Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Penger og pikk.

For å få dame er det de to tingene som gjelder. Satt og diskuterte med en kompis og var ening i med meg i at penger var viktig, men at pikk også var viktig.

En kvinne sier ikke dette direkte, men skjuler det slik feks: (Han må ha ambisjoner, høyere utdanning)=Mye Penger.

En kvinne sier (Store hender, høy osv.)=Stor pikk

Særlig jenter i 20 åra er opptatt av dette.

Har inntrykk av de jentene som yngre ikke bryr seg så mye av dette, men mer hvor kul du er.

Enig?

Anonymous poster hash: b2618...845
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Penger og pikk.

For å få dame er det de to tingene som gjelder. Satt og diskuterte med en kompis og var ening i med meg i at penger var viktig, men at pikk også var viktig.

En kvinne sier ikke dette direkte, men skjuler det slik feks: (Han må ha ambisjoner, høyere utdanning)=Mye Penger.

Har inntrykk av de jentene som yngre ikke bryr seg så mye av dette, men mer hvor kul du er.

Enig?

:skratte: Sorry, jeg måtte le litt nå.

Jeg er godt voksen kvinne og ikke enig

Skrevet

må du roe deg litt ned her :P Jenter tenker ikke bare penger og pikk.. Har du ikke lagt merke til at jenter faktisk aldri vil ha sex ? hahahah

AnonymBruker
Skrevet

Norske jenter er også helt ekstremt feministiske av seg. I mandags var jeg hjemme hos en kamerat av meg og møtte dama hans for første gang. Vi satt på kjøkkenet når hun kom inn når hun ville håndhilse på meg. I stedet svarte jeg hun skulle lage noe mat til oss, siden hun er kvinne, haide haide. Hun ble pottesur og ville kaste meg ut! Kameraten min var tydelig veik og turte ikke helt stå opp mot henne. Norske menn trenger baller! Lære kvinnene hvem som er mannen!

Anonymous poster hash: f3bd5...157
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

må du roe deg litt ned her :P Jenter tenker ikke bare penger og pikk.. Har du ikke lagt merke til at jenter faktisk aldri vil ha sex ? hahahah

Det er fordi mannen er

A) Fattig og/eller B) Har liten tiss.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette sier vel strengt tatt mer om damene du velger, enn kvinner generelt:P

Anonymous poster hash: 706a8...e84
  • Liker 5
Gjest Gjest
Skrevet

En undersøkelse i USA viste at mange kvinner der valgte shopping før sex, så for noen er penger viktige.

Heldigvis er folk forskjellige.

Skrevet

Norske jenter er også helt ekstremt feministiske av seg. I mandags var jeg hjemme hos en kamerat av meg og møtte dama hans for første gang. Vi satt på kjøkkenet når hun kom inn når hun ville håndhilse på meg. I stedet svarte jeg hun skulle lage noe mat til oss, siden hun er kvinne, haide haide. Hun ble pottesur og ville kaste meg ut! Kameraten min var tydelig veik og turte ikke helt stå opp mot henne. Norske menn trenger baller! Lære kvinnene hvem som er mannen!

Er vel heller du som oppførte deg latterlig. Man sier ikke sånn første gang man møter noen.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er vel heller du som oppførte deg latterlig. Man sier ikke sånn første gang man møter noen.

Det var på spøk men hun lo ikke.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Hvis dette er sant, er det du som er uhøflig, ubehøvlet og uten folkeskikk.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette er sant, er det du som er uhøflig, ubehøvlet og uten folkeskikk.

Se der det der er humor. Forsto du ikke det?

Gjest Eurodice
Skrevet

Se der det der er humor. Forsto du ikke det?

Hvis min mann (om jeg hadde hatt en) fikk besøk av en sånn kamerat, og han skulle begynne å kommandere meg, hadde jeg ikke tatt det humoristisk. Jeg ville tvilt sterkt på mannens IQ og trodd han hørte hjemme på en viss type institusjon.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Da må jeg være mann.

Anonymous poster hash: 2ef52...240
Gjest Summers
Skrevet

Penger og pikk.

Enig?

Tror man heller kan si at det er status kvinner går etter, penger, sjefsstillinger, osv gir status når man er eldre, å være kul når man er i tenårene.

AnonymBruker
Skrevet

Tror man heller kan si at det er status kvinner går etter, penger, sjefsstillinger, osv gir status når man er eldre, å være kul når man er i tenårene.

I så fall er jeg fremdeles mann.

Jeg går ikke etter tølpere med verken mål eller ambisjoner her i livet, det skal være rett, men sjefsstillinger betyr i mine øyne fint lite mer enn irriterende middager og julebord hvor jeg må oppføre meg pent. Status bryr meg midt i ræva.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Vi kvinner er endimensjonale, vi har ingen interesser, ikke noe eget liv. Det eneste vi vil, er å kapre en mann med mye penger og stor p***.

• Liker 1
Gjest Summers
Skrevet

I så fall er jeg fremdeles mann.

Jeg går ikke etter tølpere med verken mål eller ambisjoner her i livet, det skal være rett, men sjefsstillinger betyr i mine øyne fint lite mer enn irriterende middager og julebord hvor jeg må oppføre meg pent. Status bryr meg midt i ræva.

Det er selvsagt en generalisering, men man ser det på f.eks alderen på konene til toppsjefene de er typisk mye yngre, mener å ha lest at toppsjefene blant fortune500 i usa så er kone nummer 2 20 år yngre i snitt enn mannen. Å si at status ikke teller er litt som å si at man ikke blir påvirket av reklame, kanskje blir ikke akkurat du det, men det er i hvert fall mange nok til at enkelte selskaper bruker mer på markedsføring enn på produksjon og produktutvikling.

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hva som er i hodet på en mann, når TS klarer å lirke dette ut av seg.

Jeg bryr meg overhodet ikke om mannen har penger eller ikke. Han kunne godt hatt en vaskejobb på rema1000 for eksempel. Det er jo ikke pengene jeg elsker, men han. Så lenge han er i jobb og prøver, så holdet det. Samme med kuken. Jeg liker han, ikke pikken. Og når jeg liker han, så liker jeg kuken, uansett størrelse.

Anonymous poster hash: 08dde...bcc
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Penger og pikk.

Enig?

Vi kvinner tenker kun på krig og fred og sånt

Anonymous poster hash: 5c931...fc6

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Lurer på hva som er i hodet på en mann, når TS klarer å lirke dette ut av seg.

Jeg bryr meg overhodet ikke om mannen har penger eller ikke. Han kunne godt hatt en vaskejobb på rema1000 for eksempel. Det er jo ikke pengene jeg elsker, men han. Så lenge han er i jobb og prøver, så holdet det. Samme med kuken. Jeg liker han, ikke pikken. Og når jeg liker han, så liker jeg kuken, uansett størrelse.

Anonymous poster hash: 08dde...bcc

Godt sagt! Jeg er enig med deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...