Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Centina
Skrevet

Han har i det siste vært mer opptatt enn vanlig. To dager på rad når jeg har ringt har han sittet i telefonen, og på samme tidspunkt. Sa han snakket med moren sin, men synes det var litt rart at han satt så lenge i telefonen med moren sin. Moren er jo vår nærmeste nabo. I dag ville han ha sex, men det var den minst romantiske sexen jeg noen gang har hatt. Kanskje fordi jeg selv ser tegn til endring i oppførsel og fordi han har vært for opptatt til å si fine ting til meg den siste uken og sier da en god del fine ting rett før han spør om vi ikke kan ha sex. Ble bare kleint fordi det føltes så falskt fra hans side. Det rareste var i dag da han sa til meg at jeg måtte huske at han alltid kom til å elske meg uansett hvor sur og opptatt han til tider kunne være. Han har jo aldri sagt noe sånt før. Han er bare rar. Håper det går over snart og at jeg overreagerer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Han har i det siste vært mer opptatt enn vanlig. To dager på rad når jeg har ringt har han sittet i telefonen, og på samme tidspunkt. Sa han snakket med moren sin, men synes det var litt rart at han satt så lenge i telefonen med moren sin. Moren er jo vår nærmeste nabo. I dag ville han ha sex, men det var den minst romantiske sexen jeg noen gang har hatt. Kanskje fordi jeg selv ser tegn til endring i oppførsel og fordi han har vært for opptatt til å si fine ting til meg den siste uken og sier da en god del fine ting rett før han spør om vi ikke kan ha sex. Ble bare kleint fordi det føltes så falskt fra hans side. Det rareste var i dag da han sa til meg at jeg måtte huske at han alltid kom til å elske meg uansett hvor sur og opptatt han til tider kunne være. Han har jo aldri sagt noe sånt før. Han er bare rar. Håper det går over snart og at jeg overreagerer.

Har han fortalt om det er noe spesielt som opptar han for tiden, ettersom han sa det han sa?

Evt kanskje det er noe som han hjelper moren sin med for tiden, ettersom han fortalte at han snakket med henne på tlf?

Gjest Centina
Skrevet

Nei. Er bare drittlei jeg. Ringer og han er helt stille i den andre enden, hører at han drikker kaffe og småsnakker med kollegaer. Han vet alt om mine dager og jeg snakker åpent om det jeg gjør, det som gleder meg osv. Han sier nesten ingen ting. Han sier bare at han er opptatt når jeg spør hvorfor han ikke ringer meg opp igjen når han sier at han skal ringe opp igjen. Jeg ringer da opp igjen etter en time og han blir gretten, til tross for at det er han som ikke ringer. Er lei lei lei lei mannen og den stygge attituden hans. Griner nesten av det her. Sa til meg at jeg måtte slutte å fucke opp arbeidstida hans osv og svarer " Hvaaaaa er problemet!!". Problemet er at jeg føler meg tilsidesatt og holdt utenfor. Aner ikke hva han gjør lenger, føler at forholdet er helt i dass og i ferd med å havarere. Ikke fordi jeg selv har forandret meg, men fordi han sakte, men sikkert tar avstand.

Skrevet

Hvorfor må du ringe han i arbeidstiden?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ringer du han mens han er på jobb?

Anonymous poster hash: d85df...cdd
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Nei. Er bare drittlei jeg. Ringer og han er helt stille i den andre enden, hører at han drikker kaffe og småsnakker med kollegaer. Han vet alt om mine dager og jeg snakker åpent om det jeg gjør, det som gleder meg osv. Han sier nesten ingen ting. Han sier bare at han er opptatt når jeg spør hvorfor han ikke ringer meg opp igjen når han sier at han skal ringe opp igjen. Jeg ringer da opp igjen etter en time og han blir gretten, til tross for at det er han som ikke ringer. Er lei lei lei lei mannen og den stygge attituden hans. Griner nesten av det her. Sa til meg at jeg måtte slutte å fucke opp arbeidstida hans osv og svarer " Hvaaaaa er problemet!!". Problemet er at jeg føler meg tilsidesatt og holdt utenfor. Aner ikke hva han gjør lenger, føler at forholdet er helt i dass og i ferd med å havarere. Ikke fordi jeg selv har forandret meg, men fordi han sakte, men sikkert tar avstand.

Uff, det hørtes ikke greit ut for deg.

Jeg håper at dere får snakket ut.

Hvor lenge har dere vært sammen før forandringene kom?

Jobber han flere timer enn tidligere?

Jeg må dessverre legge meg snart.

Jeg sender deg en klem, og håper at du får gode råd fra andre her

Gjest Centina
Skrevet

Fordi han jobber ekstremt lange dager. Har alltid snakket på telefon 1 til 2 ganger i løpet av en arbeidsdag. Derfor det er litt merkelig når han snur om på vanen etter 6 år og ikke sier noe i motsetning til slik ting var før. Spurte om noe plaget han, eller stresset han, men han sa bare at han hadde mye å gjøre. Synes det virker så rart siden han ikke kommer med litt mer kjøtt på beina slik som før. Før ville han sagt " Jeg drukner i arbeid fordi han eller hun ikke gjorde seg ferdige med det før de tok ferie...osv og kanskje irritert seg over det. Han snakket med meg om alt f¨ør". Nå er det bare små korte setninger som kommer ut. Han er som en fremmed.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...