkohol(whiskey,vin,øl...) og en nøkkelring. Er ikke sikkert nøkkelringen blir brukt, men da vet jeg ihvertfall at han har noe som minnes om meg, siden alkoholen blir drukket opp.

Anonymous poster hash: 17287...3d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...